Reloop RP 6000MK5 + Ortofon Concorde Elektro+
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lekkertranquilo    posted on 04-11-2005 18:35
RP 6000MK5 + Ortofon Concorde Elektro + 19 platen

Zo goed als nieuw, hooguit 10 x 10 minuten gebruikt
Gaat weg omdat draaien toch niet iets voor mij is.

Inclusief Factuur (september 2005) en doos.
Doe een goed bod boven de 250 euro en ik zal het overwegen
User edit by lekkertranquilo on 04-11-2005 @ 18:44:50 (52%)

What do you think about Reloop RP 6000MK5 + Ortofon Concorde Elektro+ ??

Vote :   

lifetex    posted on 05-01-2006 15:51
wat voor een style platen zijn het? :p
Avae    posted on 05-01-2006 16:18
Poster: lifetex
wat voor een style platen zijn het? :p

Vraag ik me ook af..

komen die erbij?:P
Ferre    posted on 05-01-2006 16:24
180 zonder naald
Avae    posted on 05-01-2006 16:33
Wil je er 3 ofzo Ferre :P zou wel mooi zijn he
Deetek    posted on 21-01-2006 15:28
Poster: Ferre
180 zonder naald

Gek aanstekerij........ tafel kost nieuw € 349,= en het element € 73,= en de platen plm € 152,= Totaal dus zo'n € 574,=

€ 350,= zou een redelijke prijs zijn voor een bod
DjCheng    posted on 21-01-2006 15:42
Deetek, wat zit jij nu commentaar te geven op andermans zn boden?

Het is duidelijk dat ie 180 zonder naald biedt voor enkel de draaitafel

En wat een mooie threaddig is dit zeg

Waar gaat de wereld naartoe
Deetek    posted on 22-01-2006 01:05
Poster: DjCheng
Deetek, wat zit jij nu commentaar te geven op andermans zn boden?

Het is duidelijk dat ie 180 zonder naald biedt voor enkel de draaitafel

En wat een mooie threaddig is dit zeg

Waar gaat de wereld naartoe

Een forum lijkt mij toch om te discuseren........

User edit by Deetek on 22-01-2006 @ 01:10:15 (58%)
DjCheng    posted on 22-01-2006 11:13
JA, maar toch niet in het For Sale gedeelte?

Jeez
ceesietopc    posted on 22-01-2006 13:31
Het is imo ook niet echt de bedoeling dat iemand anders commentaar gaat geven.
Dat mag de TS wel doen natuurlijk.

btw ik denk dat deze advertentie niet echt hot meer is.

Ik bedoel dit is de enigste post van deze gast op dit forum, en hij staat ook op new-line  aboutdj.nl enz
daarbij, dit topic is alweer een maandje of wat oud, en de TS heeft zelf niet gekickt dus ik denk dat hij de TT niet meer wil verkopen/verkocht heeft
Deetek    posted on 22-01-2006 14:28
JA, maar toch niet in het For Sale gedeelte?

Jeez

Doe ff relaxt man, jouw gedrag slaat nergens op

Waar maak je je zo vreselijk druk om, uitspraken als " waar gaat de wereld naar toe" en het gebruik van die  emoticon zijn erg ver gezocht.

Waar gaat het met de wereld naartoe als iedereen, zich net als jij, druk gaat maken om niets! Je reageert behoorlijk oververhit, ik ben Osama Bin Laden niet, ik heb geen bom aanslag gepleegd of iemand vermoord.....

