Samen draaien, 2 headphones... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 24-02-2010 21:05
Ey mensen, het komt steeds vaker voor bij mij dat ik samen met een ander persoon moet draaien. (Ik draaien andere persoon cd\'s uitkiezen en wisselen) Hieruit hebben we ervaren dat het prettiger is om je eigen koptelefoon te hebben. Iedereen heeft zijn eigen mening over hoe lekker een koptelefoon op je hooft zit en je moet hem verstellen etc.
Nu was het plan om een normale splitter tussen de mixer zijn headphone audio output en onze koptelefoon pluggen te plaatsen maar toen kwam ik dit apparaatje tegen: De ARTcessories headamp 4, hiermee kan ik ook de volume per koptelefoon regelen en dat geef ook zo zijn voordelen. Maar is er veel ruisverschil tussen een splitter apparaat of een splitter plug? Een lage ruis vindt ik persoonlijk niet erg dus wat raad je me aan. Natuurlijk is de headamp beter maar ik wil de kosten zo laag mogelijk houden...
Alvast bedankt, DJJS en de mensen waarmee ik draai Winking my eye.?

What do you think about Samen draaien, 2 headphones... ??

Vote :   

Vassilli    posted on 10-05-2010 11:11
je kan moeilijk doen maar je kan ook gewoon jouw koptelefoon geven aan de gene die samen met jou draait... Doe ik al jaren.
Dolivieira    posted on 10-05-2010 11:51
Of een HP splitter kopen. Die zijn gewoon bij de shops te krijgen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 10-05-2010 @ 11:51:42 (3%)
Mixt-Ape    posted on 10-05-2010 11:53
Q2 Dual Dj!
Yorick    posted on 10-05-2010 13:43
Poster: Mixt-Ape
Q2 Dual Dj!

Is een erg fijn apparaatje, je kan per persoon het volume regelen.
Dat is erg fijn als hij zijn headphone erg hard zet, en jij je gehoor iets langer wil behouden.?
Volgens mij gebruikt Erick E & Roog deze ook, ( zag dat op Loveland NY )
AdenFarleigh    posted on 10-05-2010 13:56
Poster: Vassilli
je kan moeilijk doen maar je kan ook gewoon jouw koptelefoon geven aan de gene die samen met jou draait... Doe ik al jaren.

Wat heb jij de startpost goed gelezen!

Ikzelf gebruik ook af en toe een splitter, maar das gewoon een plug. Met zo'n apparaat zoals beschreven en gepost is heb ik geen ervaring. Moet wel zeggen dat ik nog geen volumeverschil heb gemerkt bij het gebruik van mijn splitter, al worden daar wel dezelfde hoofdtelefoons op aangesloten Cool. Gewoon omdat dat inderdaad makkelijker is met b2b.

Succes!
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Esmee    posted on 10-05-2010 19:57
en anders kun je altijd nog gewoon iedere keer je koptelefoons ff ompluggen.
Nood    posted on 10-05-2010 19:59
Poster: Bootstrap
Dit ding van Behringer werkt echt prima:

Je headphone output hiermee is echt belachelijk hard en apart voor 4 verschillende headphones in te stellen. Kost ongeveer ?25. Hij is ook lekker klein Happy, laughing

Heb ik ook al gebruikt, nog nooit zoveel ruis door een koptelefoon gehoord. En dat was al het tweede!
Vassilli    posted on 10-05-2010 20:09
Poster: AdenFarleigh

Wat heb jij de startpost goed gelezen!

DANKJE!!Cool
Esmee    posted on 11-05-2010 15:11
Poster: Vassilli

DANKJE!!Cool

ik ben t met je eens hoor... maargoed als je echt beiden je eigen koptelefoon wilt... dan moet je inderdaad moeilijk doen Happy, laughing
Vassilli    posted on 11-05-2010 15:13
Ja idd :P Beetje kieskeurig vind ik het.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

86 Users online: 19 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 33.464
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.421.838