Poster: mrwhoopie
Hab je A B geluisterd,ik bedoel daar mee direct gewisseld van de 6 naar de 8?Het is idd een sereuize meerprijs.IK ben vandaag gaan luisteren maar ben er nog ni helemaal uit.Bij de 6 had ik het gevoel dat ik een sub bij zou kopen achteraf en bij de 8 niet.Het is moeilijker dan ik dacht.
Yep, direct vergeleken.
Het ligt ook aan de kamer waar het komt te staan.
Ik heb een kamer van 3,5 bij 5,4 meter en daarin maken de vxt-6 mij doof op vol vermogen als ik te lang blijf staan. (de monitoren staan dan +/- 4 meter van me af)
Een sub er bij kan altijd nog, maar ik mis hem echt niet. Het zijn ook monitoren he, geen PA set.
Het gaat mij om de eerlijke weergave. En dat kan je nog wel eens op het verkeerde pad zetten als je graag meer bass hoort. Dan mis je die ook idd. Maar dat ligt meer aan je verwachting, dan dat de monitoren niet weergeven hoe de track werkelijk geproduceerd is.
Succes!
Voor de topicstarter: ik vond het meer dan waard om door te sparen voor de betere VXT serie van KRK. (luister maar eens, je hoort echt een enorm verschil, iets wat je niet kan zeggen van weer een klasse boven de VXT. Vond ik dan he)