Poster: mrwhoopie
Ik denk dat k morgen de krk vxt 8 ga halen.
Poster: tek-zoticPoster: Sebasz
Oja, KRK RP is low end.... haha sukkel?. De VXT's zijn misschien leuk voor de mensen die bang zijn om hun conussen kapot te maken, maar geven zo goed als bijna hetzelfde geluid daar hoor je echt geen verschil tussen. Dus wat jij zegt wat dat betreft is echt pure onzin. Maar ik neem het je niet kwalijk, je kan er ook niks aan doen dat je in Gent woont?
zeer ongepaste opmerking; ga je weer belgie vs nederland beginnen??
die yamaha's die hier aangehaald werden zijn ook zeker niet verkeerd, heb ze al een keertje getest
Thuis heb ik de Yamaha HS80s staan om mee te draaien, ik heb deze naast de KRK RP 8's getest, nu moet ik zeggen ik was direct verkocht en nam zonder twijfelen de Yamaha's. Het beste is nog altijd zelf naar een winkel gaan en zoveel mogelijk monitors testen!
Hab je A B geluisterd,ik bedoel daar mee direct gewisseld van de 6 naar de 8?Het is idd een sereuize meerprijs.IK ben vandaag gaan luisteren maar ben er nog ni helemaal uit.Bij de 6 had ik het gevoel dat ik een sub bij zou kopen achteraf en bij de 8 niet.Het is moeilijker dan ik dacht.
Ben vandaag nog eens gaan luisteren,nu hadden ze ook JBL's binnen gekregen en man die klinken nog beter,nu weet ik het echt niet meer.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.