De late leeuw Deel 37 (27/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Helixon    posted on 05-05-2010 22:27
Poster: timmy90
das afgesproken!!, geloof me, ik wordt 20 in mei en ik hoor het mezlf nog dnek, was ik maar 18 kan ik doen wat ik wil, en tis zover? voor je het weet!

maar dat heeft ook weer een budget beperking.... vooral als je op je zelf woont...
timmy90    posted on 05-05-2010 22:27
ik woon alleen hoor, ik weet het wel!
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2010 22:45
Laat ADJ liggen en Ibiza, misschien qua prijs aantrekkelijk maar kyk please naar Briteq en JB dan zit je al een klasse hoger dan Ibiza!!

Misschien iets te duur maar die led panels op fourbar van JB zijn best wel nice:D

Ik ga ook proberen zo snel mogelijk thuis te vertrekken en op mijn eigen te wonen.
Sinds mn ouders uit elkaar zijn kan ik het niet zo goed meer hebben.
Zit liever bij mn vader maar hij is een workaholic geworden dus zie hem maar 1 weekend om de 14 dagen.
Voor de rest bij mn moeder en haar nieuwe vriend, die ik niet kan luchten..

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 05-05-2010 @ 22:47:48 (100%)
Ilja    posted on 05-05-2010 22:46
op je 19de al alleen wonen, ken je mij uitleggen wat daar uberhoupt de voordeel van is ? ( en kom niet met o zo bekende **onafhankelijkheid** )
timmy90    posted on 05-05-2010 22:49
bwa persoonlijke redenen,

kom nog bijna dagelijks thuis,
maar alleen wonen geeft je verantwoordelijkheids gevoel,
je leert zelfstandig zijn
ik woon ook dichter bij men werk...
Lucalicious    posted on 05-05-2010 22:51
Poster: Ilja
op je 19de al alleen wonen, ken je mij uitleggen wat daar uberhoupt de voordeel van is ? ( en kom niet met o zo bekende **onafhankelijkheid** )

ik wil om men 18e ook gewoon het huis uit hoor, juist om die onafhankelijkheid en de verantwoordelijkheid die je dan krijgt. waarom zou dat een slechte reden zijn/
Ilja    posted on 05-05-2010 23:00
verantwoordelijkheid hoor je door je ouders aangeleerd te krijgen, als dat niet het geval is dan zul je het zwaar krijgen.
Ik hen van mijn moeder?verantwoordelijkheid goed aangeleerd gekregen, en juist om die reden ben ik niet op mezelf gaan wonen, want voor 2K ( bruto ) per maand met huur, gas, water, licht, zorgverzekering, eten en kleding gaat het gewoon niet ( al helemaal niet als je lekker op vakantie wilt ).
timmy90    posted on 05-05-2010 23:03
en dat wil je dan net bewijzen dat dat wel lukt, als je ziet op hoe korte tijd ik mijn gear heb bijeen verdient,
en ik naar niets moet kijken van uitgave, en van thuis niets heb mee gekregen omdat ik dat hou voor als ik ooit trouw,

denk ik wel dat ik fier mag zij,n...
Crazy    posted on 05-05-2010 23:03
Ik ben nu 16 en moet zoiezo op sommige gebieden al voldoende verantwoording dragen.
Ik zou voorlopig nog niet op mezelf willen wonen met zulke kosten tegenwoordig. Tenzij je een lekker baantje hebt, goed je school afgemaakt en het liefst twee inkomens hebt.
Gelukkig leer ik dmv me tante te helpen met haar bedrijf goed met geld etc. om te gaan.
timmy90    posted on 05-05-2010 23:06
kijk, ik ben op mijn 17de gestopt met school en gaan werken, ik kon niet hele dagen stil zitten,

ik heb veel commentaar gekregen dat ik niet ver zou komen
kom gerust eens tot hier en bewonder maar...
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2010 23:13
Timmy een goede stielman verdient zijn brood welWinking my eye
en wat betreft je gear, je krijgt het na x tijd ook terug dat geld dan.

Ik denk, als je niet te zot leeft dan kom je er wel.
Maar je moet niet teveel direct willen.
Kijk maar naar dat programma op VT4... mensen met schulden van 150 000 euro omdat ze alles op krediet kopen!
dj2dj.nl
Winston    posted on 05-05-2010 23:14
Poster: Ashley
juuuuuuuuuuuist, het is zo goed als zeker dat mijn plaat midnight till daylight gaat uitkomen op het label Made2Dance ! m'n eerste release

Im HAPPY Happy, laughing

eyy, gefeliciteerd.
Tic Toc
timmy90    posted on 05-05-2010 23:14
ik zag het net, das dom h?!

ga prolberen volgend jaar een persche te huren om mijn broer met zen communie naar de kerk te voeren, das zijn jongens droom...

en waar dienen grote broeren anders voor...
Adrien1989    posted on 05-05-2010 23:21
Poster: Ilja
verantwoordelijkheid hoor je door je ouders aangeleerd te krijgen, als dat niet het geval is dan zul je het zwaar krijgen.
Ik hen van mijn moeder?verantwoordelijkheid goed aangeleerd gekregen, en juist om die reden ben ik niet op mezelf gaan wonen, want voor 2K ( bruto ) per maand met huur, gas, water, licht, zorgverzekering, eten en kleding gaat het gewoon niet ( al helemaal niet als je lekker op vakantie wilt ).

