Poster: Jorrit
Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan het gekke belgische maniertje van typen, en msn taalgebruik op fora, of heb ik medestanders?
Poster: EstacyAch een klein beetje moeite doen, wees blij dat ik geen echt antwerps neertyp.
soms is het wel lastig, maar opzich wel grappig. bovendien, als ik hier wat van het plaatselijke dialect neerzet, dan verstaat ook niemand het.
Poster: Estacy
soms is het wel lastig, maar opzich wel grappig. bovendien, als ik hier wat van het plaatselijke dialect neerzet, dan verstaat ook niemand het.
Poster: timmy90
euhm,
die van de babe-contest h?!
Poster: Mixt-Apeach, hier is iemand die altijd moet inhakken op de Vlamingen, ik word er zo moe van. Maar owee als je iets over Allochtonen zegt,
Moest jij je dialect neerzetten, geloof me, dan zouden wij niet degenen zijn die zouden klagen!
Poster: Winston
Ja, het is moeilijk te volgen timmy90. Ik dacht dat het hier over de denon ging die je test.
Poster: Tekhead
ach, hier is iemand die altijd moet inhakken op de Vlamingen, ik word er zo moe van. Maar owee als je iets over Allochtonen zegt,
Poster: Mixt-Ape
Ik zal me maar al excuseren zeker, ik voel het al komen: SORRY HE!
Aha, Den Churchill op het forum, goede avond vriend, hoe maakt u het aub ?? Fijn weekeinde gehad hoop ik ?
Poster: timmy90
kerel, jij bent lache, giere brulle vandaag!
Haha, bedankt voor het compliment maat!
Okay dan, maar ik ga eens inpakken en dan vertrekken!
PAS OP MEt DAt TAALGEBRUIK MAN!
Bwa niks speciaals, gwn feestje van paar vrienden effe gaan spinnen vanaf 2 (lees: booze!) en mij beetje gaan amuseren! Slaapwel aan iedereen!
Poster: Winston
Klinkt goed ja, Tekman uit Antwerpen. Switch schijnt iets bijzonders te zijn heh, heb al eerder van gehoord.
Is het iemand opgevallen dat het algemeen dagblad news is verdwenen?
Poster: Estacy
Poster: XMatiCaan de kust spreken ze bargoens lol, en in Genk zingen ze de zinnen
Ja soms is het wel grappig vooral als je naar de zee gaat ofzo :P
Ik spreek gewoon normaal ABN maar je hoort wel een beetje dat ik van genk ben :P
Die hebben zo'n accent :P
Voor de rest? heb ik geen problemen om de talen te verstaan..
aan de kust spreken ze bargoens lol, en in Genk zingen ze de zinnen