De late leeuw Chatcorner deel 31 (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

TaktiK    posted on 07-01-2010 16:58
k denk ook niet dat ik nu ga buitenkomen als het niet moet. Zeker met de weersvoorspellingen van de komende dagen.
Al vraag ik me wel af waar ze al dat zout hebben gedaan, want bij ons is nog niet gestrooid geweest sinds de eerste sneeuwvlok...
Estacy    posted on 07-01-2010 17:29
ja hoor, ik heb em binnen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 07-01-2010 @ 17:33:44 (3%)
OneSixty    posted on 07-01-2010 17:30
Poster: Esmee

dan zou ik wel weer raar zijn, maar als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik zoiets hebben van nja, kl*te maar t is niet anders, eigen schuld. Dus nja, je kan de politie wel de schuld geven maar die hebben die regels neit verzonnen ofzo hoor. (en nee mijn ouders ofzo werken niet bij de politie hoor)

Totdat jij eens 100 euro moet dokken omdat je eens je verlichting vergeet, het zijn gewoon ratten die politie.
De toon waarmee ze tegen je spreken zegt genoeg, ze verdienen geen respect als ze mij behandelen als vuil.
En dan mag je nog de beste reden hebben, het scheelt ze geen reet.
Van die 100 euro zou ik dan nog beter 20 setjes lampjes kopen...
Estacy    posted on 07-01-2010 17:32
ooit wel eens snachts in een auto gezeten? dan begrijp je maar al te goed dat lampen wel nodig zijn op de fiets!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
dJORD    posted on 07-01-2010 17:34
Poster: Estacy
ooit wel eens snachts in een auto gezeten? dan begrijp je maar al te goed dat lampen wel nodig zijn op de fiets!

's ochtens om 8 uur op het fietspadConfused
Flexii    posted on 07-01-2010 17:35
Poster: Estacy

precies ja volledig mee eens.
Dyno    posted on 07-01-2010 18:13

Poster: Tomazos

er is 1 Regel bij gekomen..

Ok. En wat waren de andere regels?
En waarom al een nieuwe openen als de andere nog niet eens op de 1000 posts, laat staan gesloten is?

Is het nou echt zó bijzonder om een LL te starten? Cool
Wanneer gaat het hier weer eens over dj's/gear/muziek??
Lijkt wel of de LL belangrijker is dan de rest van het forum ....

En ruzies komen ook steeds vaker voor.

Zal wel weer aan mij liggen. Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Mod edit by Lead on 18-01-2020 02:16 (2%)
Snoey    posted on 07-01-2010 18:28

Poster: OneSixty

Totdat jij eens 100 euro moet dokken omdat je eens je verlichting vergeet, het zijn gewoon ratten die politie.
De toon waarmee ze tegen je spreken zegt genoeg, ze verdienen geen respect als ze mij behandelen als vuil.

Je vergeet dat ze ook werken voor een baas, ze moeten hun quotum halen. Als ze te weinig boetes schrijven lopen ze hun promotie mis en krijgen ze op hun donder. 

En met de politie kan je beter meewerken, dan ze tegen je hebben. En als je het er niet mee eens bent, kan je een bezwaarschrift indienen. Moet je altijd doen, zijn trouwens nu een tekort aan ambtenaren, dus kan zijn dat ze te laat reageren op je bezwaarschrift en vervalt de beukering. 

En als je zonder licht op je fiets een bekeuring krijgt, moet je jezelf toch eens afvragen waarom je niet even bij de hema voor 5 euro fietslampjes hebt gekocht. 

www.soundcloud.com/ten-hooven
Mod edit by Lead on 18-01-2020 02:18 (3%)
Jorrit    posted on 07-01-2010 18:44
Poster: Dyno

Ok. En wat waren de andere regels?

...

En ruzies komen ook steeds vaker voor.

Zal wel weer aan mij liggen. Cool

Goeie vraag! Ik heb me vandaag suf zitten deleten, editten en verplaatsen.?

DE ANDERE REGELS:
Forum - General information
DJResource - Terms of use

Lees ze even door zou ik zeggen! Als iedereen wat normaler met elkaar omgaat, eindelijk eens tags voor z'n producties en mixes zet in productions, niet reageert als men geen interesse heeft in selling & buying?en geen reply's meer opzich post maar zijn/haar post edit dan scheelt dat mij een hoop werk!
TimmyV    posted on 07-01-2010 19:00

