Website voor DJs & Drive ins (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nils7    posted on 20-01-2010 04:29
Heb dit even in party's related gezet omdat het toch meer voor de Drive-in DJ's is!

Een maat van mij en ik, hebben twee weken geleden het idee gehad om een site op te zetten voor DJ's en Drive ins? die zich daarop?aan kunnen melden. Op een site waar iemand die een feestje wil geven op gaat zoeken naar dit soort artiesten.
Het gaat dan wel om de amateur en semi-pro scene!?
Dus van examenfeest tot 50-jarige bruiloft, alhoewel een house feest ook niet zal ontbreken.

Ik heb hier al gepolst of Drive-in DJ's voldoende boekingen krijgen en hoe we dat omhoog kunnen krijgen.
Nu is er echter de vraag of mensen: DJ's en Drive-ins etc. hier op zitten te wachten. In mijn omgeving is dat wel zo (deels)?maar is niet echt representatief.

Graag wil ik weten of er mensen bereid zijn zich aan te melden met hun drive-in, apparatuurverhuur of DJ-persoon op een website (met uitgebreide zoek- en profielfunctionaliteiten) waar mensen naar toe?gelokt zullen worden als ze een feestje willen geven: opdrachtgever en aanbieder zullen gematched worden.

Heb binnenkort een gesprek met mijn baas, van een boekingskantoor, of we dit doorzetten.
Maar toch wil ik weten of (een kleine) investering het wel waard zal zijn!

User edit by nils7 on 20-01-2010 @ 04:30:51 (2%)

What do you think about Website voor DJs & Drive ins ??

Vote :   

nils7    posted on 23-08-2010 21:36
Poster: Meks
Zeker doen. btw maak er misschien?een '.eu' site van dan hebben wij belgen er ook wat aan Winking my eye Zou echt tof zijn!

edit 1:Btw misschien kan je er ook een punten regeling op zetten zodat mensen die een boeking gedaan hebben via je site er commentaar kunnen bij plaatsen of de fuif / regeling geslaagd was of niet?Winking my eye

edit 2: Noem het zo iets als 'dj gezocht.eu' of zo dan vind je die rap op googel. met anderewoorden een logiese naam. Zo als je bijvoorbeeld 2dehands.be hebt voor 2de hands materiaal.

Er komt een reactie systeem met sterren voor mensen die bij een DJ geboekt hebben, deze krijgen een aparte en exclusieve URL daarvoor en komt apart op de 'beoordelingspagina' van de DJ zodat mensen kunnen zien wat de reactie is van de boekers ipv andere mensen die reageren op de site!

URL heb ik al 5 maanden geleden geregistreerd, we gaan eerst in NL beginnen (helaas). We willen eerst hier ervaring op doen en dan pas internationaal gaan (wat Belgi? uiteindelijk toch en meer en andere administratie vereist!)
feestbeest    posted on 23-08-2010 21:47
Poster: nils7

We gaan twee soorten manieren van aanmelden gebruiken: abonnementen en een provisiemodel (alleen mogelijk als je als DJ een VAR kan overleggen).

Dus dat betekend dat een dj met kvk btw nummer ect. heeft dat hij een provisie model kan aanmaken en mensen die dit niet hebben een abonnement profiel moeten aanmaken?
Want vooral als je op amateurs en semi pro richt dan kan je niet verwachten dat de meesten over papieren beschikken.

Veder leuk concept! Ik ga kijken wat het mij gaat kosten en dan meld ik me misschien wel aanHappy, laughing!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Estacy    posted on 23-08-2010 22:06
dus betalen als je een account wilt en geen KVK nummer hebt. Slim, houd je die DJ henkies weg die Sander bedoelde.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Vinnyo    posted on 23-08-2010 23:22
Poster: feestbeest

Dus dat betekend dat een dj met kvk btw nummer ect. heeft dat hij een provisie model kan aanmaken en mensen die dit niet hebben een abonnement profiel moeten aanmaken?
Want vooral als je op amateurs en semi pro richt dan kan je niet verwachten dat de meesten over papieren beschikken.

Veder leuk concept! Ik ga kijken wat het mij gaat kosten en dan meld ik me misschien wel aanHappy, laughing!

Zolang je die papieren niet heb draai je dus zwart. Happy, laughing
Zelf ben ik een amateur en toch heb ik die parpieren, gewoon omdat ik de markt niet wil verkloten en legaal wil draaien.
nils7    posted on 24-08-2010 03:24
Poster: Estacy
dus betalen als je een account wilt en geen KVK nummer hebt. Slim, houd je die DJ henkies weg die Sander bedoelde.

Ook de search engine wordt aangepast zodat 'provisie' DJ's altijd boven 'abo' DJ's in de lijst eindigen. Kans om een professionele(re) DJ te treffen is dan groter.

@ Feestbeest, dat klopt!
Awave    posted on 06-09-2010 08:13
Hm ik weet niet of die search-engine wel zo slim is. Mensen kunnen op de voorpagina toch kiezen uit sub-categorieen misschien? Beter om de search-engine op verschillende filters te laten zoeken zoals plaats, geld etc. en dan ook ervaring er bij, in plaats van alleen ervaring.

Nog veel succes ermee!
pieterb    posted on 06-09-2010 14:21
IK ben er ook een aan het maken ->? http://www.pieterb.tk :D
XMatiC    posted on 06-09-2010 17:10
Toevallig ,

Wij starten binnekort ook met pro-store (verhuur,verkoop van l&g) een boekingskantoor.
Wij hebben al een btw nummer en zijn nu alle contracten aan het opstellen.

Veel Succes !
www.youtube.com/LennertDJ
MaximDJ    posted on 06-09-2010 18:34
Ik wil eventueel wel mee doen. Maar dan niet als er ook non-KvK/BTW Drive-in Shows op staan. Een professioneel bedrijf met Kvk en BTW tussen van die 'jochies' zonder KvK is absoluut niet representatief voor professionele bedrijven. Mensen zouden zich kunnen afvragen of de site/het bedrijf wel professioneel is...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
nils7    posted on 07-09-2010 19:13
Poster: MaximDJ
Ik wil eventueel wel mee doen. Maar dan niet als er ook non-KvK/BTW Drive-in Shows op staan. Een professioneel bedrijf met Kvk en BTW tussen van die 'jochies' zonder KvK is absoluut niet representatief voor professionele bedrijven. Mensen zouden zich kunnen afvragen of de site/het bedrijf wel professioneel is...

Daar wordt bij ons wel onderscheidt mee gemaakt.
pieterb    posted on 07-09-2010 19:17
Wij willen ons er ook wel bij aanmelden.

nils7    posted on 07-09-2010 19:19
Poster: pieterb
Wij willen ons er ook wel bij aanmelden.

We hebben nog niks online staan... helaas. Ik neem aan dat de bouwer druk bezig Winking my eye
MaximDJ    posted on 07-09-2010 22:46
Oke is prima dan. Gewoon een pagina met en een pagina zonder KvK ?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
NoLive69    posted on 06-11-2010 16:35
IK OOK Winking my eye
dj_h2o    posted on 23-11-2010 21:24
ik ben ook wel geintereseerd.
www.soundcloud.com/dj_h2o

This is an old Topic

No new postings for 5.283 days.
 Post CommentThat would be 176.1 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

167 Users online: 19 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 61.894
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.645