kan slotje op dank u (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

beatshockerzzz    posted on 18-04-2010 22:50
heb ik de goeie keuze gemaakt

?gemaakt Apple MB990N/A MacBook Pro

Apple MB990N/A
Deze MacBook Pro MB990N/A van Apple?is uit ??n stuk
aluminium gemaakt en hij is dan ook dun en licht, mooi gestroomlijnd en
duurzaam.?De ingebouwde batterij van de nieuwe MacBook Pro gaat tot maar
liefst 7 uur mee. De hoogwaardige NVIDIA-processor levert in combinatie
met het levendige beeldscherm met led-achtergrondverlichting een beeld
dat alleen maar weergaloos kan worden genoemd.

Specificaties:
- Behuizing Met precisie gemaakte unibodybehuizing van aluminium
- Processor 2,26-GHz Intel Core 2 Duo
- L2-cache 3 MB gedeeld
- Systeembus 1.066 MHz
- Geheugen 2 GB (twee SO-DIMM's van 1 GB)1066-MHz DDR3-geheugen;
uitbreidbaar tot 8 GB via de twee SO-DIMM-sleuven
- Grafische ondersteuning NVIDIA GeForce 9400M
- Grafische processor met 256 MB DDR3 SDRAM,
- Beeldscherm 13,3-inch (diagonaal) breedbeeldscherm met glanzende
toplaag, led-achtergrondverlichting en een resolutie van 1280 x 800
pixels
Opslagmedia:?
- Harde schijf ?160-GB seri?le ATA; 5400 rpm
- Slot-loading Optische-schijfeenheid 8x SuperDrive (dvd?r
DL/dvd?rw/cd-rw) ?????????? ?
Voorzieningen:
- Ingebouwde iSight-camera,
- Ingebouwde stereoluidsprekers
- Ingebouwde AirPort Extreme draadloze Wi-Fi-netwerk- voorziening
(gebaseerd op IEEE 802.11n-conceptspecificatie); compatibel met IEEE
802.11a/b/g
- Ingebouwd Bluetooth 2.1 + EDR (Enhanced Data Rate)
- Ingebouwd 10/100/1000BASE-T Gigabit Ethernet (RJ-45-connector)
- Ingebouwd verlicht toetsenbord met 79 toetsen, waaronder 12
functietoetsen en 4 pijltoetsen ('omgekeerde 'T'')
- Multi-Touch-trackpad voor zeer nauwkeurige aanwijzerverplaatsing;
ondersteunt scrollen, knijpen, draaien en vegen met twee vingers, vegen
met drie vingers, vegen met vier vingers, tikken, dubbel tikken en
slepen????? ?????????? ?
Aansluitingen:
- MagSafe-voedingspoort
- Gigabit Ethernet-poort
- E?n FireWire 800-poort (tot 800 Mbps)
- Mini DisplayPort
- Twee USB 2.0-poorten (tot 480 Mbps)
- Sleuf voor SD-kaart
- Geluid in/uit
- Sleuf voor Kensington-slot?????
Software:????????
- Mac OS X versie 10.5 Leopard (met iTunes, Time Machine, Snelle
weergave, Spaces, Spotlight, Dashboard, Mail, iChat, Safari, Adresboek,
QuickTime, iCal, Dvd-speler, Photo Booth, Front Row en Xcode Developer
Tools)
- iLife '09 (met iPhoto, iMovie, iDVD, iWeb en GarageBand)? ???
Overige:
- 2,26-GHz MacBook Pro (MB990N/A)
- Afmetingen Hoogte:2,41 cm , Breedte:32,5 cm , Diepte:22,7 cm
- Gewicht:2,04 kg
- 1 jaar garantie
Inhoud van de verpakking:
- MacBook Pro
- Reinigingsdoekje voor beeldscherm
- MagSafe-lichtnetadapter van 60 watt, stekker, netsnoer
- Dvd's voor installatie en herstel
- Gedrukte en elektronische documentatie

