[DJR] Bug Report II (4/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 24-04-2010 18:09
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all
?
browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error at any certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, and how the problem did occure. We'll?check it as soon as possible and keep you updated in this topic about the status.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 19:03 (2%)

What do you think about [DJR] Bug Report II ??

Vote :   

Esmee    posted on 08-05-2010 15:24
misschien ligt het aan mijn internet, maar als ik met firefox t producties deel open, blijft hij echt oneindig lang bufferen, na een kwartier had ik t maar weggeklikt en met internet exploder geopend. Daar duurde het nog niet eens 1 sec.
Lead    posted on 08-05-2010 15:39
Ik gebruik alleen maar Firefox (nu versie 3.6.3) en werkt hier prima.
Mooie nieuwe player tegenwoordig. Je ziet eerst een grijs balkje vol loppn als de plyer geladen is. Dit is de buffering. Het afgespeelde deel wordt rood.

Komt de player wel tevoorschijn bij je ?
De Playlist werkt overigens nog niet goed, de player bij iedere productie doet het wel zoals het hoort.

Is er geen firewal oid die dingen tegen houdt ?
Let the BASS be louder
Estacy    posted on 08-05-2010 18:12
Poster: Lead

Ach ja, da's een kleinigheid, even overheen gekeken tijdens het ontwerp dat er soms best wel een fikse lap comments onder een booth kunnen komen te staan....

topCool net iets handiger zo!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 09-05-2010 09:37
Ik gebruik alleen maar Firefox (nu versie 3.6.3) en werkt hier prima.
Mooie nieuwe player tegenwoordig. Je ziet eerst een grijs balkje vol lopen als de player geladen is. Dit is de buffering. Het afgespeelde deel wordt rood.

Komt de player wel tevoorschijn bij je ?
De Playlist werkt overigens nog niet goed, de player bij iedere productie doet het wel zoals het hoort.

Is er geen firewal oid die dingen tegen houdt ?

ik zal ten eerste even de nieuwste downloaden, dit is trouwens hoe het er bijmij uitziet:
Ohja t balkje beweegt uiteraard

Lead    posted on 09-05-2010 11:21
Dan moet er wel iets met je verbinding aan de hand zijn. Je ziet de player, die wordt geladen, en hij maakt verbinding. Waarom dit niet lukt weet ik niet, maar lijkt me lokaal iets aangezien hij het hier? en bij anderen gewoon doet.
Let the BASS be louder
Esmee    posted on 09-05-2010 12:48
oke raar, maargoed met andere browsers werkt het wel, dus dan open ik het daar wel mee, kleine moeite.
ThijsG    posted on 12-05-2010 18:09
vreemd vreemd vreemd...
De djr stream heeft het altijd bij mij gedaan(ook na de update) en nu zegtie opeens alleen bij deze 'Get Flash to see this player'.
En ik kan je verzekeren dat ik wel flash heb en dat die ook gewoon werkt(youtube doet het/adds doen het).

Dit geld voor Safari, Firefox en Chrome.
Geen idee waar het aan kan liggen(wss iets vaags in me computer?) maar jullie mss wel.
User edit by ThijsG on 12-05-2010 @ 18:10:46 (7%)
Sebasz    posted on 12-05-2010 18:12
Vervelende bug/feature: je kan niet meer dubbelposten, ook niet na 24 uur... Ik denk dat het beter is om gewoon te waarschuwen tegen mensen die onnodig dubbelposten.

Soms is het handig om topics te bumpen (verkoop topics, productie topics etc.) Dus ik had liever gewoon gezien dat je kan dubbelposten. Dit is een beetje een ongebruiksvriendelijke (en ondoordachte?) feature.
Lead    posted on 12-05-2010 21:16
Je kunt wel posten na 24 uur, misschien is het een uurtje meer ofzo, maar moet bij benadering kloppen.

Topics kicken/bumpen binnen 24 uur is te snel, het is toch onzin om op dezelfde dag nog een topic te kicken ?

De feature heeft al vele (ongewilde) dubbelpostings tegen gehouden en volgens mij werkt het prima. Er staat nu 1 dag een waarschuwing dat je je laatste posting moeten editen, na een dag ongeveer kun je weer reply-en.

...nu zegtie opeens alleen bij deze 'Get Flash to see this player'....

Ik ga het nakijken, maar denk dat het met de quotejs in de titels oid te maken heeft.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-05-2010 21:18 (46%)
Sebasz    posted on 12-05-2010 22:19
Hm ik kon na meer dan ?36 nog niet dubbelposten?Cool maar als het normaal hoort te werken is het op zich wel goed?Smile

Die flashplayer bug heb ik soms ook last van. Bij willekeurige nummers soms
Lead    posted on 12-05-2010 23:27
Poster: DJJS
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.

