Ik heb inderdaad een Xponent

Hij staat nu te koop, inclusief flightcase, omdat ik een Xone:4D heb gekocht. Ik snap alleen niet helemaal wat je wil. Wil je met 1 controller 4 decks aansturen? Of met 2 verschillende?
Er bestaat een goede mapping waarmee je met de Xponent 4 decks binnen Traktor Pro kan aansturen. Je moet dan wel met een knopje wisselen tussen de decks. Je kunt dus niet 4 tegelijk aansturen, wat ik zelf altijd wel graag wil.
Je kunt er ook voor kiezen om je BCD3000 te houden er een andere controller naast te zetten. Je kunt dan werken met een 'samengestelde geluidskaart' (op een Mac heet dit in ieder geval zo). Je kunt dan 4 decks volledig besturen, lijkt me best relaxt.
Het voordeel van de Xponent tov de andere controllers is dat hij heel veel opties heeft. Je hebt een shift functie, waarmee je het aantal knoppen in wezen verdubbeld. Daarnaast heb je ook nog een midi bank A en B, waarmee het ook weer wordt verdubbeld. Ook is de X/Y pad (gewoon een mouse pad) erg handig en leuk voor effecten en om mee te muizen.
Enige nadeel vind ik dat alles nogal plastic aanvoelt, maar het is niet zo dat het ineens kapot gaat.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.