Specificaties

Type processor:
Intel Core 2 Duo

Intern geheugen (Mb):
2048

Harde schijf (GB):
160

Beeldschermtype:
TFT

Beeldschermgrootte (inch):
13,3

Beeldschermresolutie (pixels):
1280 x 800

Kloksnelheid (Mhz):
2260

Videokaart type:
nVidia GeForce 9400M

Videogeheugen:
256MB DDR3

PC card:
Nee

Accu:
Lithium-Polymer

Tablet PC:
laptop PC

Intern geheugen (max.):
4096 MB

Aansluitingen:
Bluetooth, DVI, ethernet, FireWire 800 (IEEE 1394b), Gigabit
ethernet, USB 2.0, Wireless LAN

Besturingssysteem:
Mac OS X

Gewicht:
2040

Fabriekstype:
MB990N/A
User edit by beatshockerzzz on 22-04-2010 @ 01:05:59 (100%)
Flaged

What do you think about kan slotje op dank u ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 18-04-2010 23:00
Voor fruity? Je bedoelt fruityloops? Dat bestaat niet voor Mac. En voor muziek downloaden heb je geen snelle macbook nodig. Kun je wat beter uitleggen wat je er precies mee wil gaan doen? Vaak is het totaal niet nodig om een macbook pro te kopen en kun je net zo goed een normale macbook kopen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
EleMentcp    posted on 18-04-2010 23:01
als ik zo dit lees heb jij helemaal geen macbook nodig, kan je veel beter dure microsoft laptop kopen
Vassilli    posted on 18-04-2010 23:06
jij hebt idd geen macbook nodig.. Wat jij wil kan je ook met een Nokia..
Mixt-Ape    posted on 18-04-2010 23:07
Koop gewoon de duurste!

lol
EleMentcp    posted on 18-04-2010 23:21
Poster: Vassilli
Wat jij wil kan je ook met een Nokia..

mmmm... dan wordt mijn volgende telefoon toch maar weer nokia:P als die functies er opzitten
Vassilli    posted on 18-04-2010 23:40
Ja tuurlijk, op de N900 zit ook een soort fruity loops en muziek downloaden kan ook :P

Helixon    posted on 19-04-2010 00:12
Poster: EleMentcp
als ik zo dit lees heb jij helemaal geen macbook nodig, kan je veel beter dure microsoft laptop kopen

Hoezo de duurste 'Microsoft' laptop

1. Microsoft verkoopt geen laptops
2. Er kan ook linux op
3. Waarom als een goedkoper apparaat ook functioneert.
4. Het wil niet zeggen, omdat MAC een overpriced k*t merk is (op een aantal producten na o.a. iPhone waar je je blauw aan betaald), dat je een dure laptop moet kopen...

ik denk dat hij voor zijn doeleinde goedkoper uit is met een vaste pc, daar haal je veel meer reken kracht uit... en als je 'verstand' hebt van pc's en mac's zou je dat wel moeten weten...

ik zeg altijd hou je werk/ hobby appart van je priv? spullen dus een gewone pc voor thuis en een andere pc of laptop voor school/werk/hobby... dan maar wat meer geld uit geven aan 2 apparaten dan voor het zelfde geld 1 MAC te kopen.
En dat je maar niet komt aanzetten dat MAC super stabiel is... want dat spelletje kennen we wel...
en het heet: 'APPLE POLICY' ik weet niet of het bekend is maar apple draait updates zonder dat je het weet... en verstuur foutmeldingen door zonder dat je het in de gaten hebt... is bewezen. alleen Apple betaald het geld dat je betaald voor je 'mac bookje' om die zaken in de doofpot te laten duwen.

ik zie het zelf met mijn iPod Touch... ik heb hem moeten jailbreaken om alle functionaliteit van het apparaat tot zijn recht te kunnen laten komen... door die *** policy van apple. omdat apple wil regeren over zijn apparaten....

je koopt het apparaat maar je mag het niet modificeren naar je eigen smaak. dat is gewoon te gek voor woorden...

dus Scr*w you APPLE FANBOY'S

XD moest ff

------------------------------------------------
Edit:

@ Topic starter, zoals hierboven al gezegd je hoefd geen duure mac of pc te kopen.
het kan ook een laptopje van ? 500 zijn... die doet zijn werk ook goed...
maar de meeste zeggen dat een mac sneller is, maar als je de laptop afentoe een opruimt en doet defragmenteren dan komt alles goed... Langleve CCleaner voor windows...

