Poster: Tekhead
soms is het wel lastig, maar opzich wel grappig. bovendien, als ik hier wat van het plaatselijke dialect neerzet, dan verstaat ook niemand het.
Poster: Mixt-Ape
Heeeeeey den Timmy se!
En ja, als iedereen gewoon een klein beetje moeite zou doen...
Nederlanders, de ubermensen van de lage landen, zo komt dit over bij mij, en btw wij spreken geen Nederlands, maar Vlaams, wij zijn Vlamingen en geen Belgen, die wonen in Brussel en Wallonie. Er zijn genoeg uitdrukkingen bij ons die anders zijn dan bij jullie, en ik moet heel vaak nadenken hoe ik het neerschrijf zodat jullie het verstaan. En soms is het zo dat een antwoordt in't dialekt is, anders mist het de kloe van het verhaal.
Inderdaad, en dat is precies waarom we op dit - uit Nederland afkomstige - forum allemaal ons best doen ABN te typen, zodat het voor iedereen prettig leesbaar is.?
Poster: Tekhead
En wil je die opmerking ook eens aan de Nederlanders maken ook, er zitten er genoeg waarvan het lezen van hun post een hele karwei is.
Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan het gekke belgische maniertje van typen, en msn taalgebruik op fora, of heb ik medestanders??
Poster: Esmee
als iedereen gewoon zijn spellingscontrolle gebruikt
Poster: Estacy
Ik heb een beter idee: als iedereen nu gewoon eens leerde spellen...
Ik heb een beter idee: als iedereen nu gewoon eens leerde spellen...
Poster: RenzisDat bedoel ik nou met ubermensgevoel van sommige Nederlanders, Liggen zeiken op ons vlaams en zelf geen Nederlands schrijven, of is? based een Nederlands woord Renzis ?
Zucht krijgen we weer zo'n NL-Belgi? discussie. Als iedereen gewoon normaal duidelijk Nederlands praat, het is een NL based forum je past je maar aan, is er niks aan de hand. En anders start je gewoon een vlaamse variant van de late leeuw: De Lage Leeuw ofzo.
Poster: Jorrito ja ? Ik zie het niet hoor.
Volgens mij deed ik dat hoor...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.