Poster: dJORD
heb al geprobeerd of mijn vader mij wou brengen...wacht nog op antwoord
Poster: Laidback
Brengen.. mijn pa zou zich een beroerte lachen als ik dat zou vragen?
.
Poster: dJORDPoster: Laidback
Brengen.. mijn pa zou zich een beroerte lachen als ik dat zou vragen?
.
''brengen'' wel dat hij mee gaat naar binnen enzo hoor. kan moeilijk zelf gaan rijden!!
ik ga wel vaker met hem naar dingen zoals musicstore enzo.
Ik denk dat de musicstore dan iets dichter bij huis ligt? ;p
Poster: lek3ct
in die dj tools award is er geen denon te bespeuren... Toeval of niet ma ze zouden minsten de s3700 ertussen hebben kunnen zetten!
Poster: Beatuniteongeveer de helft van de afstand(179 en 341 km), maar music messe is specialer, en hij rijdt toch diesel
Poster: dJORDPoster: Beatunite
ongeveer de helft van de afstand(179 en 341 km), maar music messe is specialer, en hij rijdt toch diesel
haha
Naja,, je hebt gelijk hoor! ik zouw het ook zeker proberen!
Musik Messe lijkt me zeker de moeite waard!
Poster: Ilja
EEn neiuwe reloop Headphones RPH-20. ? ? Gemaakt van Aluminium ?en zien er zeer goed uit.
Poster: baath
na vannacht dan ook maar is riching frankfurt vertrekken en morgen alles maar is in het echt gaan bekijken :D
Poster: Mitchell2
Is er nou al wat bekend m.b.t. het nieuwe product van Denon :D. Ik hoop een nieuwe speler
Poster: Ilja
Het is een reloop, wat op zich een goede merk is dus dat het inderdaad goed van pio gejat is neem ik voor lief
Poster: djdolivieirameen je dat nou :D.. zou mooi zijn kan ik naast mijn cdj800mk2 's en cdx een numark v7 of een denon dn-s5700 plaatsen.
Er zou toch een DN-s-5700 uitkomen. Dacht dat ik dat ergens zag staan.
Poster: Mitchell2
meen je dat nou :D.. zou mooi zijn kan ik naast mijn cdj800mk2 's en cdx een numark v7 of een denon dn-s5700 plaatsen.
Poster: djdolivieiraklopt, maar je hebt ook nog de 900 van pioneer dus ik denk dat het wel kan. pioneer heeft namelijk meerdere spelers en numark bijv ook.
Als dat verhaal waar is vind ik het geen slimme zet van Denon. Ik zou alles aan doen om de Denon s3700 een groot succes maken. En niet weer een CDspeler op de markt brengen die je eigen huidige vlaggeschip gaat concureren. Dat maakt Pioneer juist zo sterk. Die hebben de CDJ1000 helemaal uitgemolken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.