De Late Leeuw Deel 39 (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

main    posted on 09-06-2010 16:34
hou mn mond alweer... je moest m eens uitproberen..
Lucalicious    posted on 09-06-2010 17:36
inderdaad, die cowon is misschien niet bekent, maar wel hondert keer beter als de ipod touch.
en ik heb beide gezien gehoord en gebruikt.
kwa apps, gebruiksgemak?e.d. wint de ipod het misschien nog?wel, maar het geluid dat uit de cowon komt is geweldig, zeker omdat je het naar je eigen wensen kan instellen (heel uitgebreid), en dat amoled beeldscherm is onverslaanbaar gewoon!
Esmee    posted on 09-06-2010 18:00
Poster: -FLoriZ-

Welke Classic heb jij?

80 GB

oja welke cowon praten jullie over? (type nummer) + zijn er ook cowons boven de 32 gig... ik vind 80/120 namelijk wel een leuker aantal, maar deze classic verwacht ik dat hij over een half jaar kapot is, aangezien die dingen zo gebouwd worden dat ze net buiten de garantie kapot gaan.
User edit by Esmee on 09-06-2010 @ 18:05:50 (100%)
Vassilli    posted on 09-06-2010 18:19
Eh nee. Ik gebruik nog steeds de 1e iPod ooit! die is nu al meer dan 8 jaar oud. Doet het nog steeds perfect. Dus die onzin die jou uitkraamt snap ik niet.
main    posted on 09-06-2010 18:23
en ook luuk spreekt uit ervaring, met mijn cowon LOL
Roalin    posted on 09-06-2010 18:30
Even een heel ander onderwerp. Ik kwam deze quote van Dolivieira tegen met daarin het woord 'but.
Poster: Dolivieira
Windows Media player is en blijft een Bud programma als je er mee gaat branden.

Nu denkt iedereen hier vast: 'WTF betekent dat?' en dat is nou net de reden waarom ik het zo grappig?vond (ik vraag me ook af hoe Dolivieira hier bij komt). Het betekent iets in de zin van mongool of gestoorde (ookwel slecht) en wordt alleen gebruikt in de spreektaal in het noorden van het land. Vroeger stond er in Groningen namelijk een gesticht aan de 'Butjesstraat' en de mensen in dat gesticht werden dus 'butjes' genoemd.

Dit was dan weer?taalkundige geschiedenisles van vandaag! Cool

@ Dolivieiria
Hoe kom je erbij? En btw, ik kwam op het internet ook een DJ genaamd De-Olivieiria tegen. Lijkt dat niet teveel op jouw naam??Cool

Hmm, toch maar even mengen in de mp3 speler discussie... Ik heb zelf een iAudio, Cowon=iRiver=iAudio.
Jorrit
Heeft een Cowon ook toegang tot meer dan 200.000 apps? Kan je die Cowon ook syncroniseren met je agenda, contactboek en mail? Kan je met die Cowon net zo snel en intuitief surfen? Kan je met die Cowon tegen vrienden spelen over WiFi en Bluetooth? Kan die Cowon geniale spellen als Red Alert, Need for Speed, GTA ChinaTown wars of Flight control spelen? Kan je die Cowon gebruiken als remote voor je laptop? Kan je die Cowon gebruiken als trackpad voor je laptop? Heeft die Cowon een touchscreen van kwaliteit waar zelfs de grootste Apple-critici lof voor geven? Ga zo maar door..

Hoe noem je zo'n apparaat ook al weer?!?! Ohwja, dat was het, een mp3-speler. Wat doet een mp3-speler? Mp3's afspelen inderdaad. En laat dat nou net zijn waar de Cowon zo goed in is: mp3's afspelen met een zeer goede geluidskwaliteit en veel instelmogelijkheden op geluidsgebied.

Het enige goede aan de iPod Touch is de software. Dan hoor ik de fanboys roepen: 'Dus is het apparaat het allerbeste!' Nee, want voor mij zijn de specificaties belangrijker.

De software van mijn iAudio zuigt, maar ik heb wel een batterij die 60 (!) uur meegaat en een zeer goede geluidskwaliteit. Ik heb verhalen gelezen op internet dat mensen helemaal niets met die iAudio konden, puur omdat de UI zo slecht is. En dat klopt, hij is ook echt slecht, maar het maakt mij niet uit, want ik kan er wel goed mee omgaan.

Dat Cowon, iRiver en iAudio niet bekend zijn bij het grote publiek, is gewoon een marketing iets. Net als Pioneer en Denon: de producten zijn vergelijkbaar?maar?Pioneer heeft een veel groter marketingbudget en daardoor is het veel bekender bij het grote publiek (en met het grote publiek bedoel ik eigenlijk vooral de mensen die verder niets van DJ'en afweten).

Deze discussie is net als alle anderen (Pioneer vs Denon, iPhone vs Android): het gaat er vooral om wat je zelf het fijnst vind en dat is heel persoonlijk.
User edit by Roalin on 09-06-2010 @ 18:47:32 (100%)
Esmee    posted on 09-06-2010 18:55
+ als je graag spelletjes wilt spelen koop je toch een psp? en een beetje telefoon heeft ook genoeg mogelijke apps.