Suc6

User edit by Helixon on 19-04-2010 @ 00:23:23 (24%)
beatshockerzzz    posted on 19-04-2010 00:29
welk programma heb je dan voor de macbook waarom gebruiken dj's dan een macbook
Helixon    posted on 19-04-2010 00:44
Poster: beatshockerzzz
waarom gebruiken dj's dan een macbook

Omdat ze nog steeds denken dat apple betere hardware in haar laptops propt dan bij bijv. HP laptop's...
Nou FORGET IT... het is allemaal dezelfde kwaliteit, omdat het gewoon uit china komt... wil je een goede geluidskaart ga dan voor de "X-FI" van "Creative"... dan heb je ook wat.
en ik weet niet of je dat hebt meegekregen, maar windows kan gewoon op een mac draaien.
De hardware is precies het zelfde als bij gewone laptops. Het engigste wat ze beter hebben volgens mijn mac vriendjes is dat de garfiche kaart beter is, maar dat schijnt ook wel reuze mee te vallen.
En trouwens als je geen video editing doet dan is een Mac niks voor jou. want gamen kun je er niet op, buiten de reguliere spelletjes van apple, want wat ik gehoort heb zit je ook zo'n beetje gebonden aan een AppStore gebeuren... alleen kun je apps van buiten af ook downloaden en installeren...

Poster: beatshockerzzz
welk programma heb je dan voor de macbook

Serato
Ableton Live
Tracktor

Wat wil je nog meer?

suc6
beatshockerzzz    posted on 19-04-2010 00:55
oke dus zou ik het gewoon houden bij de windows 7 microsoft inplaats van een macbook of allebei welke raad je me dan aan als ik een macbook zou halen
Helixon    posted on 19-04-2010 01:23
Als een MacBook: Met 4Gb geheugen en 320 Gb hardeschijf voor ? 1034,-
Tekhead    posted on 19-04-2010 02:09
Poster: Helixon

Omdat ze nog steeds denken dat apple betere hardware in haar laptops propt dan bij bijv. HP laptop's...
Nou FORGET IT... het is allemaal dezelfde kwaliteit, omdat het gewoon uit china komt... wil je een goede geluidskaart ga dan voor de "X-FI" van "Creative"... dan heb je ook wat.
en ik weet niet of je dat hebt meegekregen, maar windows kan gewoon op een mac draaien.
De hardware is precies het zelfde als bij gewone laptops. Het engigste wat ze beter hebben volgens mijn mac vriendjes is dat de garfiche kaart beter is, maar dat schijnt ook wel reuze mee te vallen.
En trouwens als je geen video editing doet dan is een Mac niks voor jou. want gamen kun je er niet op, buiten de reguliere spelletjes van apple, want wat ik gehoort heb zit je ook zo'n beetje gebonden aan een AppStore gebeuren... alleen kun je apps van buiten af ook downloaden en installeren...

Hahaha, wat een triestig en vooral verkeerd antwoord, haha.
Denk niet dat er vele zijn die een Macbook kopen omdat ze al dan niet betere hardware hebben dan Windows platvorm laptops.
Tis om de software te doen, niet om de hardware

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bootstrap    posted on 19-04-2010 02:13
@ Helixon: Je loopt nu echt al je frustraties eruit te gooien lijkt het, terwijl je zo te horen niet eens persoonlijke ervaring hebt met Macs. Ik was er eerst ook 'tegen', omdat ik me niet kon voorstellen dat een Mac fijner zou werken dan een windows computer, maar ik zou nu echt niet anders meer willen dan een Mac om eerlijk te zijn. Ik wil nu niet in discussie gaan over wat beter is, want dat is gewoon persoonlijke voorkeur.

Als je een computer wil die je helemaal naar je eigen smaak kunt tweaken met van alles, en als je wil gamen, dan moet je een Windows pc hebben. Voor muziek/design toepassingen is mijn ervaring dat een Mac fijn werkt, ook vind ik MacOSX makkelijker werken dan Windows, hoewel ik bijna geen ervaring heb met Windows 7. Dit wil trouwens niet zeggen dat je geen muziek/design dingen op een Windows machine kan doen.

