Goede verstop plek voor camera
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 10-02-2010 02:50
Beste DJ's,

15 Maart ga ik naar het concert van 50 Cent in de Ahoy Rotterdam.
Ik had vandaag Ahoy even gemaild of het toegestaan was om een digitale camera mee te nemen om wat te filmen.
Normaal doe ik dat altijd met concerten zoals in de Melkweg of Heineken Music Hall en dat is daar gewoon geen probleem!.
Kreeg ik dus een mailtje terug van dat het niet toegestaan is en als ik hem toch meeneem dat ik hem dan na de show op kan halen bij de beveiligers. Dat wil ik dus een beetje overtreden want ik wil die show gewoon op eigen?tape hebben!. Ik zat te denken om me camera ergens in mijn kleren te verstoppen waar niet gefouilleerd word. Zoals in me onderbroek voor in?bij me leuter.?Cool?Of in me schoen. Weten jullie toevallig een betere plek? Het is gewoon een Sony Cybershot camera dus hij is niet zo heel groot!.
User edit by BigSign on 10-02-2010 @ 02:51:32 (1%)

What do you think about Goede verstop plek voor camera ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 10-02-2010 03:11
Gast.. Je denkt toch niet dat we hier serieus antwoord op gaan geven? Cool Als je een goede verstopplek wil weten moet je de film Pulp Fiction kijken. De plek waar een horloge verstopt wordt is wel een goeie Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 10-02-2010 @ 03:15:06 (4%)
Adrien1989    posted on 10-02-2010 07:12
Wat een vraag ook weer Tongue. Maar ik denk niet dat DJR het platform is om een discussie te houden over hoe je het best illegaal een concert kan vastleggen Tongue.
Ilja    posted on 10-02-2010 07:54
In de verkleedkamer van danseressen lijkt me een goeie plek :P
walteur    posted on 10-02-2010 08:07
Sebasz    posted on 10-02-2010 12:17
Poster: walteur

Hehe ik denk dat je beter niet kan filmen, dan met zo'n kwaliteitscamera in zo'n petje het te gaan op nemen :')
Jorrit    posted on 10-02-2010 12:22
Uberhaupt, 50 cent filmen... net alsof je dat twee keer wil zien... Winking my eye
Stagiar    posted on 10-02-2010 12:24
Wat een klinkklare onzin zeg, dat Ahoy dat verbiedt.
OneSixty    posted on 10-02-2010 13:02
Gewoon?de Trick?with the underpants, werkt voor alles dat je langs security wil hebben!
User edit by OneSixty on 10-02-2010 @ 13:03:18 (13%)
Ewoud    posted on 10-02-2010 14:56
Haha, grappig dat je dat hier wilt bespreken.
Denk dat ik OneSixty ook gelijk geef. Hiermee kom je altijd langs de security!
DJ Ecs
polly    posted on 10-02-2010 15:18
Ik zeg een mobiel met een goede camera.
Xurion    posted on 10-02-2010 15:20
Maar dan is de geluidskwaliteit echt bagger
lek3ct    posted on 10-02-2010 15:24
ga je met een vriendin? indien ja: maak een klein gat in een oude kapotte handtas van haar Winking my eye
polly    posted on 10-02-2010 15:30
Poster: DJJS
Maar dan is de geluidskwaliteit echt bagger

Maar beter iets dan niets
Estacy    posted on 10-02-2010 16:06
Poster: Jorrit
Uberhaupt, 50 cent filmen... net alsof je dat twee keer wil zien... Winking my eye

waarom niet? als je dat toch mooie muziek vindt??
En BS, gewoon een camera meenemen en goed verstoppen,?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
BigSign    posted on 10-02-2010 16:47
Ik denk toch dat ik het verstop in mijn underpants :P Heb het net geprobeerd of het opvalt maar je ziet niks!.
@lek3ct: Nee ik ga met een stel vrienden.

