Poster: Dj_Fantasy
Enorm leuk zijn deze ook wel.
Waarvan ik de kwaliteit enorm goed vindt!
Meer als 3/4 van ons magazijn bestaat uit Road Ready Cases.
Poster: RAS
Heeft die case nu serieus een roostertje voor het koelen recht onder de cdj's zitten!? Terwijl de cdj's een koelblok achterop hebben zitten!?!?
Maar het is net zoals alles.. geld = kwaliteit (voor sommige merke dan toch)
Poster: Saskia
Ik heb een tweedehands prodjuser case gekocht voor 75 euro in goede staat!
Poster: Ashley
juuuuuuuuuuuist, het is zo goed als zeker dat mijn plaat midnight till daylight gaat uitkomen op het label Made2Dance ! m'n eerste release
Im HAPPY
Poster: Esmee
@tekhead, ik denk dat ik door jouw bericht mn pa wel over heb gekregen dat hij ook inziet dat die prodjuser beter is. Nu nog onderhandelen over wie wat betaald... 180 voor mn verjaardag vinden me ouders wat te veel. Nja ik zie t wel. Eerst moet ik mn bureau zien te verkopen, (dat mega ding) en dan neem ik mn oude kleine bureautje weer terug en ff langs de ikea gaan om een kast te kopen voor mn booth. Daarna flightcase drbij en klaaar
Poster: Esmee
heel lief maar... hoe moet ik dat ooit brengen bij me ouders
ik zie al precies hoe dat gaat :P
e: pap ik ken een jongen via internet die bij wil betalen bij de kist zolang hij ook ff langs mag komen
p: een jongen die je cadeautjes geeft en je kent hem via internet... juissst... wat voer jij allemaal uit op internet?
haha nja ik ben pas 27 juni jarig, dus voor die tijd heb ik wel gehoord wat ik bij moet betalen, maar ik wordt 16 dit jaar dus is een kroonjaar toch= extra groot cadeau?
Denk dat je @ Nick_V enorm veel kunt te weten kopen als je hem dit vraagt.
Weet ik dat hij mij zeker zou verder helpen maar ik wou hier even wat meningen horen
Dmx sturing neem ik zoiezo dan mischien wat ADJ & IBZA lichten & dan truss met statieven.
Iemand tips i.v.m. materiaal endergelijke ?