Poster: Meks
Zeker doen. btw maak er misschien?een '.eu' site van dan hebben wij belgen er ook wat aanZou echt tof zijn!
edit 1:Btw misschien kan je er ook een punten regeling op zetten zodat mensen die een boeking gedaan hebben via je site er commentaar kunnen bij plaatsen of de fuif / regeling geslaagd was of niet?
edit 2: Noem het zo iets als 'dj gezocht.eu' of zo dan vind je die rap op googel. met anderewoorden een logiese naam. Zo als je bijvoorbeeld 2dehands.be hebt voor 2de hands materiaal.
Poster: nils7
We gaan twee soorten manieren van aanmelden gebruiken: abonnementen en een provisiemodel (alleen mogelijk als je als DJ een VAR kan overleggen).
Poster: feestbeest
Dus dat betekend dat een dj met kvk btw nummer ect. heeft dat hij een provisie model kan aanmaken en mensen die dit niet hebben een abonnement profiel moeten aanmaken?
Want vooral als je op amateurs en semi pro richt dan kan je niet verwachten dat de meesten over papieren beschikken.
Veder leuk concept! Ik ga kijken wat het mij gaat kosten en dan meld ik me misschien wel aan!
Poster: Estacy
dus betalen als je een account wilt en geen KVK nummer hebt. Slim, houd je die DJ henkies weg die Sander bedoelde.
Poster: MaximDJ
Ik wil eventueel wel mee doen. Maar dan niet als er ook non-KvK/BTW Drive-in Shows op staan. Een professioneel bedrijf met Kvk en BTW tussen van die 'jochies' zonder KvK is absoluut niet representatief voor professionele bedrijven. Mensen zouden zich kunnen afvragen of de site/het bedrijf wel professioneel is...
Poster: pieterb
Wij willen ons er ook wel bij aanmelden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.