Poster: Bouncy
Beter laat hij hem aan voor MIJN iphone! :P

Hmz... dan gaat het anders worden, een vinkje in je profiel waarbij je kunt kiezen of je de mobiele versie of de normale versie krijgt voorgeschoteld als je mobiel langs komt.
Let the BASS be louder
Outsider    posted on 12-05-2010 23:30
Ik weet niet of het al gemeld is maar, als je in een profile kijkt van iemand met meerdere dj booths.
Zijn de pageviews en comments overal gelijk terwijl als je de booth opent er een ander getal hoort te staan

Klopt dit ?

Voorbeeld:
////www.djresource.eu/Profile/profileid/2/tab/18/#top
Lead    posted on 13-05-2010 01:56
Poster: Outsider
Ik weet niet of het al gemeld is maar, als je in een profile kijkt van iemand met meerdere dj booths.
Zijn de pageviews en comments overal gelijk terwijl als je de booth opent er een ander getal hoort te staan

Klopt dit ?

Voorbeeld:
////www.djresource.eu/Profile/profileid/2/tab/18/#top

nee, dit was nog niet gemeld, maar is nu wel opgelost als het goed is... Cool
Let the BASS be louder
Lead    posted on 13-05-2010 13:01
Er is een nieuw vinkje in je profiel : Mobile Version.

Met dit vinkje kun je aangeven of je wilt dat je de (verbeterde) mobiele versie krijgt van DJR als je de site bezoekt met een mobiel device. Als het vinkje uit staat krijg je altijd de normale versie (die veel meer traffic gebruikt).
Let the BASS be louder
T-to-the-J    posted on 13-05-2010 15:28
OhwCool?lead die een dubbelpost doet :P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Helixon    posted on 13-05-2010 16:14
Er is een nieuw vinkje in je profiel : Mobile Version.

Met dit vinkje kun je aangeven of je wilt dat je de (verbeterde) mobiele versie krijgt van DJR als je de site bezoekt met een mobiel device. Als het vinkje uit staat krijg je altijd de normale versie (die veel meer traffic gebruikt).

oh nou snap ik wanneer ik inlog dat ik de mobile krijg, en wanneer ik uitlog de gewone pagina te zien krijg op mijn iPod
RiX    posted on 13-05-2010 17:26
kom ik opeens van Noorse komaf? Winking my eye Mag ik weer een NL vlaggetje? haha
Lead    posted on 14-05-2010 00:08
Poster: RiX
kom ik opeens van Noorse komaf? Winking my eye Mag ik weer een NL vlaggetje? haha

Had ik ook, even opnieuw inloggen... geen idee waar het aan lag...
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 14-05-2010 21:46
kan hier:?////www.djresource.eu/Forum/topic/17719/T-Aboriginal-sebasz-remix/ nog steeds niet dubbelposten hoor?Cool
Lead    posted on 14-05-2010 21:58
Morgen wel :p

Je hoeft echt niet binnen een dag je postings te kicken. Rustig aan, de reacties komen vanzelf.
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 15-05-2010 09:51
Ik heb nog een bug gespot op de mobile version van DJR.
De textframes worden buiten het geheel geplaatst.

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Outsider    posted on 15-05-2010 09:55

Had ik ook, even opnieuw inloggen... geen idee waar het aan lag...

Je hebt nu alsnog de verkeerde vlag hoor!
Lead    posted on 15-05-2010 12:00
Mijn vlaggetje is weer gewisseld, de mobile versie is ook op een paar kleine puntjes verbeterd. Die grote blokken buiten je scherm zouden verholpen moeten zijn.
Let the BASS be louder
RAS    posted on 17-05-2010 20:17
Er zit een bug (of feature? :D) in de dj-booth sectie. Het is namelijk mogelijk om elke willekeurige booth aan te passen.

Ik zal hier maar niet vertellen hoe die werkt, maar kijk maar naar Leads laatste DJ-booth als bewijs Winking my eye
dJORD    posted on 17-05-2010 20:20
Poster: RAS
Er zit een bug (of feature? :D) in de dj-booth sectie. Het is namelijk mogelijk om elke willekeurige booth aan te passen.

Ik zal hier maar niet vertellen hoe die werkt, maar kijk maar naar Leads laatste DJ-booth als bewijs Winking my eye
 heb jij dat gedaan? geniaal!!
User edit by dJORD on 17-05-2010 @ 20:20:49 (1%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

82 Users online: 21 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 12.053
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.962.612