Poster: Lead
Ach ja, da's een kleinigheid, even overheen gekeken tijdens het ontwerp dat er soms best wel een fikse lap comments onder een booth kunnen komen te staan....
Ik gebruik alleen maar Firefox (nu versie 3.6.3) en werkt hier prima.
Mooie nieuwe player tegenwoordig. Je ziet eerst een grijs balkje vol lopen als de player geladen is. Dit is de buffering. Het afgespeelde deel wordt rood.
Komt de player wel tevoorschijn bij je ?
De Playlist werkt overigens nog niet goed, de player bij iedere productie doet het wel zoals het hoort.
Is er geen firewal oid die dingen tegen houdt ?
...nu zegtie opeens alleen bij deze 'Get Flash to see this player'....
Poster: DJJS
De mobiel versie van djr is echt bagger. Ik typ dit nu op mobiel.
Poster: Bouncy
Beter laat hij hem aan voor MIJN iphone! :P
Poster: Outsider
Ik weet niet of het al gemeld is maar, als je in een profile kijkt van iemand met meerdere dj booths.
Zijn de pageviews en comments overal gelijk terwijl als je de booth opent er een ander getal hoort te staan
Klopt dit ?
Voorbeeld:
////www.djresource.eu/Profile/profileid/2/tab/18/#top
Er is een nieuw vinkje in je profiel : Mobile Version.
Met dit vinkje kun je aangeven of je wilt dat je de (verbeterde) mobiele versie krijgt van DJR als je de site bezoekt met een mobiel device. Als het vinkje uit staat krijg je altijd de normale versie (die veel meer traffic gebruikt).
Poster: RiX
kom ik opeens van Noorse komaf?Mag ik weer een NL vlaggetje? haha
Had ik ook, even opnieuw inloggen... geen idee waar het aan lag...
Poster: RASheb jij dat gedaan? geniaal!!
Er zit een bug (of feature? :D) in de dj-booth sectie. Het is namelijk mogelijk om elke willekeurige booth aan te passen.
Ik zal hier maar niet vertellen hoe die werkt, maar kijk maar naar Leads laatste DJ-booth als bewijs
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.