Poster: -FLoriZ-
Welke Classic heb jij?
Poster: Dolivieira
Windows Media player is en blijft een Bud programma als je er mee gaat branden.
Jorrit
Heeft een Cowon ook toegang tot meer dan 200.000 apps? Kan je die Cowon ook syncroniseren met je agenda, contactboek en mail? Kan je met die Cowon net zo snel en intuitief surfen? Kan je met die Cowon tegen vrienden spelen over WiFi en Bluetooth? Kan die Cowon geniale spellen als Red Alert, Need for Speed, GTA ChinaTown wars of Flight control spelen? Kan je die Cowon gebruiken als remote voor je laptop? Kan je die Cowon gebruiken als trackpad voor je laptop? Heeft die Cowon een touchscreen van kwaliteit waar zelfs de grootste Apple-critici lof voor geven? Ga zo maar door..
Poster: ThijsG
Goeie muziek:p(butje)
Poster: main
roalin, jij snapt m! kan mij nooit zo goed verwoorden maar dit is precies wat ik bedoel!
Hoe noem je zo'n apparaat ook al weer?!?! Ohwja, dat was het, een mp3-speler. Wat doet een mp3-speler? Mp3's afspelen inderdaad. En laat dat nou net zijn waar de Cowon zo goed in is: mp3's afspelen met een zeer goede geluidskwaliteit en veel instelmogelijkheden op geluidsgebied.
Poster: Jorrit
Jij bent zeker ook zo iemand die vind dat je telefoon alleen moet bellen en sms'en??
Poster: main
doe ik, flash is the answer.
heb zelfs een grafische rekenmachine erop staan...
Poster: Ilja
EN daarvoor heb een een snelle gratis browser die gewoon in de app store is verkrijgbaar.?Werkt als een tiet
Poster: niiicola
Blijft de hele tijd hangen dus.
Poster: niiicola
Blijft de hele tijd hangen dus.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.