Poster: lifetex
wat voor een style platen zijn het? :p
Poster: Ferre
180 zonder naald
Poster: DjCheng
Deetek, wat zit jij nu commentaar te geven op andermans zn boden?
Het is duidelijk dat ie 180 zonder naald biedt voor enkel de draaitafel
En wat een mooie threaddig is dit zeg
Waar gaat de wereld naartoe
JA, maar toch niet in het For Sale gedeelte?
Jeez
Poster: Deetek
Gek aanstekerij........ tafel kost nieuw € 349,= en het element € 73,= en de platen plm € 152,= Totaal dus zo'n € 574,=
€ 350,= zou een redelijke prijs zijn voor een bod
Poster: Deetek
Doe ff relaxt man, jouw gedrag slaat nergens op
Waar maak je je zo vreselijk druk om, uitspraken als " waar gaat de wereld naar toe" en het gebruik van dieemoticon zijn erg ver gezocht.
Waar gaat het met de wereld naartoe als iedereen, zich net als jij, druk gaat maken om niets! Je reageert behoorlijk oververhit, ik ben Osama Bin Laden niet, ik heb geen bom aanslag gepleegd of iemand vermoord.....
Kom op, we zitten op een forum, welke topic of thread dit dan ook is, op een forum wordt gediscuseerd..... en als je daar niet tegen kunt...... is dat jouw probleem en hoef je niet zo heftig te reageren op andermans post!
Mn gedrag is makkelijk te verklaren:
1. Je doet een fameuze threaddig
2. Je hebt duidelijk kritiek op iemand zn bod en waarom? Laat Ferre een bod uitbrengen, hij zal zelf wel merken als het bod te laag of te hoog is. Waarom kritiek op geven? Wie niet waagt, niet wint zeggen ze ..
Ik vind het serieus irritant als iemand kritiek heeft op een bod van iemand. Dat is toch zeker NIET de manier van doen?
Mocht jij ooit iets zien dat je wilt kopen, dan probeer je hem toch ook te kopen tegen de zo laagst mogelijke prijs en dan wil je toch ook niet dat iemand kritiek op je bod geeft?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.