Poster: Tekhead
ze zijn blijkbaar heel hun gamma aan't veranderen, daarom mijn vraag, maar hoeft daarom geen mixer te zijn he.
Poster: ThijsG
...Al leek het op het filmpje toch even niet lekker te gaan...waarschijnlijk is het scherm niet erg precies(kenmerk van capacitive).
Poster: JorritPoster: Bart_
Ik vindt 'm lelijk... Ook lekker hendig formaat, niet dus.
Leuke specs, maar daar houd het ook bij op...
Als DJ heb je inderdaad ook wel heeel veel te maken met het formaat en de looks. Functionaliteit, dat is iets voor nerds...Tja Jorrit, ik vindt het uiterlijk ook HEEL belangrijk, net zoals het formaat.Iedereen stelt z'n eigen eissen voor een mixer, en ik heb deze eisen ook. Natuurlijk moet ook de functionaliteit meezitten (dat is zeker weten hier), maar het oog wil ook wat (bij mij veel, heel veel), en het moet geen lomp ding worden (wat dit dan weer wel is...)Meningen verschillen, en al maar goed, anders zouden we allemaal in een Opel Corsa rondrijden...
Poster: RemcoDelst
nou wel toevallig zeg ik ben vandaag naar bax shop gegaan ik heb? 1500 euro gespaard dus voor de djm 800 moet ik nou nog 500 euro door sparen voor de 2000 ik was al zooo blij dat ik het geld had iemand mij helpen?
over de mixer ziet er echt wel vet uit lekker touth screen heelijk lijkt het me kwa prijs tja wel te verwachte he het blijft pioneer:P en hij jlijkt daarom wel veel op de pioneer dvm 1000 of nie dan.
hier is trouwens een filmpje onderin geen geluid maar ja krijg je wel een idee
Poster: Jorrit
Als DJ heb je inderdaad ook wel heeel veel te maken met het formaat en de looks. Functionaliteit, dat is iets voor nerds...
Poster: Seca
@ Jorrit, je zou ervan verschieten hoeveel mensen er tegenwoordig vooral naar de looks kijken..
Poster: Jorrit
Ja daar ben ik het opzich ook wel mee eens, maar ik snap echt totaal niet waarom je als platendraaier je ook maar een seconden druk zou maken om het formaat van een mixer...
Poster: Bart_?anders zouden we allemaal in een Opel Corsa rondrijden...
Poster: DjVictorF
Wooooow, ziet er gruuuuuwelijk uit!
Poster: tek-zotic
inderdaad gruwelijk lelijk( ga hier weer een hoop naar m'n kop gegooid krijgen :D )
maar ik moet zeggen dat ik dit de lelijkste pioneer mixer vind die er is, alles ziet er een beetje cheap ass en speelgoed uit met die lampjes, een DJM800 ziet er een pak beter en degelijker uit
de functies daarentegen zijn wel erg mooi.
Poster: Meks
Plastiek of ijzeren behuizing? Een van de positieve puntjes aan de 800 vond ik zijn ijzeren behuizing.
Tziet er?dezelvde behuizing uit als een CDJ 2000
Nadeel van de CDJ 2000 blinkende bovenkant is redelijk cras gevoelig zelf ondervonden.
...
Poster: Meks
Plastiek of ijzeren behuizing? Een van de positieve puntjes aan de 800 vond ik zijn ijzeren behuizing.
Tziet er?dezelvde behuizing uit als een CDJ 2000
Nadeel van de CDJ 2000 blinkende bovenkant is redelijk cras gevoelig zelf ondervonden.
edit:
Voor de rest vind ik de looks nice , maar het zijn niet de looks die voor mij tellen. BTW Wanner kan je die kopen?
Poster: Tekhead
+/- 5500,00 eurokes ! Iets voor Woudtje mss met al z'n vrouwen, LOL