Poster: walteur
Poster: DJJS
Maar dan is de geluidskwaliteit echt bagger
Poster: Jorrit
Uberhaupt, 50 cent filmen... net alsof je dat twee keer wil zien...
Poster: BigSign
Ik denk toch dat ik het verstop in mijn underpants :P Heb het net geprobeerd of het opvalt maar je ziet niks!.
Poster: Stagiar
Wat een klinkklare onzin zeg, dat Ahoy dat verbiedt.
Poster: Stagiardat is omdat 50 cnt dat verbied, niet Ahoy. Dus schieten op de boodschapper (in dit geval ahoy) is in dit geval verkeerd
Wat een klinkklare onzin zeg, dat Ahoy dat verbiedt.
Poster: Lead
Meestal wordt een eenvoudige fotocamera toegestaan en een profi (spiegel-reflex) niet, een video camera is op weinig evenementen toegestaan. Je komt ook geen grote house party zomaar binnen met een videocamera, zeker geen ID&T event. Maar uiteindelijk is het de organisator die bepaald wat is toegestaan en wat niet.
Een video camera is mogelijk niet toegestaan omdat de artiest/organisatie mogelijk een live CD/DVD wil uitbrengen in goede kwaliteit. Hij wil dan geen lage kwaliteit opnames in omloop, dit zou immers een onterechte, mogelijk minder goede, registratie van zijn performance verspreiden.
En ik weet dat ze het gebruik van camera's redelijk makkelijk kunnen zien, zelfs in het donker...
Dus ik zou mezelf nog wel een keer afvragen of je hem wel mee zou moeten nemen....
Poster: lek3ct
ga je met een vriendin? indien ja: maak een klein gat in een oude kapotte handtas van haar
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.