Ik wil opnames van minidisk overzetten en ben op zoek naar een cd-recorder... Er zit soms wel wat ruis in de opnamen dus dat moet ook minder worden als t kan... Grtz Ruud
What do you think about welke cd-recorder ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Misschien...ik heb n standup md speler, alleen met analoge aansluitingen. Ik heb t vroeger op m`n ouwe xp weleens geprob. maar lukte niet. Keb nu n Vista home premium op n Banzaai 17 920 SK...hoe moet dat
Zolang er een geluidsuitgang op zit kan je in ieder geval opnemen op de pc, maar daar wordt de geluidskwaliteit ook niet beter van. (opname van een opname)
Doe maar een bod, hij staat bij mij toch maar te staan. Gebruik hem nooit meer eigenlijk..
User edit by DonBasco on 08-02-2010 @ 14:05:18 (13%)
This is an old Topic
No new postings for 5.690 days. Post CommentThat would be 189.7 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.