Poster: timmy90
das afgesproken!!, geloof me, ik wordt 20 in mei en ik hoor het mezlf nog dnek, was ik maar 18 kan ik doen wat ik wil, en tis zover? voor je het weet!
Poster: Ilja
op je 19de al alleen wonen, ken je mij uitleggen wat daar uberhoupt de voordeel van is ? ( en kom niet met o zo bekende **onafhankelijkheid** )
Poster: Ashley
juuuuuuuuuuuist, het is zo goed als zeker dat mijn plaat midnight till daylight gaat uitkomen op het label Made2Dance ! m'n eerste release
Im HAPPY
Poster: Ilja
verantwoordelijkheid hoor je door je ouders aangeleerd te krijgen, als dat niet het geval is dan zul je het zwaar krijgen.
Ik hen van mijn moeder?verantwoordelijkheid goed aangeleerd gekregen, en juist om die reden ben ik niet op mezelf gaan wonen, want voor 2K ( bruto ) per maand met huur, gas, water, licht, zorgverzekering, eten en kleding gaat het gewoon niet ( al helemaal niet als je lekker op vakantie wilt ).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.