Poster: MadSteven
En ik heb ooit gezegd dat de Axis 9 niet echt een vinyl gevoel heeft, maar toen ik het even opnieuw bekeek laatst, bedacht ik me dat een CDJ1000mk2 ook een knopje rechtsbovenaan heeft waar je 'CDJ' of 'Vinyl' in kan stellen....
Het voordeel daarvan is ook wat Lead vind: dan kan je makkelijker cue-en. Goed, tis maar wat je gewend bent en hoe erg je gestotter-cue klinkt...
Poster: Beelen
Ik ga wel proberen hoe het wil lukken om met 1 platenspeler en 1 cd-speler te draaien. Ik ben zelf namelijk in de veronderstelling dat dit wel moet kunnen. Maar ik zal het je zo spoedig mogelijk laten horen.
Gr,
B
Poster: Tekhead
en de nieuwe vestax cdx 05, iemand ervaring mee ?
Poster: Guido_XVIIk ben inderdaad op zoek naar 2 spelers, maar dat worden er dan natuurlijk wel 2 dezelfde. Met vinyl draaien heb ik ook veel over zitten nadenken, want een groot nadeel van cd's vind ik dat er bijna nooit voledige versies op staan. Maar voordat je een beetje vinylverzameling hebt ben je alweer een paar duizend € armer. En om nou met 1 cd-speler en 1 draaitafel te draaien dat lijkt me niks.
Poster: Guido_XVI
Met vinyl draaien heb ik ook veel over zitten nadenken, want een groot nadeel van cd's vind ik dat er bijna nooit voledige versies op staan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.