En waarom zou ik hier geen vraag over stellen? Ik heb het in Chat Talk geplaatst, En ik zie wel meerdere vragen staan wat over hele andere dingen gaan!. So why not?
User edit by BigSign on 10-02-2010 @ 16:49:01 (100%)
Sound-Division    posted on 10-02-2010 17:49
Nou ja, ik denk zelf dat als je al met de camera langs de security bent, je dan nog een probleem hebt als je aan het filmen bent, niet? want de security loopt ook gewoon rond om rokers te betrappen en dus ook mensen?die aan het filmen zijn en die?geen toestemming hebben.ik neem aan dat world wide security er staat en die kunne nog al snel irritant zijn.
ruben-b    posted on 10-02-2010 17:56
Poster: BigSign
Ik denk toch dat ik het verstop in mijn underpants :P Heb het net geprobeerd of het opvalt maar je ziet niks!.

die camera raak ik iig niet meer aanCool?maar idd wel goede verstop plek kijken ze nooit.
CDJ 2000 - DJM 800 - CDJ 2000 ------- HDJ 2000
djjw    posted on 10-02-2010 19:13
Poster: Stagiar

dat is zowat overal hoor, het zou een uitzondering zijn als je
wel zou mogen filmen....
Tekhead    posted on 11-02-2010 00:09
Poster: Stagiar
  dat is omdat 50 cnt dat verbied, niet Ahoy. Dus schieten op de boodschapper (in dit geval ahoy) is in dit geval verkeerd
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Hardshort    posted on 11-02-2010 02:57
Het feit dat een artiest daar moeilijk over doet vind ik al een reden om mn ticket op marktplaats te gooien Cool.

Op Qlimax stond er 25000 man met een camera/telefoon/aansteker en dat zou logischer zijn als ze dat verbieden aangezien die een dvd van het evenement uitbrengen.

Prof apparatuur verbieden vind ik logisch maar een eenvoudig cameratje.. kom op,.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Lead    posted on 11-02-2010 04:08
Meestal wordt een eenvoudige fotocamera toegestaan en een profi (spiegel-reflex) niet, een video camera is op weinig evenementen toegestaan. Je komt ook geen grote house party zomaar binnen met een videocamera, zeker geen ID&T event. Maar uiteindelijk is het de organisator die bepaald wat is toegestaan en wat niet.

Een video camera is mogelijk niet toegestaan omdat de artiest/organisatie mogelijk een live CD/DVD wil uitbrengen in goede kwaliteit. Hij wil dan geen lage kwaliteit opnames in omloop, dit zou immers een onterechte, mogelijk minder goede, registratie van zijn performance verspreiden.

En ik weet dat ze het gebruik van camera's redelijk makkelijk kunnen zien, zelfs in het donker...
Dus ik zou mezelf nog wel een keer afvragen of je hem wel mee zou moeten nemen....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-02-2010 04:11 (30%)
Laidback    posted on 11-02-2010 08:42
Poster: Lead
Meestal wordt een eenvoudige fotocamera toegestaan en een profi (spiegel-reflex) niet, een video camera is op weinig evenementen toegestaan. Je komt ook geen grote house party zomaar binnen met een videocamera, zeker geen ID&T event. Maar uiteindelijk is het de organisator die bepaald wat is toegestaan en wat niet.

Een video camera is mogelijk niet toegestaan omdat de artiest/organisatie mogelijk een live CD/DVD wil uitbrengen in goede kwaliteit. Hij wil dan geen lage kwaliteit opnames in omloop, dit zou immers een onterechte, mogelijk minder goede, registratie van zijn performance verspreiden.

En ik weet dat ze het gebruik van camera's redelijk makkelijk kunnen zien, zelfs in het donker...
Dus ik zou mezelf nog wel een keer afvragen of je hem wel mee zou moeten nemen....

Ik heb zelf een Olympus MJU nogwattes en die filmt perfect op 780p kwali..
Qlimax, Sensation, Mysteryland, Dancevalley. overal mee gehad.. en laten zien aan de mensen van de beveiliging,,..
geen enkel probleem..

Spiegel reflex camera's en Professioneel Video registratie materiaal (denk aan grote omroep cams ed, Schouder Film?Camera's) zijn NIET toegestaan..

om het even koek en ei te maken>>

Dit mag wel>

Dit mag niet>

(als ik het goed zie!,, correct me if im wrong people!)
Illusion    posted on 11-02-2010 17:07
Poster: lek3ct
ga je met een vriendin? indien ja: maak een klein gat in een oude kapotte handtas van haar Winking my eye

Anders zit er ergens anders ook nog een gaatje?Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
BigSign    posted on 11-02-2010 22:12
@ Laidback: Ik heb zo'n soort camera als die bovenste foto die jij neer gezet heb.
Om het nog duidelijker te maken dit is mijn camera:

Denk je dat ze om deze camera moeilijk gaan doen?
Hij filmt trouwens wel in 720 pixels!. En best zuiver geluid!.
Daarom wil ik hem ook meenemen! Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.571 days.
 Post CommentThat would be 185.7 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

141 Users online: 16 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 37.001
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.845.460