Bedankt iedereen voor de reacties

De CDJ800, ik sprak met een vriend erover dat ik de CDJ400 wilde kopen.
Hij zei je koopt beter de CDJ800 want die zijn niet super veel duurder, maar wel een stuk beter.
Dus ben daar naar gaan kijken, en vond ze ook mooier (oog wil ook wat h? :$)
Maar ik krijg wel het idee, dat pioneer meer voor scratchen is omdat er op de CDJ zelf geen effecten zitten.
Klopt dit een beetje of is dit gewoon onzin, want ik denk eigenlijk niet dat ik ga scratchen. In ieder geval niet zoals die hiphop dj's. Ik ga zelf vooral (electro)house draaien, en misschien ook wat hardstyle en R&B/Hiphop(uit top40 etc). Misschien is dit handig om te weten voor me keuze?
Over de DJM700, ik vind het een mooie mixer. Vergeleken met die andere.
Maar wat ik eigenlijk op mijn mixer wil:
-Effecten
-Dat je je Koptelefoon op verschillende kanalen kunt zetten (dus niet altijd op master).
-Eventueel 2 koptelefoon outputs.
Voor de rest weet ik ook niet welke functies handig zijn.
Dus is het ook wat moeilijker kiezen. Maar een andere mixer is zeker een optie als deze goedkoper is.
Maar als die gelijk is aan de DJM700 maar veel minder mooi, vind ik het niet erg om 100 euro extra tebetalen voor het uiterlijk. Ben niet zo'n big spender dus kan me die extra 100 euro wel veroorloven.
Waar ik ook aan zat te denken, is om eerst een goedkoop mixtertje van 100-150 te kopen en daarna pas een duurdere.
EDIT: Zijn american audio table tops ook goede kwaliteit?
Want ik zat er aan te denken dat als ik die set die ik eerder noemde zou kopen.
Ik daarna een wat goedkopere table top (onder 300-400 euro) zou kopen als extra.
Ik zou natuurlijk ook die kunnen kopen en dan later 1 cdj800.