Poster: Meks
@ Tekhead
Leuk om te horen . Kwist niet at A&H Belgies was.
De verhalen omtrent rodec zijn mij zeker en vast ook bekend.
Vergeet niet dat Rodec ook van belgiese makelij is.
Poster: Dj_wouter
Weeral eens een bewijs dat de Belgen nog niet zo dom zijn in hun klein landje...
Op het gebied van respect voor de medemens is het hier dan wel een "apenland"... Hierbij denk ik aan de droevige?gebeurtenis in Halen...
Poster: Ilja
Komt ie, ? DJM 909 is na mijn zeggen een van de sterkste mixers die er is, ?ik weet uit ervaring dat DJM 800 bij een club waar ik kom ieder jaar wordt vervangen omdat het gewoon tot op de bot versleten is, mijn DJM 909 ( die ik vanuit de States heb ) is 5 jaar als Clubmixer gebruikt, ?en er zit amper een krasje op en alle Faders, Dials, Knoppen en de touchscreen werken als nieuw, ?ik denk dat dat wel genoeg bewijs kan leveren dan DJM 909 een van de krachtigste mixers is.
Poster: Ilja
Komt ie, DJM 909 is na mijn zeggen een van de sterkste mixers die er is, ik weet uit ervaring dat DJM 800 bij een club waar ik kom ieder jaar wordt vervangen omdat het gewoon tot op de bot versleten is, mijn DJM 909 ( die ik vanuit de States heb ) is 5 jaar als Clubmixer gebruikt, en er zit amper een krasje op en alle Faders, Dials, Knoppen en de touchscreen werken als nieuw, ik denk dat dat wel genoeg bewijs kan leveren dan DJM 909 een van de krachtigste mixers is.
Poster: Tekhead
Maw, de DJM 800 is geen clubmixer, maar boyscout clubhouse mixer
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.