Poster: Lead
Meestal wordt een eenvoudige fotocamera toegestaan en een profi (spiegel-reflex) niet, een video camera is op weinig evenementen toegestaan. Je komt ook geen grote house party zomaar binnen met een videocamera, zeker geen ID&T event. Maar uiteindelijk is het de organisator die bepaald wat is toegestaan en wat niet.
Een video camera is mogelijk niet toegestaan omdat de artiest/organisatie mogelijk een live CD/DVD wil uitbrengen in goede kwaliteit. Hij wil dan geen lage kwaliteit opnames in omloop, dit zou immers een onterechte, mogelijk minder goede, registratie van zijn performance verspreiden.
En ik weet dat ze het gebruik van camera's redelijk makkelijk kunnen zien, zelfs in het donker...
Dus ik zou mezelf nog wel een keer afvragen of je hem wel mee zou moeten nemen....
Ik heb zelf een Olympus MJU nogwattes en die filmt perfect op 780p kwali..
Qlimax, Sensation, Mysteryland, Dancevalley. overal mee gehad.. en laten zien aan de mensen van de beveiliging,,..
geen enkel probleem..
Spiegel reflex camera's en Professioneel Video registratie materiaal (denk aan grote omroep cams ed, Schouder Film?Camera's) zijn NIET toegestaan..
om het even koek en ei te maken>>
Dit mag wel>

Dit mag niet>

(als ik het goed zie!,, correct me if im wrong people!)