Hey iedereen,
Ik zoek een programma om mee te mixen. Ik ben bekend met Virtual DJ, maar heb ooit lang geleden traktor uitgeprobeerd, en ik heb gehoord van Ableton en BPM studio, maar ik heb eigenlijk geen idee wat nu eigenlijk beter is. Ik weet wel wat alles ongeveer is, zo'n leek ben ik nou ook weer niet

Ik heb de search functie gebruikt, maar ik heb nogsteeds niet echt een keuze kunnen maken, zijn er programma's die ik over het hoofd zie?
Ik ga liever niet voor Virtual DJ, ik vind het niet erg stabiel en vind het niet fijn meer werken.
Wat is volgens jullie een goed programma (en ook voor een goede $$) om mee te mixen, om zo nu en dan op je laptop te mixen, en wellicht om je laptop aan te sluiten op een externe geluidskaart en een mixer? (ik heb ten slotte een 4 kanaals mixer, waarvan ik 2 gebruik voor cdj's.. en 2 nog vrij zijn).
Ik zat zelf te denken aan Traktor, maar Ableton trekt me ook wel, maar wellicht is Ableton te duur en te uitgebreid? (Ik ben niet zo'n producer, maar samples mixen valt misschien niet zozeer onder producen..).
Alvast bedankt voor je reactie

DJMixing