Poster: Vassilli
Dat scheelt weer! :P
Poster: Helixon
2. op het orginele iPhoneOS kan ik
? ? a. geen thema's installeren
? ? b. ik kan geen handige gadget's zoals SBsettings installeren om het gebruikers gemak naar
??????? mijn smaak te optimaliseren.
??? c. Ik kan geen mappen/categori?n aanmaken voor overzichtelijker gebruik
??? d. ik kan geen code op mijn persoonlijke agenda zetten.
??? e. ik kan mijn memory niet ledigen zonder een app te installeren.
Poster: Prozei
als je beetje kennis had gehad van ict had je vast geweten dat iphone os niet het zelfde als mac osx is.
kan ook vertellen over de keer dat ik met windows mobile te weinig geheugen vrij had om een telefoon gesprek aan te nemen. dit verhaal draagt niks bij aan dit topic.
de topic starter geeft aan een macbook te willen kopen. met de 'kennis van ict' die je hebt zou je hem vast wel kunnen helpen met de keuze die hij wil maken.
een macbook
ok daar heb je gelijk in maar die keuze heb ik hem al gegeven...
Kijk maar op vorige pagina
7. studeer je geen ICT of ICT related jobs hou je er dan gewoon buiten.
mij zie je hier niet meer....
weet je het beter, wordt dan de nieuwe bill gates...
maar val mij niet lastig
Poster: Bouncy
Ik studeer het niet, en manmanman... wat ben ik daar trots op!
K moet er niet aan denken dat ik zo kansloos word als jou...
Poster: qntr0l
Ik heb zelf een Macbook 13", en voor mij werkt het gewoon goed hoor. Ook met draaien werkt het perfect. Ik heb er zelf geen last van dat 'ie nogal "klein" is. Ik draai echter met twee decks, wanneer je met 4 decks wil draaien is het wel aan te raden om voor iets groters te gaan! Het is voor mij echter alleen maar ideaal, geen gesleep meer met grote laptops. Ook past hij zo mooi in mijn UDG trolley, een ander pluspunt.
Poster: Bootstrap
Ik vind dat er nu wel weer genoeg is afgekraakt. Laten we de sfeer leuk houden.
Poster: HelixonPoster: frankypenborg
ik
heb me inmiddels smakelijk vermaakt met het lezen van de alle Helixon
Gebaseert op?
Gebaseerd is met een D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.