Poster: qntr0l
Ik moet toch echt even aan het uiterlijk wennen hoor, maar damn, wat een specs, wat een mogelijkheden!
Ik word hier ook helemaal hebberig van!
Poster: justjustin
verder is dit gewoon een gevalletje HEBBEN HEBBEN HEBBEN
Poster: Bouncy
Jij trekt snel conclusies.... Voor mij is het meer een gevalletje: UITPROBEREN UITPROBEREN UITPROBEREN!
Hoeveel koste dat ding ookalweer? 2500 ofzo?
Poster: dacuba
1999 euro hi hi.. ben eens benieuwd hoever die arrogante houding van Pioneer hun gaat brengen..
Nuja ik heb 'm ook nog niet vastgehad :]
Poster: mentheman88
Ik vind de prijs eerlijk gezegd wel meevallen, de djm-800 zat op het begin op 1800 euro, heb hem een paar maanden daarna voor 1400 euro nieuw gekocht. Nooit spijt gehad.
Bedenk je ook wel dat er een kleine jazzmutant lemur aan midi functies in zit. Als je die kent, en naar dat prijskaartje kijkt, mag je na het bedrag van de djm-2000 nog even doorsparen.
Meer functies dan de djm-800, niet nodig? Niet kopen! Bedenk ook gewoon even dat pioneer in eerste instantie clubmixers maakt, en van hun beste modellen hoef je niet te verwachten dat iedere bedroom dj die kan betalen.
Apple doet het trouwens ook prima met de prijzen die zij voor hun producten vragen
Poster: qntr0lPoster: Bouncy
Jij trekt snel conclusies.... Voor mij is het meer een gevalletje: UITPROBEREN UITPROBEREN UITPROBEREN!
Hoeveel koste dat ding ookalweer? 2500 ofzo?
En dat is jouw mening. Ik ben (na de drie filmpjes die ik bekeken heb) al zo enthausiast over het apparaat dat het voor mij persoonlijk al een gevalletje hebben hebben hebben is geworden.
Poster: mentheman88
Ik vind de prijs eerlijk gezegd wel meevallen, de djm-800 zat op het begin op 1800 euro, heb hem een paar maanden daarna voor 1400 euro nieuw gekocht. Nooit spijt gehad.
Bedenk je ook wel dat er een kleine jazzmutant lemur aan midi functies in zit. Als je die kent, en naar dat prijskaartje kijkt, mag je na het bedrag van de djm-2000 nog even doorsparen.
Meer functies dan de djm-800, niet nodig? Niet kopen! Bedenk ook gewoon even dat pioneer in eerste instantie clubmixers maakt, en van hun beste modellen hoef je niet te verwachten dat iedere bedroom dj die kan betalen.
Apple doet het trouwens ook prima met de prijzen die zij voor hun producten vragen
Poster: indra123
Ja ze maken clubmixers maar daarom vindt ik het ook raar dat ze er zon touchscreen ding op gaan maken. Veel Dj's die rammen nog al op die dingen enzo.
Maar het is natuurlijk een super nice ding maarja het heeft ook zo zijn nadelen.
Poster: Funkx
Weet iemand de afmeting van de DJM 2000?
Want als ik kijk hier. Is de afmeting bij de specifications 320 x 381 x 108 cm ( WxDxH ). Is zelfde afmeting als een DJM 800
Op de Pioneer DJ forum? staat 16.9 in (W)?16.1 in (D) ?4.3 in (H) Dat is dan... 429 x 408 x 109 cm (WxDxH).
Al vast bedankt.
Poster: djdolivieira
Kijk is verder dan je neus lang is. Je ziet toch dat die duidelijk breder is dan de DJM800 ik denk dat die zelf 19inch is. Klopen de afmetingen in het forum trouwens niet? Moet je ff raporteren aan lead als het zo is.
Poster: Tekhead
Iets voor Woudtje mss met al z'n vrouwen, LOL
Poster: dJORD
oh shit, we hebben niks om te onthullen op namn 2010, maak dan snel even een djm 2000!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.