In totaal heeft Pioneer maar liefst 13 nieuwe producten gepland voor 2010 waarvan er 3 reeds gekend zijn: de DJM-2000, DJM-350 en CDJ-350. Centrale leidraad in al deze apparaten wordt de Rekordbox software!
Poster: Flexii
Een efx zie ik toch niet zo snel komen, efecten zitten al op demixers niemand die nog externe effecte koopt
Poster: Estacy
van Ecler ook (hoop ik) maar we zullen zien, in augustus zullen veel fabrikanten wat meer laten weten.
Poster: Xurionja maar er zitten?nu een aantal dingen op de?djm-2000, waardoor et niet echt meer de moeite zou zijn om de efx 1000 erbij te nemen. maar ik denk dat pioneer eerst nog met de djm-900 komt, aangezien je ook je cdj-900 op een djm met link wil aansluiten. anders?zou je net zo goed voor de cdj-850 kunnen kiezen, en ik denk niet dat pioneer dat wil
Wat ook nog zal kunnen is een nieuwe versie van de effector. Ookal wel heeft de versie uit het heden al een enorm aantal functies.
Poster: Tomazosja van dat mens zou ik ook vol zitte
het gerucht gaat dat remco zwanger is van maxima..
Poster: Tomazos
het gerucht gaat dat remco zwanger is van maxima..
Poster: Estacy
nou, de HDJ 1000 is al wat ouder, en de SE-DJ5000 is een fossiel. alleen de HDJ 2000 is echt modern. dus een nieuwe HDJ('s) in het midden en high segment (ong. 100 en ong. 160 euro) zou niet ondenkbaar zijn.
Poster: Sebasz
weet iemand als iets meer over een nieuwe mixer ofzo? :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.