Poster: thomassmith
http://www.youtube.com/watch?v=235r6ddp0eo
dit geeft wel een goeie indicatie van de beste mixer denk ik,
dit hebben ze voor allerlij groepen gedaan.
Poster: ChKm8
Hoi, ik werk met de DDS 80 .. Fantastische machine !! Desondanks verkoop ik hem wel, interesse ?
Grtjs
Poster:?Adrien1989
Alstu:
Poster: Helixon
Er is maar een top merk Behringer
-----------------------------------------------------
hier komt weer wat ophef over
Poster: Adrien1989
Ben je nou vet grappig of ga je dit ook nog serieus onderbouwen?.
Poster:?djdolivieira
?alle gear heeft wel zijn pluspunten anders wordt het niet op de markt gezet.
Poster: Mixt-Ape
Houdt geen steek, want dat verklaart nog altijd niet hoe Behringer op de markt is gekomen!
eerste ja
----------------------------------
nou ik probeer gewoon?op een?"sarcastische"(weet nie of k et goed schrijf) manier een?einde te maken aan die eindeloze duscussies over pioneer dit pioneer dat, rodec dit rodec dat, etc. alle gear heeft wel zijn pluspunten anders wordt het niet op de markt gezet.
dus voor je een oordeel plaats test het product eerst even bij de dealer uit. en dat heb je recht van spreken.
op z'n limburgs Adi? wa
Houdt geen steek, want dat verklaart nog altijd niet hoe Behringer op de markt is gekomen!
Poster: Estacy
Vroeger was Behringer toch beduidend anders dan nu... en welke Drive inn begon niet met iets van Behringer? bovendien is de DDM 4000 zo slecht nog niet.
"nog" degelijk?
Lijkt er inderdaad op dat je hem dringend eens moet testen...
Poster: Vassilli
Voor mixers ben ik voor Allen & Heath! Prachtige geluidskwaliteit en prachtige filters!
Ook erg goede bouwkwaliteit!
Voor Cd Spelers een Pioneer Cdj omdat ze gewoon erg gebruiksvriendlijk werken, en het erg goed doen.
Voor HP's: Sennheiser Hd-25 of Xd 53 (A&H)
(Leuk topic btw! :D)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.