Poster: mpstech
best kan je dit doen met reiniging alcohol, normaal kan je dit wel vinden in de apotheek. ik doe het meestal met een oorstokjelangzaam in kleine cirkeltjes draaien
Poster: mpstech
@ djdolivieira: over wat voor een setje heb je het dan? zo een met een cdtje met borsteltjes op?
ik doe het al een hele tijd op de bovenstaande manier en heb er nog nooit problemen mee gehad, het is niet zo dat ik een heel busje in het toestel gooi. gewoon even doppen, uitduwen tegen de kant van het flesje en reinigen.
Poster: Rusafli
Reinigings cd's met borsteltjes/kwastjes moet je eigenlijk niet gebruiken. Deze maakt het wel schoon, maar hij beschadigd met de borsteltjes/kwastjes de beschermlaag van je lens. Slijtage dus.
Alcohol word ook gebruikt icm met een wattenstaafje, maar dan moet je er echt goed voor zorgen dat je je lens goed droogmaakt. Alcohol kan de lijm waarmee je lens-oog vast zit beschadigen. En op de duur gaat hij dus los zitten . Dat is dus de waarschuwing die?djdolivieira geeft .
Poster: Tekhead
ik ga wel de lens uit het apparaat halen om ze te reinigen, met cd set, werkt het maar zeer korte duur
Poster: Tekhead
ja, hij speelt in TT mode niet mooi egaal, iedere omwenteling van de platter, op het zelfde punt zakt de pitch een beetje, klinkt dan zoals een plaat die vals speelt. Als je hem op cd mode zet, dus geen draaiende platter of fx of zo, heeft hij het niet. Volgens diverse forums, dien ik de lens te reinigen en de lens een beetje hoger terug monteren, en zou daqt verholpen moeten zijn.
Poster: djdolivieira
Ja maar dit heb niks met de Lens te maken. Er is wat met de motor van dat ding. Ergens draait dat ding niet goed zijn rondjes anders zou hij als hij gewoon in CD mode staat ook vals moeten gaan klinken want het lezen blijf het zelfde. En een Lens staat zowat stil en beweegd alleen van binnen naar buiten.
Poster: djdolivieira
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Maar als je het gaat doen. Moet je wel voorzichtig zijn dat je geen vitale onderdelen raakt. Want dan ben je verder van huis.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.