rotterdam schrapt danceparade (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Prozei    posted on 03-02-2010 22:59

De Rotterdamse Dance Parade op 7 augustus 2010?gaat niet door: in ieder geval niet in de vorm die het festijn tot nu toe had. Het trekt ieder jaar duizenden bezoekers, maar past niet meer binnen het evenementenbeleid: de regels worden?aangescherpt. Dat staat in een brief van het college van burgemeester en wethouders (B&W) aan de gemeenteraad. Dit jaar dus geen?Fit For Free Dance Parade: geen trucs met dj?s door de binnenstad.wat vinden jullie van dit nieuws.

vindt erg jammer dat rotterdam stopt met de dance parade heb altijd erg naar me zin gehad
wat vinden jullie van de beslissing van rotterdam?
Mod edit by Prozei on 03-02-2010 23:01 (13%)

What do you think about rotterdam schrapt danceparade ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 04-02-2010 16:02
erg jammer! the dance parade was toch altijd na het ADE en dancevalley etc. toch wel een erg groot festival volgens mij. erg jammer dat het nu niet door gaat.
DJADMIN    posted on 04-02-2010 16:10
Poster: dp_

Sorry maar volgens mij ontstaat deze groep tuig doordat de overheid zich veel te veel met de opvoeding bemoeit. Niemand spreekt meer iemand aan op zijn foute gedrag, want dat is nu taak van de politie of andere overheidsinstansies. En extra overheidsingrijpen gaat het alleen maar lastiger maken voor de gewoone mens die niks fout doet, die zijn straks weer de dupe van al die maatregelen.

Opvoeding is een taak van de ouders, daar begint het mee. En niet bij de overheid !

Ik werk zelf op een MBO school...als je ziet hoe mensen opgevoed worden...dat is te triest voor woorden ! En dat heeft helemaal niks met politie of overheid te maken...die creeren juist een situatie waarin ieder kind naar school kan gaan enzovoort....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
CopainsDeluxe    posted on 04-02-2010 16:15
Ik vind het echt hardstikke stom dat het niet doorgaat !
Had dit jaar wel eens willen gaan !

Hopelijk neemt de Belgische overheid hier geen voorbeeld aan, zodat de Cityparade wordt gestopt...
djvir20    posted on 04-02-2010 16:19
cityparade moet blijven bestaan !
CopainsDeluxe    posted on 04-02-2010 16:42
Poster: djvir20
cityparade moet blijven bestaan !

Ik weet niet als je het door hebt, maar het gaat helemaal niet over de city parade in Belgi? xD
Het gaat om de Dance Parade Happy, laughing
User edit by CopainsDeluxe on 04-02-2010 @ 16:47:11 (19%)
BennoRevelli    posted on 04-02-2010 17:11
Poster: CopainsDeluxe

Ik weet niet als je het door hebt, maar het gaat helemaal niet over de city parade in Belgi? xD
Het gaat om de Dance Parade Happy, laughing

En nog steeds is het jammer ;( :P
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
dacuba    posted on 04-02-2010 19:00
Poster: CopainsDeluxe
Ik vind het echt hardstikke stom dat het niet doorgaat !
Had dit jaar wel eens willen gaan !

Hopelijk neemt de Belgische overheid hier geen voorbeeld aan, zodat de Cityparade wordt gestopt...

Stond ik vorig jaar praktisch te draaien!
kuituhh    posted on 04-02-2010 20:03
belachelijk dat dit geskipt wordt altijd zo leuke en vette dag gehad daaro!
Spin that Sh!t BAM!
Dolivieira    posted on 05-02-2010 08:45
Poster: DJADMIN

Opvoeding is een taak van de ouders, daar begint het mee. En niet bij de overheid !

Ik werk zelf op een MBO school...als je ziet hoe mensen opgevoed worden...dat is te triest voor woorden ! En dat heeft helemaal niks met politie of overheid te maken...die creeren juist een situatie waarin ieder kind naar school kan gaan enzovoort....

Idd helemaal mee eens. We kunnen nu wel de overheid de schuld geven. Maar wie begon met agressief gedrag, het (foute)publiek. De politie begint echt niet. Al hebben ze het verkeerd aan gepakt. Als iedereen nu kwam om te feesten. Was er niks aan de hand geweest. Hadden we deze discussie niet moeten voeren. Had de?Dance Parade gewoon door kunnen gaan. Ik ben het ook niet eens met de overheid maar begrijpen doe ik het wel.?We moeten er ook bij stil staan dat elk jaar er ook op?Dance Parade?vecht partijen zijn. En hoeveel dat kost aan politie?en security inzet.? De gemeente wil de risico gewoon niet meer nemen. Want de sfeer wordt ook elk jaar grimmiger. Maar dat geld ook voor Zomercarnaval en daar?ben ik? dan wel niet mee eens waarom?Dance Parade niet en Zomercarnaval wel. Maar daar komen ze nog wel?op terug als er weer een dooie valt. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Snoey    posted on 05-02-2010 12:20
We gaan naar Bloemendaal B! Niet geweest daarheen, de beste Dj's van Nederland draaien zomers bij om de hoek.
www.soundcloud.com/ten-hooven
nils7    posted on 05-02-2010 13:56
In Breda gaat er ook een hoop geskipped worden Unhappy
Waarschijnlijk alle evenementen waar een hoop volk komt en niet afgezet kan worden...
Harley dag, HBO intro etc.
Ben benieuwd welke bestuurder straks ook maar ff besluit om de optocht met carnaval maar te skippen!
Snoey    posted on 05-02-2010 15:19
tegenwoordig moet alles zo massaal en groot mogelijk. Het is meestal veel te druk, en ja als er dan wat mis gaat, dan gaat het ook goed mis. Ik ga niet eens naar die hele grote feesten, gebrek aan gezag, dus je zal maar net pech hebben en tegen de verkeerde aanlopen, en je ligt in coma.
www.soundcloud.com/ten-hooven

This is an old Topic

No new postings for 5.577 days.
 Post CommentThat would be 185.9 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

120 Users online: 20 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 37.460
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.845.919