Poster: Seca
Binnenkort wou ik een Rackcase aankopen van 20HE Units +/- om mijn oldschool mengpanelen netjes in te steken,?maar ik vond het nogal duur als ik sommige prijzen zag.
Daarom denk ik dat zelf een flightcase bouwen best wel een goede optie is, aangezien ik ook in mijn laatste jaar houtbewerking zit heb ik alle machines al voor handen ( Vader is ook een schrijnwerker )?
Heeft er hier iemand ervaring met self-made-cases?
Zoja, waar halen jullie je profielen , hoeken, etc. vandaan?
P.S. Over 2 weken heb ik 2 weken vrij, dan ga ik waarschijnlijk beginnen met het maken van flightcases, als er iemand flightcases op maat nodig heeft, let me know later?
Seca.
Ik heb hier nog een metalen rack te koop staan Seca een 19' rack met bevestigingrails vooraan, midden en achteraan, zijwanden met koelgrillen, ideaal om je old skool mixers in op te hangen.Ik heb ook lange tijd m'n eigen F.C. gemaakt, maar alles in zware uitvoering, bvb 10 mm betonplex of multiplex W.B. en niet van die baggercase uitvoering van 6mm, 2mm hoekprofielen, de beste sloten, scharnieren etc, alles van Penn USA en niet van die prullen uit China, of HongKong. Ik bestelde meestal bij coffre forte, want Penn USA is niet overal verkrijgbaar.
Je moet weten dat het maken van een echte zware road uitvoering zoals ik hierboven beschreef, zeeeer prijzig is, want zowel het nodige kwaliteitshout als de Hoeken, profielen, scharnieren etc van Penn zijn zeer prijzig, en zeker als je het in kleine aantallen koopt, het goede is dus, dat de FC zo waanzinnig sterk is, en een leven lang meegaat.
Ik heb trouwens nog wel wat Fl.Cse hardware op stock liggen, zal eens lijstje maken met wat er nog is, en hoeveel OK ?