Mixers:?
Komt ie, ? DJM 909 is na mijn zeggen een van de sterkste mixers die er is, ?ik weet uit ervaring dat DJM 800 bij een club waar ik kom ieder jaar wordt vervangen omdat het gewoon tot op de bot versleten is, mijn DJM 909 ( die ik vanuit de States heb ) is 5 jaar als Clubmixer gebruikt, ?en er zit amper een krasje op en alle Faders, Dials, Knoppen en de touchscreen werken als nieuw, ?ik denk dat dat wel genoeg bewijs kan leveren dan DJM 909 een van de krachtigste mixers is.
Sound: Pioneer DJM-909 ( DJM-800, 700, 400 alllemaal intensief uitgeprobeert / gehad en merk het verschil, merk geen verschil tussen Allen & Heath en DJM 909 ).
Overzichtelijkheid:?Dan kies is voor de DJM-700, iets minder toeters dan de 800 en wat meer ruimte tussen alles.
Robuustheid: DJM-909, ?echt een heavy metal apparaat met hele sterke ( en makkelijk te vervangen ) faders.?
( Rodeq is lekker makkelijk bij te halen, rodec heeft alleen maar faders en dials dus is logisch dat er weinig stuk kan gaan ).
Spelers:
Kwa TT's zal ik kort zijn, ? beste sterkste en mooiste TT's zijn gewoon de Technics, gewoon niets aan toe te voegen.?
CD spelers:?
Overzichtelijkheid: Daar staan bij mij 2 merken op plek 1. ?Technics en Pioneer. ?
Robuustheid: ?dat is zonder lang over na te denken toch echt de Technics SL-DZ1200
Multi functioneel: ?dat is bij mij de CDJ-400 en maar hoe kan het ook anders ?CDJ-900 / 2000