[DJR] Bug Report II (3/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 24-04-2010 18:09
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all
?
browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error at any certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, and how the problem did occure. We'll?check it as soon as possible and keep you updated in this topic about the status.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 19:03 (2%)

What do you think about [DJR] Bug Report II ??

Vote :   

Sebasz    posted on 25-04-2010 14:02
oke
?
een
?
enter check Winking my eye
?
it works? Happy, laughing
FML    posted on 25-04-2010 19:46
Automatish links to new window zou ook wel fijn zijn. kan gewoon worden geadded in the htcacces .
bij het posten van links hoef je dus niet meer handmatig een klikbare link van de te maken .
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
jannickv    posted on 25-04-2010 19:48
Poster: Luni-B
Automatish links to new window zou ook wel fijn zijn. kan gewoon worden geadded in the htcacces .
bij het posten van links hoef je dus niet meer handmatig een klikbare link van de te maken .

kan normaal ook gewoon bij de instellingen van tinymce... Niet voor alles moet je in de?htaccess aanpassen... Dit zou weer voor veel problemen in de site kunnen zorgen.
Lead    posted on 25-04-2010 19:59
Links die aangemaakt worden via de editor (gebruk icoontje) staan standaard op openen in nieuw window. Ik vind dat inbound links naar DJR in dezelfde window moeten openen.
?
Als je de site verlaat behoort er een nieuw window geopend te worden. Wat niet goed gaat is als mensen in IE detekst van een link plakken. IE maakt hier dan gelijk een hypelink van, dit overruled de instellingen van de server omdat dit client-side wordt uitgevoerd.
?
Als je een link hebt die opent in nieuw window, edit je post, klik de link en dan de Edit Link knop. Daarna gelijk op Update klikken en de link opent in nieuw scherm.
Let the BASS be louder
FML    posted on 25-04-2010 20:05
Ikheb geen idee ofdat het een standaard feature is. aanpassen van de htaccess moet niet voor problemen zorgen hoor.
waarschijnlijk moet hij zelfs schrijfbaar zijn voor zulke opties binnen tinymce
?
?
ik bedoelde eigelijk als ik gewoon www.google.nl typt dat hij daar een link van maakt.
User edit by FML on 25-04-2010 @ 20:06:43 (50%)
Dyno    posted on 25-04-2010 20:12
Ik vind eigenlijk die pijltjes die bij een link staan niet nodig. Het is al in een andere kleur dus hoeft er toch niet ook nog een pijltje bij?

EDIT: HUH?! Hier staat er nix bij?
?
EDIT2: Dus alleen als je linkt naar buiten DJR komt zo'n pijltje, ... ok. Snappum.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 25-04-2010 @ 20:18:09 (86%)
Lead    posted on 25-04-2010 20:12
...ik bedoelde eigelijk als ik gewoon www.google.nl typt dat hij daar een link van maakt.

?
Dat betekend dat iedere getoonde tekst moet worden gefilterd. Of dat we dit doen bij het toeveogen.
In sommige gevallen wil iemand (on)bewust er ook geen link van maken, dan zouden deze altijd worden omgezet.
?
Denk dat het gewin in deze niet opweegt tegenover de moeite....
Let the BASS be louder
FML    posted on 25-04-2010 20:39
je kan hem unlinken met de commands in je post. www. http. worden er gewoon uitgehaald. google.com werkt dus niet.
just some feedback :P
User edit by FML on 25-04-2010 @ 20:40:24 (27%)
Lead    posted on 25-04-2010 20:51
Feedback wordt gewaardeert hoor, probeer toe te lichten waarom we dingen wel/niet doen Happy, laughing
?
Er is nagedacht over zoiets, maar filtering van content voor replacing kost tijd en maakt dat pagina's er langer over doen om te laden. Ook gebeuren dingen soms ongewenst wat vervelend kan zijn.
?
En ik ken preg_replace/match etc dus de filtering is niet het probleem hoor Cool
Let the BASS be louder
JollyJunkie    posted on 26-04-2010 07:48
Als je bij een DJ-Booth op een poster klikt, dan opent zijn profiel in een nieuw window.
En je zei dat je alle links binnen DJR in hetzelfde window wou houden, dus ik dacht, misschien is het iets wat je over het hoofd gezien hebt.
unspecified    posted on 26-04-2010 08:51
Op het forum. als iemand nog geen avatar heeft staat de no picture ding vaak over de tekst heen..
LibertyNL    posted on 26-04-2010 16:50
Als ik bij 'My Profile' op 'User Info' druk wordt het kopje 'Mailbox' aangevinkt (ingedrukt) weet niet of dat de bedoeling is..?
Twizz    posted on 27-04-2010 11:00
Ik weet niet of het al gemeld is, maar bij My Profile, wanneer je meer dan 2 of 3 genres geselecteerd hebt, kapt hij m (bij Google Chrome) af, ipv de kolom uit te breiden.
(Dat is bij mij iig het geval, als ik bijv. bij Lead's profiel kijk gebeurt dat nietConfused)
User edit by Twizz on 27-04-2010 @ 11:01:56 (56%)
FML    posted on 27-04-2010 13:31
je kan niet meer qouten als je als laaste heb gepost , want soms wel is handig is al je ff wel editen.
Lead    posted on 27-04-2010 14:16
Klopt, dat quoten wordt gefixd. Niet dat je kunt submitten, maar wel dat het vak er staat zodat je mailtjes kunt opmaken en deze in je plaatste post kunt plakken.
Let the BASS be louder
FML    posted on 27-04-2010 16:15
aaight thnx Happy, laughing
?
nu kreeg ik dit
?

