De Late Leeuw Deel 39 (23/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

main    posted on 09-06-2010 08:05
Poster: Joep
@main
Voor als je het tegen mij hebt:
Zelf heb ik niet eens iets van Apple, dus je kunt niet zeggen dat ik een fanboy ben ofzo.
Dat ben ik ook helemaal niet, omdat ik vind dat je te veel voor het design betaalt.
Ik vond alleen jouw vergelijking tussen een iPhone en een?Cowon mp3-speler een beetje raar...

ik vergelijk niet 2 totale dingen(zeg ik nu al voor de 2e keer) ik vergelijk 2 feautures.
@ilja, het zijn geen extra pixels, het is een andere technologie.
amoled = achtergrond verlichte ledjes, waardoor je een perfect helder beeldscherm krijgt.
cowon screen vs ipod touchscreen
FML    posted on 09-06-2010 08:13
Poster: Ilja
@Luni-B

foutje van de zaak, ik bedoelde weldegelijk legend.

nou de legend draaid niet op google OS , maar goed een vergelijking met de desire heb je niet gedaan.
legend is het instapmodel, die moet je vergelijken met de Iphone 3g ,

De desire Beat de Iphone 3GS op bijna alle vlakken, alleen het opstarten van de telefoon duurt 2x zo lang.

maar goed aan je reacties te zien geloof ik je toch niet dat je hem heb gestest ,

Gelieve een foto te maken van je Moeders Legend en bij vermelden met welke camera je de foto hebt gemaakt.
anders geloof niemand je meer.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 09-06-2010 @ 08:17:17 (58%)
Esmee    posted on 09-06-2010 08:41
Apple is heel leuk maar als je ookmaar 1 dag buiten de garantie zit is het: daar is de deur Cool
Met een paar brieven met stukken uit een wetboek en dingen van de consumentenbond willen ze je opeens maar al te graag helpen, en werd mn ipod zelfs volledig vergoed door hun, terwijl ze hem eerst niet eens WILDEN repareren voor me.
O maar wacht... dat hij stuk ging was natuurlijk volledig mn eigen schuld, want apple werkt altijd zo geweldig.
Ilja    posted on 09-06-2010 10:00
@Luni-B

Vonavond foto van de legend.

@Esmee

Klopt apple is geweldig en inmiddels heb je standaard 2 jaar garantie op apple Cool

qntr0l    posted on 09-06-2010 10:12
Ik doe mijn 2 maand oude 3GS nu ook maar de deur uit. Helemaal in perfecte staat inclusief alles. DJR prijs 350 euro!
Vassilli    posted on 09-06-2010 12:25
@Esmee

Klopt apple is geweldig en inmiddels heb je standaard 2 jaar garantie op apple Cool

Precies! Net als elk ander bedrijf.
Esmee    posted on 09-06-2010 14:41
@Esmee

waauuwwww nu al 2 jaar garantie Cool wat een ge-wel-dig bedrijf.
helaas, staat er overal gewoon 1 jaar bij, en moet je gaan zeuren om je 2 jaar garantie die wettelijk staat voorgeschreven op ieder product, dus zo klantvriendelijk zijn ze niet. Misschien op de nieuwe producten nu 2 jaar, maar de oude zeker niet.

neemt niet weg dat ik de producten van Apple niet leuk vind hoor. Maar ilja prijst alles wel heel erg de hemel in.
User edit by Esmee on 09-06-2010 @ 14:42:12 (27%)
hoppie    posted on 09-06-2010 15:06
@main?

Gozer ik moet je toch echt uit je droom helpen. Maar hier zijn de feiten.?Cool

Apple iPhone & iPod touch.?

En ik heb die van Cowon niet eens kunnen vinden, moet wel genoeg zeggen neem ik aan.

Vandaag een iPod nano gekocht ( 16 gb ), kon ook de touch nemen, maar met komst van nieuwe iPhone en iPad is dat een overkill.?Cool

@Luni-B

Vreemd ik kon veel beter surfen met mijn ouwe 3G dan met een op papier sterkere legend.

dus jij zegt dat wat het meest verkoopt, het beste is?, leg windows os dan eens naast mac os in een diagram
Question everything
main    posted on 09-06-2010 15:10
en het mooie is ook nog dat ie denkt dat ipod touch de beste mp3speler is... kerel, ER ZIT NIET EENS EEN EQUALIZER OP DIE JE ZELF IN KUNT STELLEN. laat staan dingen zoals: mach3bass, stereo enhance, en ga zo maar door. allemaal standaard op een cowon..
dp_    posted on 09-06-2010 15:16
Heb je dingen als mach3bass(?) en stereo enhance nodig? Heb nog nooit de equalizer op mijn ipod/iphone gemist...
Vassilli    posted on 09-06-2010 15:24
Poster: main
en het mooie is ook nog dat ie denkt dat ipod touch de beste mp3speler is... kerel, ER ZIT NIET EENS EEN EQUALIZER OP DIE JE ZELF IN KUNT STELLEN. laat staan dingen zoals: mach3bass, stereo enhance, en ga zo maar door. allemaal standaard op een cowon..

