Poster: Estacy
ehh... ik denk dat je de biografie nog eens goed door Esmee moet laten doorlezen. er zitten wat behoorlijke foutjes in...
Poster: Estacywyts... pas de link aan!
ehh... ik denk dat je de biografie nog eens goed door Esmee moet laten doorlezen. er zitten wat behoorlijke foutjes in... Oh, en de link werkt niet dus iedereen: kopieren en plakken.
Poster: DJJS
Een simpel gratis layoutje...
Als je wil kan ik je helpen om je eigen wordpress layout te maken of ben je daar zelf al mee bezig?
Poster: DJJS
Ok, ja die was idd denk ik wel te verwachten
Ben vandaag weer lekker voorspelbaar bezig
Die link, dat ligt aan DJR. Maar om maar iets te noemen over de bio:
'Sinds haar geboorte, en zelfs tijdens haar zwangerschap werd zij al vrolijk van muziek'
ik snap de bedoeling, maar hij is een beetje scheef vindt je niet? tenzij jullie iets meer hebben uitgespookt dan mixjes maken...
en zo te zien is een fan van Esmee bezig geweest in het foto album
Poster: Esmee
ik zal t eens aanpassen allemaal... Laat ik t zo zeggen: wyts is van de layout, ik van de inhoud en wat er allemaal opstaat enzo. Dus t foto album heb ik ook gemaakten ik ben geen fan van mezelf maar zonder foto's vind ik het zo kaal en wytse wilde er niet in...
Poster: Bouncy
Jij was toch van de lay-out? Ik kan helemaal geen site's designen... :P
Ik dacht dat ik van de financieen was :P
goed... Wytse betaalt de site... kletsblablabla
?t foto album heb ik ook gemaakten ik ben geen fan van mezelf maar zonder foto's vind ik het zo kaal en wytse wilde er niet in...
Ik had het over de comments. beetje raar dat Wytse's foto wel in de bio staat, maar niet in het fotoboek