User edit by FML on 27-04-2010 @ 18:54:32 (100%)
Orah    posted on 30-04-2010 12:18
Ik kan geen foto's uploaden in DJ Booth, krijg altijd de melding 'Image to small (x px)'
Lead    posted on 30-04-2010 13:28
aaight thnx Happy, laughing

nu kreeg ik dit

Er stond ergens nog iets niet goed, dit is inmiddels (gisteren) opgelost en zou nu niet meer voor moeten komen.

Poster: Orah
Ik kan geen foto's uploaden in DJ Booth, krijg altijd de melding 'Image to small (x px)'

Welke specs heeft je plaatje ? Kun je die mailen naar <mail>info@djresource.eu</mail>
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 30-04-2010 13:29 (100%)
JollyJunkie    posted on 30-04-2010 16:17
Op de frontpage staat er?The DJResource Wall...
Die puntjes kunnen, net zoals op de testsite eerst, gewoon weg Winking my eye
ccc    posted on 04-05-2010 13:05
Ik kan geen Youtube filmpjes meer posten in een topic.
Dit is altijd wel handig als men een track zoekt en in een keer het filmpje er bij kan plakken.

Werkt dit met een bepaalde reden niet meer?
Cyspoz    posted on 06-05-2010 10:40
De RSS Feed van nieuws items werkt niet: ////www.djresource.eu/rss-news.php
Bij alle RSS Feed iconen op de website staat overigens: 'Reed the XML feed of all? new Site Topics'

Update:
Op deze download pagina staat nog een foutieve link: Pioneer DJ Logo.
User edit by Cyspoz on 06-05-2010 @ 10:52:06 (49%)
JollyJunkie    posted on 06-05-2010 22:01
Op de frontpage staat er bij de Poll: 6 of 5 days
Klopt dit?
6 van de 5 dagen lijkt me namelijk een beetje raar Winking my eye
Lead    posted on 08-05-2010 11:34
Poster: JollyJunkie
Op de frontpage staat er?The DJResource Wall...
Die puntjes kunnen, net zoals op de testsite eerst, gewoon weg Winking my eye

Gedaan.

Poster: ccc
Ik kan geen Youtube filmpjes meer posten in een topic.
Dit is altijd wel handig als men een track zoekt en in een keer het filmpje er bij kan plakken.

Werkt dit met een bepaalde reden niet meer?

Dit komt omdat foutive en mogelijk schadelijke contant weg gefilterd wordt uit je posting. De embed code die goed is voor youtube en dergelijke is een risico qua beveiliing.

Poster: Cyspoz
De RSS Feed van nieuws items werkt niet: ////www.djresource.eu/rss-news.php
Bij alle RSS Feed iconen op de website staat overigens: 'Reed the XML feed of all? new Site Topics'

Nu doet hij het weer.

Poster: Cyspoz
Update:
Op deze download pagina staat nog een foutieve link: Pioneer DJ Logo.

Aangepast.
Let the BASS be louder
Estacy    posted on 08-05-2010 14:36
niet echt een bug, maargoed: bij de DJ booths, zou een 'next' knopje onder de comments wel fijn zijn. dan hoef je niet naar boven te scrollen om naar de volgende te gaan.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lead    posted on 08-05-2010 15:18
Poster: Estacy
niet echt een bug, maargoed: bij de DJ booths, zou een 'next' knopje onder de comments wel fijn zijn. dan hoef je niet naar boven te scrollen om naar de volgende te gaan.

Ach ja, da's een kleinigheid, even overheen gekeken tijdens het ontwerp dat er soms best wel een fikse lap comments onder een booth kunnen komen te staan....

Je bedoelt zoiets als het nu is Winking my eye

Kijk, dit soort opmerkingen daar kunnen we iets mee. Voor ons een kleine moeite maar waarschijnlijk voor veel mensen een gemak, jullie komen soms achter dingen waar wij gewoon voorbij kijken of niet aan gedacht hebben.

We zullen niet altijd alles precies zo doen als mensen vragen, maar we doen zeker iets met de comments Cool
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-05-2010 15:20 (80%)

241 Users online: 10 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 43.590
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.964