Poster: ccc
De kosten van het incasso bureau gaan normalitair naar degene die jou moet betalen.
Poster: Ywe
voor een drive in vind ik een algemene voorwaarden contract niet zo'n slecht idee... Maar je moet dan kosten en baten afwegen lijkt mij... KvK nummer is ook niet gratis. Wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?
Poster: Tomazos
paar tientjes per jaar,
de btw elk kwartaal kost meer
maar toch ben ik blij dat ik het gedaan heb.
vroeger ging het nog weleens vaak zwart enzo, dat kom ik tegenwoordig ZELDEN meer tegen,
soms weleens van organisatie wat dan toevallig bekende van me zijn ofzo,
maar discotheken enzo doen niks meer zwart waar ik nu zit.
die beginnen zelfs over een duidelijke VAR verklaring over hoe de belasting is geregeld.
Poster: Tomazos
paar tientjes per jaar,
de btw elk kwartaal kost meer
maar toch ben ik blij dat ik het gedaan heb.
vroeger ging het nog weleens vaak zwart enzo, dat kom ik tegenwoordig ZELDEN meer tegen,
soms weleens van organisatie wat dan toevallig bekende van me zijn ofzo,
maar discotheken enzo doen niks meer zwart waar ik nu zit.
die beginnen zelfs over een duidelijke VAR verklaring over hoe de belasting is geregeld.
Poster: Ywe
voor een drive in vind ik een algemene voorwaarden contract niet zo'n slecht idee... Maar je moet dan kosten en baten afwegen lijkt mij... KvK nummer is ook niet gratis. Wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?
Poster: Sandr
Klopt maar als jij een Dj boekt voor 200 euro ben je niet van plan om 8 paginas algemene voorwaarden door te lezen....
Dus als DJ doe je er goed aan om het bij 1 (misschien 2) a4tjes te houden waarin de meest globale/belangrijke zaken staan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.