Poster: EstacyJe hebt zeker een punt, maar het kan ook maar zo zijn dat die numark een hit wordt (wat ik overigens niet verwacht). Ik denk dat de V7 wel concurrent kan worden, alleen deze heeft dan weer geen cdspeler.
das net als een Skoda opnoemen wanneer iemand twijfelt tussen Audi en BMW. al is het een leuk ding, zeker voor het geld, het is het toch n?t niet naast 2 topmerken.
Poster: T-to-the-J
De ts vraag om verschillen tussen de denon en de pioneer, dat zal niet voor niks zijn.
OT: Tsja, vind je de meedraaiende platter heel erg fijn of maak het eigenlijk niet zoveel uit, is ook een dingetje waar je naar moet kijken.
Poster: thomasvdd
Jongens ik hoef nog geen auto :P dat platter is inderdaad wel leuk maar ik zal vooral via midi gaan werken en dan komt de pioneer toch echt beter tot zn recht. En die numark tja heb het eigelijk nooit op hun Cd spelers gehad dus denk ook zeker niet dat ik er nu ineens voor zou kiezen. Heb slechte ervaringen met merken zoals citronic en na mijn weten valt numark qua cdsperlers in het zelfde straatje. Ik denk dat ik dit weekend de 900 ga bestellen maar eerst nog eens goed de 3700 bekijken.
Jongens ik hoef nog geen auto :P dat platter is inderdaad wel leuk maar ik zal vooral via midi gaan werken en dan komt de pioneer toch echt beter tot zn recht. En die numark tja heb het eigelijk nooit op hun Cd spelers gehad dus denk ook zeker niet dat ik er nu ineens voor zou kiezen. Heb slechte ervaringen met merken zoals citronic en na mijn weten valt numark qua cdsperlers in het zelfde straatje. Ik denk dat ik dit weekend de 900 ga bestellen maar eerst nog eens goed de 3700 bekijken.
Ik heb de HID ondersteuning ondervonden bij de Cdj 400 maar ben hier eerlijk gezecht nog niet echt over te spreken. De mogelijkheden van Hid zijn echt heel groot maar de huidige functies via traktor vind ik nog vrij beperkt (denk aan dingen zoals alleen weergave van verstreken tijd).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.