Poster: Seca
Binnenkort wou ik een Rackcase aankopen van 20HE Units +/- om mijn oldschool mengpanelen netjes in te steken,?maar ik vond het nogal duur als ik sommige prijzen zag.
Daarom denk ik dat zelf een flightcase bouwen best wel een goede optie is, aangezien ik ook in mijn laatste jaar houtbewerking zit heb ik alle machines al voor handen ( Vader is ook een schrijnwerker )?
Heeft er hier iemand ervaring met self-made-cases?
Zoja, waar halen jullie je profielen , hoeken, etc. vandaan?
P.S. Over 2 weken heb ik 2 weken vrij, dan ga ik waarschijnlijk beginnen met het maken van flightcases, als er iemand flightcases op maat nodig heeft, let me know later?
Seca.
Poster: Yvaroz
ik heb ook zelf mijn flightcase gemaakt met 10mm multiplex en de beste sloten en hoekprofielen etc.
ik heb al het hout op maat laten zagen. en het resultaat is zeker mooi, ik zal m van de week is posten
onderdelen heb ik besteld bij flightcase-onderdelen zoek dat op google en er komt .nl achten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.