Poster: djdolivieira
Had voor vandaag ook een zwartklusje 250E dus zonder bon. Belde ze gister af. Baalen maar niks aan te doen. Wel een andere boeking van 100E ex btw laten schieten.??
Oh ja vandaag mijn?VAR binnen gehad.
Poster: CopainsDeluxe
Hier heb ik al vaak met mijn ouders erover gepraat en met mijn leerkracht economie en de boekhouder...
Het enigste wat ik zou kunnen doen nu is zelf iets oprichten maar dan valt het kindergeld van mij weg , de belastingen zullen moeilijker doen,...
En als zij dan iets op hun naam zouden nemen ,dan zou dat voor hun als bijberoep moeten opnemen...
En praktisch is het allemaal zeer complicated en doordat het een bij beroep is ga je ook natuurlijk grenzen ,... hebben
Poster: CopainsDeluxe
Zo iets zet je best nooit openbaar wie weet wat voor geheime schurken hier zijn van de belastingsdienst xD
Neen maar alles kunnen? ze tegen je gebruiken als ze nog maar "zwart" zien staan
Poster: djdolivieira
Jij moest eens weten hoieveel zzp ers zwart er bij klussen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.