Poster: dp_
Sorry maar volgens mij ontstaat deze groep tuig doordat de overheid zich veel te veel met de opvoeding bemoeit. Niemand spreekt meer iemand aan op zijn foute gedrag, want dat is nu taak van de politie of andere overheidsinstansies. En extra overheidsingrijpen gaat het alleen maar lastiger maken voor de gewoone mens die niks fout doet, die zijn straks weer de dupe van al die maatregelen.
Poster: djvir20
cityparade moet blijven bestaan !
Poster: CopainsDeluxe
Ik weet niet als je het door hebt, maar het gaat helemaal niet over de city parade in Belgi? xD
Het gaat om de Dance Parade
Poster: CopainsDeluxe
Ik vind het echt hardstikke stom dat het niet doorgaat !
Had dit jaar wel eens willen gaan !
Hopelijk neemt de Belgische overheid hier geen voorbeeld aan, zodat de Cityparade wordt gestopt...
Poster: DJADMIN
Opvoeding is een taak van de ouders, daar begint het mee. En niet bij de overheid !
Ik werk zelf op een MBO school...als je ziet hoe mensen opgevoed worden...dat is te triest voor woorden ! En dat heeft helemaal niks met politie of overheid te maken...die creeren juist een situatie waarin ieder kind naar school kan gaan enzovoort....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.