Kom op, we zitten op een forum, welke topic of thread dit dan ook is, op een forum wordt gediscuseerd..... en als je daar niet tegen kunt...... is dat jouw probleem en hoef je niet zo heftig te reageren op andermans post!
DJ-Emotion    posted on 22-01-2006 15:25
Poster: Deetek

Gek aanstekerij........ tafel kost nieuw € 349,= en het element € 73,= en de platen plm € 152,= Totaal dus zo'n € 574,=

€ 350,= zou een redelijke prijs zijn voor een bod

Is wel een leuke speler.
echter bij de muziek boetiek staat hij voor 285 Nieuw......
zien? ff googelen naar muziekboetiek..... (Uit respect voor Forum regels)
DjCheng    posted on 22-01-2006 15:53
Poster: Deetek

Doe ff relaxt man, jouw gedrag slaat nergens op

Waar maak je je zo vreselijk druk om, uitspraken als " waar gaat de wereld naar toe" en het gebruik van die emoticon zijn erg ver gezocht.

Waar gaat het met de wereld naartoe als iedereen, zich net als jij, druk gaat maken om niets! Je reageert behoorlijk oververhit, ik ben Osama Bin Laden niet, ik heb geen bom aanslag gepleegd of iemand vermoord.....

Kom op, we zitten op een forum, welke topic of thread dit dan ook is, op een forum wordt gediscuseerd..... en als je daar niet tegen kunt...... is dat jouw probleem en hoef je niet zo heftig te reageren op andermans post!

Mn gedrag is makkelijk te verklaren:

1. Je doet een fameuze threaddig
2. Je hebt duidelijk kritiek op iemand zn bod en waarom? Laat Ferre een bod uitbrengen, hij zal zelf wel merken als het bod te laag of te hoog is. Waarom kritiek op geven? Wie niet waagt, niet wint zeggen ze ..

Ik vind het serieus irritant als iemand kritiek heeft op een bod van iemand. Dat is toch zeker NIET de manier van doen?

Mocht jij ooit iets zien dat je wilt kopen, dan probeer je hem toch ook te kopen tegen de zo laagst mogelijke prijs en dan wil je toch ook niet dat iemand kritiek op je bod geeft?

DJ-Emotion    posted on 22-01-2006 16:06
Respect heren.....

User edit by DJ-Emotion on 22-01-2006 @ 16:09:13 (95%)
Deetek    posted on 22-01-2006 23:33

Mn gedrag is makkelijk te verklaren:

1. Je doet een fameuze threaddig
2. Je hebt duidelijk kritiek op iemand zn bod en waarom? Laat Ferre een bod uitbrengen, hij zal zelf wel merken als het bod te laag of te hoog is. Waarom kritiek op geven? Wie niet waagt, niet wint zeggen ze ..

Ik vind het serieus irritant als iemand kritiek heeft op een bod van iemand. Dat is toch zeker NIET de manier van doen?

Mocht jij ooit iets zien dat je wilt kopen, dan probeer je hem toch ook te kopen tegen de zo laagst mogelijke prijs en dan wil je toch ook niet dat iemand kritiek op je bod geeft?

Als ik een bod doe, dan doe ik een bod en ga ik niet spotbieden, tevens bied ik altijd op hetgeen aangeboden wordt en niet op de helft, of één derde ervan...

nu vind ik het wel welletjes geweest, tenminste wat deze topic betreft, dit is mijn laatste reactie.... einde discussie dus!!
Lead    posted on 23-01-2006 00:17
SSSSsssssssssssssssssstttt.......

Volgens de kleine lettertjes graag alleen reageren in het Selling & Buying Forum als je het product wilt kopen.

Als iemand een bod doet is dat zijn bod, de verkopende partij is degene die besluit of dit het bedrag is waarvoor hij van zijn spullen af wil. En of alles in 1 keer weg moet of dat hij het in porties wil verdelen.

Deze topic zal waarschijnlijk niet meer actueel zijn, de poster is al een behoorlijk tijdje niet meer langs geweest. Maar evengoed alleen reageren als je interresse hebt in deze spullen.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 23-01-2006 00:18 (14%)

This is an old Topic

No new postings for 7.186 days.
 Post CommentThat would be 239.5 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

263 Users online: 29 Guests (234 Unknown)
Pages generated today : 97.169
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.749.181