In totaal heeft Pioneer maar liefst 13 nieuwe producten gepland voor 2010 waarvan er 3 reeds gekend zijn: de DJM-2000, DJM-350 en CDJ-350. Centrale leidraad in al deze apparaten wordt de Rekordbox software!
Poster: Tekhead
De SE-DJ5000 mag dan wel een fossiel zijn, weet alleen dat dit de beste dj HP was en is die Pioneer ooit heeft gemaakt, de mijne was gepikt anders liep ik er nog mee rond, en vergeet niet dat je ze nog steeds nieuw kan kopen.
Poster: Dav3
Denk dat er in Sept/Okt een DJM900 komt.
Poster: Beatunitehoe je dat weet zal ik maar niet vragen, maar als dat zo is verwacht ik niet dat die boven de ?1300 uit zal komen want anders laat pioneer wel een groot gat vallen als het om de prijs klassen gaat. maar dan zou je haast gaan denken dat er een djm-850 en een 900 uit zou gaan komen als ze daadwekelijk de prijsklassen een beetje gedekt willen houden..
Ik kan mededelen dat de Pioneer DJM 700 en de 800 beide vervangen zullen gaan worden door een nieuwe mixer.
Poster: Beatunite
Ik kan mededelen dat de Pioneer DJM 700 en de 800 beide vervangen zullen gaan worden door een nieuwe mixer.
Oa link functie en ik neem aan een record mode.
Poster: hoppie
heb je ook een bron, data, of iemand anders die dit bevestigt?
Let alleen even op de benummering; pioneer zegt zelf dat de 50 thuis gear is en de 00 de pro gear is.
Poster: Beatunite
Lijkt mij ook logisch, dus een opvolger van de djm800 kunnen we vast en zeker nog wel verwachten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.