Sommige dingen zul je toch echt zelf moeten ondervinden. ?Als je eenmaal op jezelf zit ga je dingen toch anders bekijken en aanpakken.

En dan nog, wat wil je dan doen, beetje tot je 40e thuis blijven wonen om wat geld te besparen. Op jezelf wonen heeft ook wel z'n voordelen. Beetje privacy vb, als ik om 3 uur 's nachts m'n vriendin lig te ketsen zal er niemand last van hebben en als ik zin heb om om 3 uur 's nachts een muziekje op te zetten kan ik dat gewoon doen. Als ik zin heb om m'n koelkast vol te laden met bier zit er niemand te bleren dat er geen ruimte is voor een pak melk en so on.
Helixon    posted on 05-05-2010 23:23
Ik ben nu 16, wordt i december 17, ik heb een baantje en mijn baas betaald me ?5 per uur... in de vakantie werk ik 2 of meer dagen in de week, en tijdens school dagen 1 dag in de week. ik werk gemiddelt van 15:30 tot 22:00... dus aan het eind van de avond ? 35,-. dat keer 4 =140,- per maand. dat keer 12 = ? 1680,- per jaar.. dat is best lekker verdienen.
Dj_Fantasy    posted on 05-05-2010 23:30
Dat noem ik onderbetaald!
Op mijn 16 jaar werkte ik van 8 tot 12, voor 5 euro per uur.
4 dagen in een week, 1 maand lang.
Dus ongeveer 400 euro in een maand (grote vakantie)

Alle kleine vakantie's (pasen, herfst, nieuwjaar) ook dus 80 - 100 euro in de week.
En soms een weekendje dus ook.

Misschien eens zien naar ander werk dan?
dj2dj.nl
Renzis    posted on 05-05-2010 23:30
@Adrien1989 Woon jij in Baarn op je zelf dan?

Ik woon nu 2,5 jaar op me zelf en kan het alleen maar aanraden!
Adrien1989    posted on 05-05-2010 23:39
Ik woon in Baarn op mezelf ja...
Renzis    posted on 05-05-2010 23:40
Waarom zou je in Baarn op je zelf willen wonen, als je ook in Amersfoort en Hilversum kan wonenWinking my eye
Adrien1989    posted on 05-05-2010 23:45
Omdat ik vanaf mijn woning in 5 minuten naar mijn werk toe rij. Ik hier achter het centrum woon, in 10 minuten naar de kroeg loop, supermarkt, terras, station, wat dan ook. ?De snelweg is ook binnen handbereik. ?En ik ondanks dat in een rustige stille straat woon in een goede buurt, in een praktisch vrijstaande woning, waar ik ook gewoon in de nacht enigszins herrie kan maken zonder dat iemand last van mij heeft. Amersfoort of Hilversum brengt me niets anders dan nadelen ten opzichte van dit.
JollyJunkie    posted on 05-05-2010 23:47
Je straat is wel een beetje smal?Cool
Maar mooi huisje hoor!
Tekhead    posted on 05-05-2010 23:57
gadver... net een zeer pijnlijk telefoontje gehad over een van mijn beste kameraden David, een vriend die ik al meer dan 30 jaar ken, en mee opgegroeid ben, is vandaag overleden aan een zeldzame maar de krachtigste vorm van Lymfeklierkanker. Pas enkele weken geleden vastgesteld, en al volledig uitgezaaid, hij had geen enkele kans meer om er tegen te vechten. Ik ben er ondersteboven van en mijn gedachte zijn bij z'n vrouw en hun 3 kinderen. Daar er geen familie is aan beider kanten, en Pascale er kompleet onderdoor zit, en zich sterk probeert te houden, heb ik samen met mijn broer besloten om de afhandeling en opvolging van begrafenis en alles wat er bij hoort op ons te nemen, en een deel van David z'n vaderlijke taken t.o.? z'n kinderen hun sport en naschoolse activiteiten over te nemen en zorgen dat het niet fout kan lopen met de kids hun gedrag. Ik hoop dat we er in slagen, al zal het zwaar worden dit er nog bij nemen, maar ik ga dit doen met heel m'n hart.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 05-05-2010 @ 23:58:54 (1%)
Dj_Fantasy    posted on 06-05-2010 00:02
Innige deelneming Roger!

Denk dat David nu wel zou hebben gemerkt wat voor een echte vriend jij bent.
Niet iedereen zou zoiets doen. Weeral een voorbeeld voor de samenleving.
Jammer dat niet iedereen hetzelfde zou doen.
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 06-05-2010 00:06
Idd, en weet zeker dat dat visa versa ook zo zou zijn. Kheb m'n hart regelmatig op m'n tong liggen, maar ben iemand waarop je altijd kan rekenen (als je het verdient uiteraard)
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
timmy90    posted on 06-05-2010 00:07
mijn oprechte deelneming tek,

echt mooi van jullie...
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

99 Users online: 14 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 13.395
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.579.318