De late leeuw Deel 37 (26/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 04-05-2010 23:15
Moet wel zeggen, we mishandelen deze cases en ze leven nog steedsWinking my eye..
Misschien wel iets te duur als je er niet mee buitenkomt.

Maar het is net zoals alles.. geld = kwaliteit (voor sommige merke dan toch)
dj2dj.nl
Winston    posted on 05-05-2010 00:25
Deze link mogen uitsluitend de dames van DJResource bekijken. Moederdag cadeautje van mij. Dus jongens niet klikken. Uhm, ik zie geen knopjes ........
Tic Toc
RAS    posted on 05-05-2010 01:53
Poster: Dj_Fantasy
Enorm leuk zijn deze ook wel.
Waarvan ik de kwaliteit enorm goed vindt!
Meer als 3/4 van ons magazijn bestaat uit Road Ready Cases.

Heeft die case nu serieus een roostertje voor het koelen recht onder de cdj's zitten!? Terwijl de cdj's een koelblok achterop hebben zitten!?!?
walteur    posted on 05-05-2010 02:13
goodnight everybody!
dacuba    posted on 05-05-2010 03:35
Boe!
Saskia    posted on 05-05-2010 09:02
Ik heb een tweedehands prodjuser case gekocht voor 75 euro in goede staat!
Roov    posted on 05-05-2010 10:51
Poster: RAS

Heeft die case nu serieus een roostertje voor het koelen recht onder de cdj's zitten!? Terwijl de cdj's een koelblok achterop hebben zitten!?!?

Er komt wel meer warmte vanaf dan alleen de achterkant hoor Winking my eye
Bouncy    posted on 05-05-2010 11:18
Maar het is net zoals alles.. geld = kwaliteit (voor sommige merke dan toch)

Inderdaad, voor sommige merken... Winking my eye

Pioneer dus niet Happy, laughing
XMatiC    posted on 05-05-2010 13:31
Ik ben sinds een paar weken op feestje het licht aan het doen
& Vind dat eigenlijk wel leuk om daarmee te spelen ,
Dus heb ik besloten ook wat licht aan te schaffen.
Wie heeft er wat tips voor me ?
Dus ik ga kopen : Een truss met statieven & wat voor licht ?
Ik wil misschien een sturing + de Apollo van Timmy Kornas overkopen & Dan misschien later wat?washhead's
Wie heeft daar ervaring mee en wat tips ?? ?
www.youtube.com/LennertDJ
hoppie    posted on 05-05-2010 13:45
sowiso wat basis parren, is altijd je basis licht. en daar kan je wat scans/lichjteffecten aan toevoegen
Question everything
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2010 14:55
Kijk sowieso dat alles een DMX aansluiting heeft.
JB heeft inderdaad wat leuke spullen, maar kijk dan ook wat die dingen.
Als het enkel van kleur verandert maar verder niets kun je net zogoed een par kopen.

Denk dat je @ Nick_V enorm veel kunt te weten kopen als je hem dit vraagt.
Ook leuk is altijd een stroboscoop!
dj2dj.nl
T-to-the-J    posted on 05-05-2010 15:01
Stroboscoop leuk?? Nee man, vet irritant Winking my eye :P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2010 15:12
Ik weet niet hoor, maar wij gebruiken een stroboscoop enorm vaak.
en als het geen stroboscoop is dan ofwel een blinder ofwel een actieve sunstripHappy, laughing
dj2dj.nl
Estacy    posted on 05-05-2010 15:46
Poster: Saskia
Ik heb een tweedehands prodjuser case gekocht voor 75 euro in goede staat!

nette prijs voor een stukje goede bescherming!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Ashley    posted on 05-05-2010 17:09
juuuuuuuuuuuist, het is zo goed als zeker dat mijn plaat midnight till daylight gaat uitkomen op het label Made2Dance ! m'n eerste release

Im HAPPY Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Bouncy    posted on 05-05-2010 17:10
Poster: Ashley
juuuuuuuuuuuist, het is zo goed als zeker dat mijn plaat midnight till daylight gaat uitkomen op het label Made2Dance ! m'n eerste release

