Poster: Ilja
@Vassilli
Dat PVV en VVD zoveel zetels halen is er voor mij sinds paar jaar eindelijk een houvast om in NL te blijven, mijn verhuizing naar NZ was al in vergevorderd stadium, maar die laat ik nu lekker varen want Geert gaat goede dingen doen.
Poster: mrmagix
Niet vergeten dat je komt voor haar en niet voor jezelf te promoten
Jezelf zijn zoals al is gezegt geweest is ook een must want STEL, ze valt op de persoon die je lijkt te zijn, dan moet je dat blijven zijn nadien...
Doe iets leuks, ga shoppe, naar een park, eindig in een caf?'tje... is het leuk dan? Vraag of er een cinema'tje bij kan. En op het laatste, Sjwaffel je haar :D (kennen jullie dat in Nederland?)
Poster:?Luni-B
tuurlijk meej ouwe leuter goe hard meppe , en dan ma hope da ze goe gehumeurd is anders krijg de nog een pak slaag mej der sjakoske
Poster: dacuba
Haha jij geeft je levensplannen op omwille van 1 politicus? Gast jij bent echt een idioot pur sang
Poster: Bouncy
Gasten... de persoon om wie het gaat leest dit ook... Zit ook op dit forum...
Poster: Camino
Een beetje een tegenstelling, nee? verhoogde politieaanwezigheid betekend hogere uitgaven, wat leidt tot hogere belastingen, hetgeen je eerste stelling tegenspreekt...
Poster: Camino
Een beetje een tegenstelling, nee? verhoogde politieaanwezigheid betekend hogere uitgaven, wat leidt tot hogere belastingen, hetgeen je eerste stelling tegenspreekt...
Valt mee, nu ga ik lekker studeren met gedachte in het achterhoofd dat in NL eindelijk de hardwerkende burger wordt beloont en niet extra geplukt. ?En dat er eventueel commado's op straten komen ( in plaats van bolle bonnen schrijvers ) en het veilig wordt op straat.
Poster: Luni-B
waarom vraag je het dan hier
omdat het een STUDIOdate is
Man wat ben je een domme stumper zeg, om Wilders met Hitler te vergelijken, ga even lekker samen met Rene Landverrader Danen huilen ergens in Amsterdam omdat jullie het schokkend vinden dan een man die de waarheid spreekt ( dat hem zijn vrijheid heeft gekost ) wint.
omdat het een STUDIOdate is
dan weetje toch wat je ga doen ?
En als we EU en ontwikkeling hulp even op zwart zaad zetten hebben we zelfs met meer politie een overschot over, eigen land eerst heet dat, en EU moet voortaan zich niet met NL bemoeien, we maken onze eigen wetten wel, die hufters in brussel dachten even te bepalen hoe NL hun asiel beleid moet gaan doen, mooi niet dus.
O en nog iets, we kunnen van gevangenen flink wat luxe wegnemen, zal ook in kosten schelen, je ziet in het gevang voor straf en niet om te chillen en wachten op je vrijlating.
@Esmee
Esmee praat geen zooi, omdat jou iPod toevallig mee kapte betekend niet dat het bij iedere iPod zo is. ?
Heb een iPod photo van aantal jaar oud gehad, werkte perfect en daarna met winst verkocht omdat ik toch per-se video op wou afspelen.
@Vassilli
Dat PVV en VVD zoveel zetels halen is er voor mij sinds paar jaar eindelijk een houvast om in NL te blijven, mijn verhuizing naar NZ was al in vergevorderd stadium, maar die laat ik nu lekker varen want Geert gaat goede dingen doen.
Poster: Esmee
@ Luni-B
er is wel degelijk een wetelijke garantie termijn in Nederland. Volgensmij zelfs in de hele EU, maar dat weet ik niet zeker.
' Veel ondernemers en consumenten denken dat de wettelijke garantie twee jaar is. Voor Europa is inderdaad bepaald dat iedereen een wettelijke garantie van twee jaar heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de wettelijke garantieperiode langer is.
In de Nederlandse wet staat niet hoeveel jaar wettelijke garantie u hebt. Daarin staat namelijk dat u recht hebt op een product van goede kwaliteit. In Nederland wordt de wettelijke garantie ook wel 'het wettelijk recht op een deugdelijk product' genoemd. Hoe lang u dat wettelijk recht hebt, hangt af van het product dat u koopt. U moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd normaal kunnen gebruiken.
Voorbeeld
Van een wasmachine mag u verwachten dat die een langere tijd meegaat dan een paar schoenen voor uw kind. Gaat uw wasmachine na vier jaar stuk, en is het niet uw schuld? Dan hebt u volgens de wet nog steeds rechten. U kunt dus nog teruggaan naar de winkel.
In Nederland hebt u dus vaak langer dan twee jaar recht op een deugdelijk product.
tuurlijk meej ouwe leuter goe hard meppe , en dan ma hope da ze goe gehumeurd is anders krijg de nog een pak slaag mej der sjakoske
Poster: mrmagix
Sjwaffele eh :D
Maar ja,
morgen examen gaan doen en kan het niet6 pagina's vol datums en namen van filmgeschiedenis --> DE HEL
Betekend dus om 5 uur terug op om alles te herlezen en voor om half 8 op m'n trein te zitten!
Zij die gaan sterven, groeten u...
Tot morgen djr
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.