Wat ik het fijnste vind aan een Mac is dat je niet de hele tijd van alles moet opschonen om hem soepel te laten draaien. Ik heb 2 MacBooks waarvan 1 al zo'n 3 jaar niet opgeschoond is. Ook staat hij ongeveer de hele dag aan en staat hij helemaal vol met troep CoolHij draait nog steeds soepel. Defragmenteren hoeft ook niet op een Mac, omdat die zijn schijf anders volgooit.

Het blijft gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar ik weet zeker dat je sowieso geen spijt zal hebben van een macbook.
Abram    posted on 19-04-2010 02:32
Helixon, er is een groot verschil tussen iets, met onderbouwing, slecht vinden en gewoon een anti-fanboy spelen. Wat jij doet is het tweede. Er wordt hier om een goed advies gevraagd en niet om een merk de grond in te boren.

Ik ben zelf al jaren gebruiker van zowel PC's met Windows als Mac's met Mac OS en zal proberen uit te leggen waar de keuze Mac/PC in mijn ogen mee te maken heeft.

Beatshockerzzz, je vraagt waarom DJ's vaak Mac's gebruiken en de uitleg is als volgt: Veel DJ's zijn sinds het digitale draaien tegen het probleem aangelopen dat ze, naast het moeten kunnen DJen, vaak ook het nodige van computers moeten weten en dat eigenlijk helemaal niet willen. In dit geval is de Mac vaak een uitkomst omdat je het hele ICT gebeuren passeert: Je koopt een mac, vult wat gegevens in, draait wat updates, installeert je software en je gaat aan de bak zonder dat er drivers en dergelijke aan te pas komen. Mocht er dus een probleem optreden weet je als DJ dat het of je OS is of het programma wat je draait. Drivers hoeven helemaal geen probleem te zijn maar uit ervaring in de ICT sector weet ik dat het bugs-shooten op een windows systeem vaak een stuk lastiger is dan op een Mac. Als DJ heb je helemaal geen tijd voor dat soort problemen en als je ze toch hebt wil je er het liefst met de druk op een knop vanaf zijn zodat je weer terug kan naar het draaien. Die luxe heb je met een Mac. Een ander belangrijk aspect wat Helixon mist is de stabiliteit van een systeem. Windows is ontworpen om te functioneren met zoveel mogelijk verschillende soorten hardware terwijl OSX is ontworpen om alleen te werken met onderdelen die door Apple worden gebruikt. In andere woorden: Apple bouwt de computer en het systeem en levert je daarom een all-in-one oplossing die logischerwijs beter aansluit op elkaar dan een Windows PC bestaande uit losse componenten. Natuurlijk betaal je hier extra voor en natuurlijk is het vaak goedkoper om een PC met Windows aan te schaffen maar het verschil blijft dat Windows nooit voor precies jouw computer is ontworpen terwijl dit bij de Mac wel zo is. Een ander puntje kwaliteit wat voor DJ's erg van belang is, is de stevigheid van een computer. Alle MacBooks en MacBook Pro's worden voorzien van een zogenaamde uni-body behuizing oftewel de behuizing vormt een geheel uit zo min mogelijk stukken. In het geval van de MacBook Pro is de behuizing ook nog van aluminium gemaakt. Een stevig materiaal wat dus goed tegen een stootje kan. Aan de Windows PC kant zijn er maar weinig machines die ook een stevige behuizing hebben. De machines die het wel hebben zijn vaak al even duur als een Mac. Helixon stelt verder dat de componenten van de machine helemaal niet anders zijn en gewoon ook in de PC te proppen zijn. Dat is slechts deels waar. Het merendeel van de onderdelen die in een Mac zitten zijn inderdaad als PC componenten verkrijgbaar, maar niet in precies dezelfde vorm. In de mac zitten namelijk vaak zogenaamde hand-picked onderdelen, de beste componenten die van de band af komen rollen, en componenten van A(+) fabrikanten. De componenten zijn dus voor de Windows PC goedkoper beschikbaar, maar deze componenten zijn toch vaak van een mindere kwaliteit. Zelfs al is het hetzelfde type component. Verder zit ik al zo'n 15 jaar in de Mac business en ben ik nog nooit zulke onzin tegengekomen als een verhaal over geheime updates en foutmeldingen. Bij een foutmelding krijg je namelijk gewoon een dialoog met de vraag of je de melding wil versturen en updates haal je gewoon binnen via software update op een veel minder agressieve wijze dan 'Windows Update.' Verder slaat het ook helemaal nergens op dat je de iPod Touch 'hebt moeten jailbreaken om alle functionaliteit van het apparaat tot zijn recht te kunnen laten komen...' Alle functionaliteit die Apple aan het apparaat, waar je voor betaald hebt, heeft gegeven komt perfect tot zijn recht. Wat jij wil is een aantal functies aan het apparaat toevoegen die niet bij de functieomschrijving van het apparaat horen. Je laat het apparaat dus niet tot zijn recht komen maar je stopt er iets op wat functies die niet in het apparaat thuishoren toevoegt aan het systeem. Helixon: als dingen volgens jou allemaal bewezen zijn... lever dan ajb ook wat bewijs aan...

