Poster: Danielvb
Ik heb hard en eerlijk voor m'n geld gewerkt, dusja daar valt weinig over te zeggen.
Ik heb me ook wel geinformeerd door kennissen/vrienden maar die zeggen allemaal:
Koop alleen pioneer tabletops want de rest 'zuigt' en een wat goedkopere mixer.
En dat soort algemene informatie heb ik ook niet zoveel aan.
Maar als je me een link kan geven, waar de basis goed uitgelegd staat zou ik dat waarderen.
Ik denk dat ik de meeste wel (her)ken maar het zal nooit kwaad kunnen.
Maar welke set zouden jullie mij aanraden dan?
Belangrijke dingen:
Kwaliteit zowel lang mee gaan als geluid (weet niet of hier hoorbaar verschil in zit tussen merken)
Effecten
Uitterlijk moet ook goed zijn.
Dingen als loop, joggwheel etc. lijken me vanzelf sprekend
Ik moet ook nog is een winkel gaan kijken ja
Alleen ik kan nog niet beat matchen, dat moet ik nog gaan leren.
Dus weet ik niet of ik wel een goed oordeel kan zeggen wat het fijnste werkt.
Weet iemand toevallig een winkel in de buurt van Arnhem?
Ik dacht zelf aan Eiland muziek?
Daarom vraag ik het ook hier, want hun waren ook beginners.
Poster: nils7
Rijd morgen gewoon naar die shop toe uit je openingspost!
Ok? het is een eindje weg maar laat je goed informeren!
Ik wilde ook meteen als beginner op cdj800's gaan puur omdat ze qua look & feel veel?op de 1000 lijken!
(Ben uiteindelijk voor de 1000 gegaan omdat zwart gewoon mooier is, buiten de functies die de 1000 meer biedt maar daar zul je voorlopig toch nog niet aan gaan ).
Ik zou wel voor een Pio set gaan... kost meer, maar mocht je het DJ'en toch niks vinden (kan best zijn, ook ik ben vanuit VDJ overgestapt op het echte werk, maar is niet een wereld maar een heel universum van verschil!) dan denk ik dat als je je zaakje weer van de hand wil doen je op een Pio set in verhoudingsgewijs het minste op in levert bij een verkoop!
Poster: djdolivieira
Ga naar de winkel. En test en test en test en test. Dat is de enige manier om aan gear te komen die je bevalt. 2x CDJ800 en een DJM700(Ik heb hem zelf ook) is een perfecte set. Maar zoals hierboven al gezegt is . Er is nog meer oerdegelijk spul te koop. Maar door verschillendemerken en modellen te testen. Kom je er achter wat het beste bij jou past. Je heb een mooi budget, maar ik ga niet zeggen wat jij moet kopen. Ook om er voor te zorgen dat er weer een discussie gestart word van welke merk het beste is. Daar hebben we al genoeg topics over. ?
Bedankt voor iedereen z'n reacties.
Dat ik de CDJ400 op de computer kan aansluiten spreekt me wel aan, maar kan ik een djm700 (of iets in die richting) er ook op aansluiten dan? en heb ik dan nog kabels nodig, en zoja kosten die ook veel of is dat nog te overzien?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.