Ik wil opnames van minidisk overzetten en ben op zoek naar een cd-recorder... Er zit soms wel wat ruis in de opnamen dus dat moet ook minder worden als t kan... Grtz Ruud
What do you think about welke cd-recorder ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Misschien...ik heb n standup md speler, alleen met analoge aansluitingen. Ik heb t vroeger op m`n ouwe xp weleens geprob. maar lukte niet. Keb nu n Vista home premium op n Banzaai 17 920 SK...hoe moet dat
Zolang er een geluidsuitgang op zit kan je in ieder geval opnemen op de pc, maar daar wordt de geluidskwaliteit ook niet beter van. (opname van een opname)
Doe maar een bod, hij staat bij mij toch maar te staan. Gebruik hem nooit meer eigenlijk..
User edit by DonBasco on 08-02-2010 @ 14:05:18 (13%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.