Als je van plan bent om een MacBook te kopen als DJ zou ik kijken naar een MacBook Pro 13/15/17-inch. Elk model volstaat in principe voor het DJ-en. De MacBook Pro zou ik verkiezen boven de MacBook omdat de DJ de extra stevigheid van de behuizing goed kan gebruiken en omdat er een beter beeldscherm in de machine zit. Verder zijn features zoals een verlicht toetsenbord nooit weg in een donkere club. Advies: Ga eens langs bij een APR (Apple Premium Reseller) om wat advies in te winnen. Zelf adviseer ik Stonehouse/MacHouse www.machouse.nl of iCenter.
User edit by Abram on 19-04-2010 @ 02:41:16 (15%)
Bootstrap    posted on 19-04-2010 02:41
amen

edit: Ik heb trouwens een macbook met een aluminium unibody tweedehands kunnen kopen voor een hele mooie prijs. Is dus geen macbook pro, maar een aluminium macbook van begin 2009. Hier zou je ook naar kunnen kijken. Want een aluminium case is een groot voordeel. Die witte plastic case heeft de neiging om snel te barsten.
User edit by Bootstrap on 19-04-2010 @ 02:43:23 (100%)
Abram    posted on 19-04-2010 02:49
Poster: Bootstrap
amen

edit: Ik heb trouwens een macbook met een aluminium unibody tweedehands kunnen kopen voor een hele mooie prijs. Is dus geen macbook pro, maar een aluminium macbook van begin 2009. Hier zou je ook naar kunnen kijken. Want een aluminium case is een groot voordeel. Die witte plastic case heeft de neiging om snel te barsten.

Dat was inderdaad zo bij de oudere MacBook. De huidige MacBook heeft een heel andere case en die heeft geen problemen met barsten.
dacuba    posted on 19-04-2010 04:40
lol @ Helixon
Bootstrap    posted on 19-04-2010 10:02
Poster: Abram
Dat was inderdaad zo bij de oudere MacBook. De huidige MacBook heeft een heel andere case en die heeft geen problemen met barsten.

Ah kijk, dat wist ik niet Happy, laughing
Helixon    posted on 19-04-2010 15:44
Poster: Abram

Helixon,
er is een groot verschil tussen iets, met onderbouwing, slecht vinden
en gewoon een anti-fanboy spelen. Wat jij doet is het tweede. Er wordt
hier om een goed advies gevraagd en niet om een merk de grond in te
boren.

[LAP TEKST]

Ok ik ben het voor
een deel met je eens.... maar onder een paar dingen kun je niet
onderuit:

1. Overpriced

2. je zit vast aan ??n en de zelfde
hardware... (uitleg geeft aan

3. je hebt minder compatibiliteit. denk maar aan bijv. scholen die
draaien allemaal win server 2003/2008

4. Windows is het meest gebruikte systeem dus is er meer rotzooi en
virussen voor...

Ik ben het wil met je eens maar kijk eens naar deze producten:

[offtopic]

iPhone

iPod Touch

iPad

van deze 3 heb ik de iPhone en iPod.

ik heb ze beide moeten jailbreaken om met het apparaat te kunnen doen
wat ik er me wil doen... dus niet wat Apple wilt dat ik er me doe.. dat
is toch van den zotte ^^. ik koop het apparaat maar ben theoretisch niet
de eigenaar (lees die lap kleine lettertjes maar eens na). Ik betaal
700 voor de iPhone en 180 voor de iPod. en voor zoveel geld mag ik niet
eens kiezen wat ik er mee doe. dat vind ik een beetje ver gaan.

