t3rribletwo.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bouncy    posted on 23-02-2010 19:06
Heyyy DJR,

Omdat het best lekker loopt tussen mij en Esm?e (en dan bedoel ik op DJ gebied, niet dat andere!), hebben we gelijk maar een site aangemaakt.

Laat even horen wat jullie er van vinden!

Esm?e & Wytse
User edit by Bouncy on 23-02-2010 @ 20:15:47 (2%)

What do you think about t3rribletwo.nl ??

Vote :   

tairip    posted on 23-02-2010 19:14
Hey, snelle lekkere simpele functionele wordpress site.
Ik heb de mix beluisterd, wat effecten in de video zou leuk zijn en op mix gebied mag het wel wat spectaculairder, mix eens met de pc. Acapella's en sample use zou wel cool zijn.
Estacy    posted on 23-02-2010 19:19
ehh... ik denk dat je de biografie nog eens goed door Esmee moet laten doorlezen. er zitten wat behoorlijke foutjes in... Oh, en de link werkt niet dus iedereen: kopieren en plakken.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bouncy    posted on 23-02-2010 19:26
Poster: Estacy
ehh... ik denk dat je de biografie nog eens goed door Esmee moet laten doorlezen. er zitten wat behoorlijke foutjes in...

Esm?e heeft die teksten geschreven lieve schat
Esmee    posted on 23-02-2010 19:33
ehh... ik denk dat je de biografie nog eens goed door Esmee moet laten doorlezen. er zitten wat behoorlijke foutjes in... Oh, en de link werkt niet dus iedereen: kopieren en plakken.
  wyts... pas de link aan!
en die foutjes... ik lees t nog wel even een paar keer door... schrijven is niet zo mijn ding. Ik vond alle filmpjes op de site zetten enzo leuker. Mochten er nog meer fouten instaan geven jullie mij maar de schuld Winking my eye
het "foto album" moet nog verder gemaakt worden, dit was gewoon de simpele setup ervan want ik heb verder geen tijd meer om het verder te maken.

@ tairip bedankt ik zal er wat mee doen Winking my eye ik ben zelf ook niet helemaal tevreden over die mix.
Xurion    posted on 23-02-2010 19:50
Een simpel gratis layoutje...
Als je wil kan ik je helpen om je eigen wordpress layout te maken of ben je daar zelf al mee bezig?
Estacy    posted on 23-02-2010 19:57
Die link, dat ligt aan DJR. Maar om maar iets te noemen over de bio:

'Sinds haar geboorte, en zelfs tijdens haar zwangerschap werd zij al vrolijk van muziek'

ik snap de bedoeling, maar hij is een beetje scheef vindt je niet? tenzij jullie iets meer hebben uitgespookt dan mixjes maken...

en zo te zien is een fan van Esmee bezig geweest in het foto album

User edit by Estacy on 23-02-2010 @ 19:58:09 (26%)
Saskia    posted on 23-02-2010 19:59
Ja wat estacy zegt dat klinkt een beetje raar verder wel mooie site, zou leuk zijn als er een foto van jullie 2 samen draaiend in kwam denk ik
Bouncy    posted on 23-02-2010 20:08
Poster: DJJS
Een simpel gratis layoutje...
Als je wil kan ik je helpen om je eigen wordpress layout te maken of ben je daar zelf al mee bezig?

weetje, ik had precies die reactie van jou verwacht!

Wat boeit het dat het een gratis layout is? Het ziet er des te beter uit en het werkt Winking my eye (en voorlopig zit er genoeg geld in die site)

iig bedankt voor je aanbod, mochten we ooit nog een eigen layout willen hebben word het denk ik toch op professioneel gebied gedaan.

Verder de rest bedankt voor de reacties, k ga kijken wat k dr mee kan
Xurion    posted on 23-02-2010 20:11
Ok, ja die was idd denk ik wel te verwachtenCool
Ben vandaag weer lekker voorspelbaar bezig
Bouncy    posted on 23-02-2010 20:14
Poster: DJJS
Ok, ja die was idd denk ik wel te verwachtenCool
Ben vandaag weer lekker voorspelbaar bezig

Ben je altijd hoor Winking my eye
Ben ik trouwens ook...
Esmee    posted on 23-02-2010 20:16
Die link, dat ligt aan DJR. Maar om maar iets te noemen over de bio:

'Sinds haar geboorte, en zelfs tijdens haar zwangerschap werd zij al vrolijk van muziek'

ik snap de bedoeling, maar hij is een beetje scheef vindt je niet? tenzij jullie iets meer hebben uitgespookt dan mixjes maken...

en zo te zien is een fan van Esmee bezig geweest in het foto album

ik zal t eens aanpassen allemaal... Laat ik t zo zeggen: wyts is van de layout, ik van de inhoud en wat er allemaal opstaat enzo. Dus t foto album heb ik ook gemaakt Cool en ik ben geen fan van mezelf maar zonder foto's vind ik het zo kaal en wytse wilde er niet in...
Bouncy    posted on 23-02-2010 20:18
Poster: Esmee

ik zal t eens aanpassen allemaal... Laat ik t zo zeggen: wyts is van de layout, ik van de inhoud en wat er allemaal opstaat enzo. Dus t foto album heb ik ook gemaakt Cool en ik ben geen fan van mezelf maar zonder foto's vind ik het zo kaal en wytse wilde er niet in...

Jij was toch van de lay-out? Ik kan helemaal geen site's designen... :P

Ik dacht dat ik van de financieen was :P
Helixon    posted on 23-02-2010 20:29
Ik mis de DJR link bij het kopje links Cool

nee flauwekul..Smile

het is een simpele, maar leuke en informatieve site, succes ermeeCool
Esmee    posted on 23-02-2010 20:30
Poster: Bouncy

Jij was toch van de lay-out? Ik kan helemaal geen site's designen... :P

Ik dacht dat ik van de financieen was :P

goed... Wytse betaalt de site, ik maak de site, hij heeft wordpress gedaan derest heb ik gedaan Tongue zo beter Wytse?
ik heb de biografie nog een beetje aangepast. Is hij zo beter?
Bouncy    posted on 23-02-2010 20:37

goed... Wytse betaalt de site... kletsblablabla

Ja, nu alleen nog vertellen wat er onder m'n bed ligt, wat er in m'n portomonee zit en wat er onder m'n loeizware CRT monitor ligt en DJR weet alles van mij Winking my eye.

Die tekst is nu wel geniaal!
Estacy    posted on 23-02-2010 20:48
?t foto album heb ik ook gemaakt Cool en ik ben geen fan van mezelf maar zonder foto's vind ik het zo kaal en wytse wilde er niet in...

Ik had het over de comments. beetje raar dat Wytse's foto wel in de bio staat, maar niet in het fotoboekCool
bambamstudio    posted on 23-02-2010 20:53
Okay website, wel wat spelvoudjes idd....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Esmee    posted on 23-02-2010 21:08

Ik had het over de comments. beetje raar dat Wytse's foto wel in de bio staat, maar niet in het fotoboekCool

haha ja dat is een vriendin vna me die die comment had geplaatst Tongue
Bouncy    posted on 27-02-2010 12:27
Hmm, toch maar eens kijken dat mijn foto ook in dat fotoboek komt... :P
Spelfouten vind ik nog wel meevallen, grammatica is erger!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

136 Users online: 28 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 60.889
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.841