Im HAPPY Happy, laughing

And i'm happy 2 met dit nieuws! :D
Esmee    posted on 05-05-2010 17:15
@tekhead, ik denk dat ik door jouw bericht mn pa wel over heb gekregen dat hij ook inziet dat die prodjuser beter is. Nu nog onderhandelen over wie wat betaald... 180 voor mn verjaardag vinden me ouders wat te veel. Nja ik zie t wel. Eerst moet ik mn bureau zien te verkopen, (dat mega ding) en dan neem ik mn oude kleine bureautje weer terug en ff langs de ikea gaan om een kast te kopen voor mn booth. Daarna flightcase drbij en klaaar Happy, laughing
timmy90    posted on 05-05-2010 21:08
Poster: Esmee
@tekhead, ik denk dat ik door jouw bericht mn pa wel over heb gekregen dat hij ook inziet dat die prodjuser beter is. Nu nog onderhandelen over wie wat betaald... 180 voor mn verjaardag vinden me ouders wat te veel. Nja ik zie t wel. Eerst moet ik mn bureau zien te verkopen, (dat mega ding) en dan neem ik mn oude kleine bureautje weer terug en ff langs de ikea gaan om een kast te kopen voor mn booth. Daarna flightcase drbij en klaaar Happy, laughing

ik leg wel bij Winking my eye maar dan kom ik het wel persoonlijk brengen Winking my eye
Esmee    posted on 05-05-2010 22:16
heel lief maar... hoe moet ik dat ooit brengen bij me ouders CoolCool
ik zie al precies hoe dat gaat :P

e: pap ik ken een jongen via internet die bij wil betalen bij de kist zolang hij ook ff langs mag komen
p: een jongen die je cadeautjes geeft en je kent hem via internet... juissst... wat voer jij allemaal uit op internet?

haha nja ik ben pas 27 juni jarig, dus voor die tijd heb ik wel gehoord wat ik bij moet betalen, maar ik wordt 16 dit jaar dus is een kroonjaar toch Cool = extra groot cadeau?
timmy90    posted on 05-05-2010 22:19
haha, was ook maar eeb grapje hoor, zou je dan op zijn minste mee vragen en samen iets gaan drinken hroor Winking my eye
Esmee    posted on 05-05-2010 22:22
kunnen we alsnog wel een keer doen hoor Cool t is wss wat makkelijker over 2 jaar, 18, geen gezeur meer van ouders weetje wel... of over 4 haha als ik op mezelf woon, of misschien worden dat er wel 8... pfff als ik t zo bekijk duurt t wel heel lang nog Cool maar om nou zelf mn kleding te gaan wassen met het idee dat ik misschien niet eens een vaatwasser en droogtrommel heb in mn toekomstige woning... Cool straks worden mn handen vies van de vieze borden Cool (grapje hoor)
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2010 22:24
Esmee, je kunt ook altijd je vuile was nog naar je ouders brengenWinking my eye

Sinds de scheiding van mijn ouders doet mijn vader dat ook, en hij is in de 50! whaha
dj2dj.nl
timmy90    posted on 05-05-2010 22:25
das afgesproken!!, geloof me, ik wordt 20 in mei en ik hoor het mezlf nog dnek, was ik maar 18 kan ik doen wat ik wil, en tis zover? voor je het weet!

Ilja    posted on 05-05-2010 22:26
Poster: Esmee
heel lief maar... hoe moet ik dat ooit brengen bij me ouders CoolCool
ik zie al precies hoe dat gaat :P

e: pap ik ken een jongen via internet die bij wil betalen bij de kist zolang hij ook ff langs mag komen
p: een jongen die je cadeautjes geeft en je kent hem via internet... juissst... wat voer jij allemaal uit op internet?

haha nja ik ben pas 27 juni jarig, dus voor die tijd heb ik wel gehoord wat ik bij moet betalen, maar ik wordt 16 dit jaar dus is een kroonjaar toch Cool = extra groot cadeau?

Leg eens uit wat er zo bijzonder is aan 16 ? ?bij 18 ben je officieel volwassen. ? Of heb je teveel my super sweet 16 gekeken op MTV Cool ( braak programma ).
XMatiC    posted on 05-05-2010 22:26

Denk dat je @ Nick_V enorm veel kunt te weten kopen als je hem dit vraagt.

Weet ik dat hij mij zeker zou verder helpen maar ik wou hier even wat meningen horen Winking my eye
Dmx sturing neem ik zoiezo dan mischien wat ADJ & IBZA lichten & dan truss met statieven.
Iemand tips i.v.m. materiaal endergelijke ?

www.youtube.com/LennertDJ

82 Users online: 20 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 44.715
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.089