Poster: main
en het mooie is ook nog dat ie denkt dat ipod touch de beste mp3speler is... kerel, ER ZIT NIET EENS EEN EQUALIZER OP DIE JE ZELF IN KUNT STELLEN. laat staan dingen zoals: mach3bass, stereo enhance, en ga zo maar door. allemaal standaard op een cowon..
Heeft een Cowon ook toegang tot meer dan 200.000 apps? Kan je die Cowon ook syncroniseren met je agenda, contactboek en mail? Kan je met die Cowon net zo snel en intuitief surfen? Kan je met die Cowon tegen vrienden spelen over WiFi en Bluetooth? Kan die Cowon geniale spellen als Red Alert, Need for Speed, GTA ChinaTown wars of Flight control spelen? Kan je die Cowon gebruiken als remote voor je laptop? Kan je die Cowon gebruiken als trackpad voor je laptop? Heeft die Cowon een touchscreen van kwaliteit waar zelfs de grootste Apple-critici lof voor geven? Ga zo maar door..
Ok, de iPod touch is misschien wat betreft audio niet het beste van de markt, maar het is wel een staaltje techniek waar ik al me na 4 jaar nog steeds over verbaas. Ik heb serieus dagen dat ik m'n laptop niet aanraak, social media bijhouden, chatten, mailen, internetten, het kan allemaal gewoon met m'n iPod.?
(Trouwens, mijn iPod touch met sennheiser in ears eraan klinkt meer dan prima)
(Trouwens 2, ik heb op mijn iPod touch 23 equalizer instellingen en volumebegrenzing)