Poster: thomasvdd
Ik heb de HID ondersteuning ondervonden bij de Cdj 400 maar ben hier eerlijk gezecht nog niet echt over te spreken. De mogelijkheden van Hid zijn echt heel groot maar de huidige functies via traktor vind ik nog vrij beperkt (denk aan dingen zoals alleen weergave van verstreken tijd).
De remaining time is WEL weer te geven. Ik snap dat het lastig is om het te vinden, maar ik ben de midi-outs (welke ledjes je aan kan zetten enz) eens bijlangs gelopen en in dat lijstje zag ik remain staan. Ik heb toen de phase monitor (vraag me niet waarom, maar het werkte) daaraan gekoppeld en het werkt gewoon! Dus als ik een liedje inlaat, staat de remain op mijn schermpje.
Wat ik inderdaad wel jammer vind, is dat je niet gewoon een midi-signaal aan de midi-out kunt geven. Daarvoor moet er eerst een functie aan dat signaal gegeven worden, en dan kun je van die functie pas naar de midi-out. Zou wel makkelijk zijn als ie rechtstreeks kan.
Tegen watvoor beperking liep jij nog meer aan bij de CDJ400?
Ja, Tekhead, hij is overpriced, hij is lelijk, maar dat HID maakt toch een hoop goed.