Poster: DJMixing
Ik ben niet zo'n scratcher, eigenlijk scratch ik nooit :P anders zou ik Final Scratch o.i.d. ook overwegen.
Traktor gaat em niet worden denk ik.
Ik las net dat de nieuwe versie van Traktor 2 geluidskaarten niet ondersteund.?
Mijn situatie:
Ik heb 2 x CDJ-400, 1 x Reloop RMX 40 BPM. Nu heb ik van de 4 kanalen op mijn mixer 2 over, dus ik dacht, laat ik die 2 kanalen laten gebruiken door mijn laptopIk heb een usb geluidskaart gekocht, werkt uitstekend en ik heb nu dus 2 uitgangen eigenlijk, de uitgang van mijn laptop geluidskaart en die usb geluidskaart. Via Virtual DJ werkte dit allemaal wel goed, ik heb dat al uitgeprobeerd.
Maar ik heb de demo van Traktor gedownload en was even gaan kloten, en merkte dat je bij audio setup maar 1 geluidskaart kan kiezenik wil juist deck A aansluiten op de ene geluidskaart (uitgang) en deck B aansluiten op de andere geluidskaart..
Traktor wilt dus dat ik ??n dure geluidskaart heb, waar er 4 uitgangen opzitten??
Poster: Robbert201093
Ik werk nog steeds met VDJ maar het begint me steeds meer te ergeren. De laatste tijd heb ik meer en meer last van ruis en/of vastlopen van het programma...
Is er een mogelijkheid dat ik met Traktor 2 geluidskaarten aan kan sturen dan?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.