[/offtopic]

Maar goed laten we dat maar in een 'wat is beter: mac of windows' topic
uitvechten

Mijn gevoel zegt dat de topic starter niet ouder is dan 17 jaar... (er
staat niks in z'n profiel)

dus dan zeg ik dan heb? je echt geen duure mac nodig.. en hou het gewoon
bij windows... waar de meeste toch gewend zijn om mee te werken.

Poster: Tekhead

wat
een triestig

Hoe bedoel je dat, verklaar je antwoord

Verkeerd
antwoord,

Jouw mening, verklaar maar waarom het fout is....

Denk niet dat er vele zijn die een Macbook kopen omdat ze al dan niet
betere hardware hebben dan Windows platform laptops.

Nou 80% van de mac gebruikers zeggen van wel...

Tis om de software te doen, niet om de hardware

Als je hardware niet werk hoe kan je software dan op een fatsoenlijke
manier functioneren. en wat jij ziet is alleen het interface... dat wil
niet zeggen dat het systeem zo geweldig is door visuele elementen.

@ Helixon: Je loopt nu echt al je frustraties eruit te gooien lijkt het

zo vat jij het op... daarom praat ik liever met mensen omdat je bij het typen geen lichaams taal en geen contex ziet...

Terwijl je zo te horen niet eens persoonlijke ervaring hebt met Macs.

gebaseert op?

Heb ik wel ervaring met Mac... mijn pa heeft een iMac van het werk en een MacBook Pro voor thuis en nog een Windows laptop....

Ik zelf heb een HP Pavilion DV5 1160 ed laptop, draait als een trein met windows d'r op... hoef hem maar 1 keer in 2 maanden te poetsen, heb wel Windows 7...

--------------------------

Correct me if i'm wrong..? ik maak ook fouten...

Greetzz

User edit by Helixon on 19-04-2010 @ 15:46:17 (7%)
soundcollector    posted on 19-04-2010 18:23
Pff wat een miserie om een stomme macbook, als je ene wilt kopen koop dan degene die je aanstaat.
Wil je de 13 inch maar niet in plastiek dan koop je de alu macbook.

Ikzelf heb mij vorige zomer een macbook pro 15 gekocht, zalig ding punt!!!

Hij werkt echt super aangenaam met de nieuwe parallels, echt een aanrader voor diegene die windows nog gebruiken op mac. (je kan je hd van mac nog lezen etc. en je start niet meer op op windows, windows icoontjes komen gewoon in je taakbalk vanonder !)

EN !!!! De macbook serie is onlangs vernieuwd, met alweer een nieuwe batterij (tot 10 uur) en een nieuwe intel i7 of i5 processor + nieuwe grafische kaarten (alweer)

Ik was ook eerst gans aant zagen dat macbook te duur was, tot ik er een kocht. Nu wil ik gerust 400 euro extra uitgeven voor een laptop. Zeker na men vorige ervaring met hp en acer, it was time for a change, and what a change.

Als ik je mag aanraden, koop een macpro 15 inch, super hardware, enja de software --> zowiezo handiger en gebruiksvriendelijker dan windows voor een dj. (traktor werkt super goed samen met itunes, rest vd programmas weet ik niet zo zeer)
anciano    posted on 19-04-2010 18:44
Sinds twee maanden een MacBook Pro, Mac draadloos toetsenbord, Magic Mouse met Ableton & Traktor Pro.....heerlijke combinatieCool
Vassilli    posted on 19-04-2010 18:46
Jullie kunnen wel enorme lappen tekst gaan schrijven.
Maar er is maar 1 goed antwoord over de vraag van beatshockerSleeping: Elke MB is geschikt

Zeu! Klaar! Slotje! :P
the-melody    posted on 19-04-2010 18:50
Helixon wat een onzin?Cool
Vassilli    posted on 19-04-2010 19:03
Poster: Helixon

Correct me if i'm wrong..? ik maak ook fouten...

Greetzz

Pff als ik al die onzin die jij uitkraamt moet verbeteren ben ik dagen bezig...
beatshockerzzz    posted on 19-04-2010 19:48
dank je wel voor jullie info toppppp
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

66 Users online: 4 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 3.366
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.838.078