@Vassilli
ik ben al bezig met mn 3e Classic.. iedere keer gaat hij weer kapot. Mijn Nano van 6 jaar terug werkt inderdaad ook nogsteeds.
User edit by Esmee on 09-06-2010 @ 18:58:09 (100%)
ThijsG    posted on 09-06-2010 18:58
main    posted on 09-06-2010 18:59
roalin, jij snapt m! kan mij nooit zo goed verwoorden maar dit is precies wat ik bedoel!
+ de cowon s9 heeft een perfecte eigen instelbare interface (3 soorten zelfs!) en werkt super makkelijk.
geen problemen met t touchscreen (en ja, dit touchscreen doet onder aan de ipod, verrassend? nee.)
Roalin    posted on 09-06-2010 19:07
Poster: ThijsG
Goeie muziek:p(butje)

Idd, en waar komen de Huilende Rappers vandaan? Juist, dat is Groningen (het noorden dus).?Cool
Hee, in de comments staat mijn uitleg ook! Cool
Poster: main
roalin, jij snapt m! kan mij nooit zo goed verwoorden maar dit is precies wat ik bedoel!

Haha, thanks, maar ik heb het gevoel dat je mij in een ander topic helemaal af gaat zeiken... Cool
User edit by Roalin on 09-06-2010 @ 19:08:36 (11%)
main    posted on 09-06-2010 19:08
nope, ik leg alleen uit wat ik bedoelde
Jorrit    posted on 09-06-2010 19:10
Hoe noem je zo'n apparaat ook al weer?!?! Ohwja, dat was het, een mp3-speler. Wat doet een mp3-speler? Mp3's afspelen inderdaad. En laat dat nou net zijn waar de Cowon zo goed in is: mp3's afspelen met een zeer goede geluidskwaliteit en veel instelmogelijkheden op geluidsgebied.

Jij bent zeker ook zo iemand die vind dat je telefoon alleen moet bellen en sms'en??Cool

main    posted on 09-06-2010 19:12
ik wel ja.
en ik kan er ook nog eens bier mee openen, perfect. aangezien dat ding niet kapot te krijgen is..
Roalin    posted on 09-06-2010 19:18
Poster: Jorrit
Jij bent zeker ook zo iemand die vind dat je telefoon alleen moet bellen en sms'en??Cool

Neuh, eigenlijk niet, heb een HTC Desire...
Vassilli    posted on 09-06-2010 19:27
@Roalin
iPod touch word ook niet gepromoot als mp3 speler. Meer als een multi-media/spelcomputer ?Winking my eye
Ilja    posted on 09-06-2010 20:16
@hoppie

Windows OS is niet computer gebonden en daarom wordt het het meest verkocht. ( namelijk een MAC computer is niet bij aldi om de hoek verkrijgbaar, Windows computers wel ).
User edit by Ilja on 09-06-2010 @ 20:17:48 (100%)
Flaged
ThijsG    posted on 09-06-2010 20:18
Windows OS is bekend, goedkoop en heeft veel support en daarom word het het meest verkocht(it's a shame:p).

@Ilja wat zeggen verkoopcijfers over de kwaliteit van een product?
User edit by ThijsG on 09-06-2010 @ 20:18:21 (11%)
Ilja    posted on 09-06-2010 20:24
Poster: main
doe ik, flash is the answer.
heb zelfs een grafische rekenmachine erop staan...

Flash niet op de iPhone, jawel hoor, ? En ook iPhone heeft een rekenmachine met veel functies, en wil je echt een grafische, duik effe app-store op en je hebt keuze die je niet eens in een gewone winkel hebt?Cool

@Esmee

Esmee praat geen zooi, omdat jou iPod toevallig mee kapte betekend niet dat het bij iedere iPod zo is. ?
Heb een iPod photo van aantal jaar oud gehad, werkte perfect en daarna met winst verkocht omdat ik toch per-se video op wou afspelen.
User edit by Ilja on 09-06-2010 @ 20:26:48 (75%)
Flaged
main    posted on 09-06-2010 20:26
zolang t ergens op t grote internet staat in flash formaat kan ik t op mijn cowon zetten..
beat that?

edit: en iphone heeft toch html 5, en geen flash? :S
vrienden van mij met iphone hebben geen flash.. dan komt er zo'n vierkantje te staan.
User edit by main on 09-06-2010 @ 20:26:46 (100%)
Ilja    posted on 09-06-2010 20:27
EN daarvoor heb een een snelle gratis browser die gewoon in de app store is verkrijgbaar.?Cool Werkt als een tiet
Vassilli    posted on 09-06-2010 20:29
Ja idd. Opera toch?
niiicola    posted on 09-06-2010 20:39
Poster: Ilja
EN daarvoor heb een een snelle gratis browser die gewoon in de app store is verkrijgbaar.?Cool Werkt als een tiet

Blijft de hele tijd hangen dus.
Gewoon.
Ilja    posted on 09-06-2010 20:43
Cool. ? ?

PVV mijn stem gekregen. ? Geert voor PM.?Cool
DjVictorF    posted on 09-06-2010 20:45
Poster: niiicola

haha scherpe opmerking!
+1
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ThijsG    posted on 09-06-2010 20:46
Poster: niiicola

Ik hoop het niet:p
+1
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

67 Users online: 17 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 14.436
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.580.359