Poster: Vassilli
Wat jij wil kan je ook met een Nokia..
Poster: EleMentcp
als ik zo dit lees heb jij helemaal geen macbook nodig, kan je veel beter dure microsoft laptop kopen
Poster: beatshockerzzz
waarom gebruiken dj's dan een macbook
Poster: beatshockerzzz
welk programma heb je dan voor de macbook
Poster: Helixon
Omdat ze nog steeds denken dat apple betere hardware in haar laptops propt dan bij bijv. HP laptop's...
Nou FORGET IT... het is allemaal dezelfde kwaliteit, omdat het gewoon uit china komt... wil je een goede geluidskaart ga dan voor de "X-FI" van "Creative"... dan heb je ook wat.
en ik weet niet of je dat hebt meegekregen, maar windows kan gewoon op een mac draaien.
De hardware is precies het zelfde als bij gewone laptops. Het engigste wat ze beter hebben volgens mijn mac vriendjes is dat de garfiche kaart beter is, maar dat schijnt ook wel reuze mee te vallen.
En trouwens als je geen video editing doet dan is een Mac niks voor jou. want gamen kun je er niet op, buiten de reguliere spelletjes van apple, want wat ik gehoort heb zit je ook zo'n beetje gebonden aan een AppStore gebeuren... alleen kun je apps van buiten af ook downloaden en installeren...
Hahaha, wat een triestig en vooral verkeerd antwoord, haha.
Denk niet dat er vele zijn die een Macbook kopen omdat ze al dan niet betere hardware hebben dan Windows platvorm laptops.
Tis om de software te doen, niet om de hardware
Poster: Bootstrap
amen
edit: Ik heb trouwens een macbook met een aluminium unibody tweedehands kunnen kopen voor een hele mooie prijs. Is dus geen macbook pro, maar een aluminium macbook van begin 2009. Hier zou je ook naar kunnen kijken. Want een aluminium case is een groot voordeel. Die witte plastic case heeft de neiging om snel te barsten.
Poster: Abram
Dat was inderdaad zo bij de oudere MacBook. De huidige MacBook heeft een heel andere case en die heeft geen problemen met barsten.
Poster: Abram
Helixon,
er is een groot verschil tussen iets, met onderbouwing, slecht vinden
en gewoon een anti-fanboy spelen. Wat jij doet is het tweede. Er wordt
hier om een goed advies gevraagd en niet om een merk de grond in te
boren.
[LAP TEKST]
Poster: Tekhead
wat
een triestig
Verkeerd
antwoord,
Denk niet dat er vele zijn die een Macbook kopen omdat ze al dan niet
betere hardware hebben dan Windows platform laptops.
Tis om de software te doen, niet om de hardware
@ Helixon: Je loopt nu echt al je frustraties eruit te gooien lijkt het
Terwijl je zo te horen niet eens persoonlijke ervaring hebt met Macs.
Poster: Helixon
Correct me if i'm wrong..? ik maak ook fouten...
Greetzz
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.