Bij de Gamma is het niet zo duur per vierkante meter en mijn oom heeft aangeboden dat indien we nog hulp nodig hebben dat we hem altijd mogen vragen ( hij is nogal handig

). Ik zal zodra ik de afmetingen van Nicola heb (daar wacht ik nu al 2 dagen op :+) even een schemaatje intekenen ( ik heb de gewone tekening al, maar dan kan ik echt aan het berekenen gaan ) en dat zal ik dan hier posten. Ik kan kijken of ik nu al een korte omschrijving kan geven van hoe de bovenkant eruit komt te zien;
Linksonder beginnen we met de Behringer BCD3000, daarnaast komt de Citronic EFX6:2 (Mengpaneel, mocht je 'm niet kennen kan je voor foto's wel mn booth checken

) en naast de EFX komt de Behringer DFX69 te staan ( het effectenpaneeltje). Daar rechts van komt mijn Reloop Digital Jockey. Boven de Reloop Digital Jockey een toetsenbord wat aangesloten is op de Toshiba laptop die op een stand komt te staan. Precies in het midden van het meubel komt het Targa Visionary (19'') scherm wat ook op een kleine stand komt te staan ( kleine stand want er zit al een pootje onder ). Onder het scherm en vlak boven de EFX komt dan de controller van de Citronic CD-1X. Boven de BCD3000 ook weer een toetsenbord en daarboven de HP laptop die ook op een stand komt te staan. De versterker en de cd unit van de Citronic CD-1X worden ingebouwd tussen de twee platen in.
Ik zal binnenkort een tekening dus posten om dit verhaal te verduidelijken en tips zijn nog steeds altijd welkom!