Ehm ik weet niet waar je het over hebt maar in mijn iPod zit een equalizer. Allemaal standaard op een iPod.
Jorrit    posted on 09-06-2010 15:37

Heeft een Cowon ook toegang tot meer dan 200.000 apps? Kan je die Cowon ook syncroniseren met je agenda, contactboek en mail? Kan je met die Cowon net zo snel en intuitief surfen? Kan je met die Cowon tegen vrienden spelen over WiFi en Bluetooth? Kan die Cowon geniale spellen als Red Alert, Need for Speed, GTA ChinaTown wars of Flight control spelen? Kan je die Cowon gebruiken als remote voor je laptop? Kan je die Cowon gebruiken als trackpad voor je laptop? Heeft die Cowon een touchscreen van kwaliteit waar zelfs de grootste Apple-critici lof voor geven? Ga zo maar door..

Ok, de iPod touch is misschien wat betreft audio niet het beste van de markt, maar het is wel een staaltje techniek waar ik al me na 4 jaar nog steeds over verbaas. Ik heb serieus dagen dat ik m'n laptop niet aanraak, social media bijhouden, chatten, mailen, internetten, het kan allemaal gewoon met m'n iPod.?

(Trouwens, mijn iPod touch met sennheiser in ears eraan klinkt meer dan prima)
(Trouwens 2, ik heb op mijn iPod touch 23 equalizer instellingen en volumebegrenzing)

Mod edit by Jorrit on 09-06-2010 15:40 (1%)
Esmee    posted on 09-06-2010 15:39
iPod touch is een geweldig apparaat, wat niet wegneemt dat ik om puur muziek te luisteren mn ipod classic een stuk prettiger vind.
-FLoriZ-    posted on 09-06-2010 15:53
Poster: Esmee
iPod touch is een geweldig apparaat, wat niet wegneemt dat ik om puur muziek te luisteren mn ipod classic een stuk prettiger vind.

Welke Classic heb jij?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
DJADMIN    posted on 09-06-2010 16:12
Doe mij maar een vivanco 4 gb,

werkt altijd goed

CoolCool

wat een discussie, sjeuuuu, erger als de politiek hier
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
main    posted on 09-06-2010 16:23
Poster: Vassilli

Ehm ik weet niet waar je het over hebt maar in mijn iPod zit een equalizer. Allemaal standaard op een iPod.

een normale mp3 speler heeft INSTELBARE eq's, jullie hebben presets...
Vassilli    posted on 09-06-2010 16:23
Ja veel makkelijker! :D
qntr0l    posted on 09-06-2010 16:25
Hebben we allemaal al gestemd dan mannen? En zo ja, mag ik vragen waarop?
?
Ik ga zo even de VVD +1 geven!
Vassilli    posted on 09-06-2010 16:25
Ik heb PvdA gestemd!
main    posted on 09-06-2010 16:25
Poster: Vassilli
Ja veel makkelijker! :D

... kerel? dit bedoel ik dus...

edit: en die cowown heeft FLASH, alles kun je vanaf internet halen met flash dmv van deze site: file2hd.com

oftewel, alles wat maar flash is kan op mn cowon.
en het is door mij getest, werkt perfect!! alle spelletjes site jat ik van, geen apps nodig
User edit by main on 09-06-2010 @ 16:27:12 (100%)
qntr0l    posted on 09-06-2010 16:26
Ga dan ook even op Jorrit's quote reageren!
main    posted on 09-06-2010 16:29
doe ik, flash is the answer.
heb zelfs een grafische rekenmachine erop staan...
Vassilli    posted on 09-06-2010 16:31
Oh flash dat bug gedoe op internet!!?!?!?Wil ik heel graag op mn iPod/iPhone.

/sarcatstiche mode uit
qntr0l    posted on 09-06-2010 16:31
doe ik, flash is the answer.
heb zelfs een grafische rekenmachine erop staan...

WOW.

No offense, die Cowown zou ongetwijfeld een hartstikke goed apparaat zijn. Echter verkies ik (na even wat youtube vid's te hebben gekeken) de iPod 324584272 keer boven de Cowown, mede vanwege de dingetjes die Jorrit aanhaalde.
Vassilli    posted on 09-06-2010 16:32
Ja precies! En over flash: There's an app for that Winking my eye

209 Users online: 21 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 44.217
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.591