Heb dit even in party's related gezet omdat het toch meer voor de Drive-in DJ's is!
Een maat van mij en ik, hebben twee weken geleden het idee gehad om een site op te zetten voor DJ's en Drive ins? die zich daarop?aan kunnen melden. Op een site waar iemand die een feestje wil geven op gaat zoeken naar dit soort artiesten.
Het gaat dan wel om de amateur en semi-pro scene!?
Dus van examenfeest tot 50-jarige bruiloft, alhoewel een house feest ook niet zal ontbreken.
Ik heb hier al gepolst of Drive-in DJ's voldoende boekingen krijgen en hoe we dat omhoog kunnen krijgen.
Nu is er echter de vraag of mensen: DJ's en Drive-ins etc. hier op zitten te wachten. In mijn omgeving is dat wel zo (deels)?maar is niet echt representatief.
Graag wil ik weten of er mensen bereid zijn zich aan te melden met hun drive-in, apparatuurverhuur of DJ-persoon op een website (met uitgebreide zoek- en profielfunctionaliteiten) waar mensen naar toe?gelokt zullen worden als ze een feestje willen geven: opdrachtgever en aanbieder zullen gematched worden.
Heb binnenkort een gesprek met mijn baas, van een boekingskantoor, of we dit doorzetten.
Maar toch wil ik weten of (een kleine) investering het wel waard zal zijn!