Hier in Alkmaar betaal ik 35 euro als ik zonder licht rijd. Voor en achterlicht!
De toon? Ik vind het raar. De keren dat ik ben staande gehouden waren ze heel vriendelijk(alle 6x). Zelfs een keer een heel gesprek gehad met een agent over het feit dat hun ook maar de opdracht krijgen en het voor eigen veiligheid en de veiligheid voor anderen is.
Als vuil behandelt worden mag, als je daarom vraagt. Zeg niet dat jij dat hebt gedaan en dat alle agenten lieverdjes zijn.
Sowieso in discussie gaan of tegen spreken is het domste wat je kan doen.
Het is nou eenmaal niet anders. Ik zelf heb nog nooit problemen met de politie gehad. En dat wil ik zo houden.
Dat 6x staande houden was o.a. voor verlichting en wildplassenCool?dit komt gewoon door het vele bier dat in een weekend naar binnen gaat.
Gewoon zorgen dat je licht hebt en aan de regels houdt. Dan is er niks aan de hand.Smile
Let's go f*cking mental
DjVictorF    posted on 07-01-2010 19:03

dan zou ik wel weer raar zijn, maar als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik zoiets hebben van nja, kl*te maar t is niet anders, eigen schuld. Dus nja, je kan de politie wel de schuld geven maar die hebben die regels neit verzonnen ofzo hoor. (en nee mijn ouders ofzo werken niet bij de politie hoor)

Ieder zijn eigen punt, maar ik zou stront pissed zijn op de agentenCool. Waarom heb je trouwens al je filmpjes verwijderd? Waren toch gewoon leuke tenmix vids?Cool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 07-01-2010 @ 19:04:17 (1%)
the-melody    posted on 07-01-2010 19:05

we zullen nog eens praten als je in het ziekenhuis ligt met een darm in je luchtpijp?Cool.
Phenix    posted on 07-01-2010 19:10
Heb deze week weer SE week en dan morgen ook nog eens scheikude waar ik weinig van snap, dus dat wordt vanavond lekker leren.

Ps: Heb de 1000 posts overschreden Cool
http://www.djmillhouse.nl
Esmee    posted on 07-01-2010 19:13
Poster: DjVictorF

Ieder zijn eigen punt, maar ik zou stront pissed zijn op de agentenCool. Waarom heb je trouwens al je filmpjes verwijderd? Waren toch gewoon leuke tenmix vids?Cool

okee nja maakt niet uit ieder zo zn ding he :P Ik zou t ook niet leuk vinden maar t is niet anders.
ik heb geen filmpjes verwijderd :SConfused

edit:

ze staan er nog gewoon toch?

hier:
1
2
3

alles nog dus toch??
User edit by Esmee on 07-01-2010 @ 19:15:38 (66%)
Roov    posted on 07-01-2010 19:29
Poster: Look
Gear:
2x KRK RP6 G2

2x Lem D400

2x CDJ-800 MK2

Reloop RMX-40 USB

Sennheiser HD-280 Pro (black)

M-Audio KeyRig 49

Je bent je rete vette kruk vergeten!
DjVictorF    posted on 07-01-2010 19:35

okee nja maakt niet uit ieder zo zn ding he :P Ik zou t ook niet leuk vinden maar t is niet anders.
ik heb geen filmpjes verwijderd :SConfused

edit:

ze staan er nog gewoon toch?

hier:
1
2
3

alles nog dus toch??

Oooh wacht.. Heb het denk ik verkeerd begrepen. Ik dacht dat je had gezegt dat je al je filmpjes had verwijderd..Thumbs Up
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Saskia    posted on 07-01-2010 19:36
Nee ze bedoelde de comments van die ene gare
denk ik dan..
OneSixty    posted on 07-01-2010 19:40
Poster: Snoey

Je vergeet dat ze ook werken voor een baas, ze moeten hun quotum halen. Als ze te weinig boetes schrijven lopen ze hun promotie mis en krijgen ze op hun donder.?

En met de politie kan je beter meewerken, dan ze tegen je hebben. En als je het er niet mee eens bent, kan je een bezwaarschrift indienen. Moet je altijd doen, zijn trouwens nu een tekort aan ambtenaren, dus kan zijn dat ze te laat reageren op je bezwaarschrift en vervalt de beukering.?

En als je zonder licht op je fiets een bekeuring krijgt, moet je jezelf toch eens afvragen waarom je niet even bij de hema voor 5 euro fietslampjes hebt gekocht.?

Onzin systeem dan van die flikken, stel dat er minder overtredingen zijn worden ze dus gestraft.
en als het donker is is de hema al gesloten, duja ...

@timmyv: ze praten hier altijd zo tegen je alsof ze zichzelf geweldig vinden, om nogmaar niet te spreken over die bijdehante opmerkingen. en als je zelf dan een grapje maakt is het van: "ist nog om te lachen ook ofwa?"
[knip] f*you denk ik dan..

ze zijn natuurlijk niet allemaal zo mja, meerendeel wel vind ik.
Alert : taalgebruik!
Mod edit by Jorrit on 07-01-2010 21:45 (1%)
polly    posted on 07-01-2010 19:52
Ik kom net even om de late leeuw te lezen en dacht dat ik nog in 30 zat te lezen maar nee hoor ik lig weer half te slapen denk ik Cool

En even over dat licht zorg dat je gewoon licht aan heb en dan heb je niks te klagen.
Esmee    posted on 07-01-2010 19:53
Poster: Saskia
Nee ze bedoelde de comments van die ene gare
denk ik dan..

jah ik had die comments verwijderd inderdaad, zoiets zal ik wel gezegd hebben ja
Boyd    posted on 07-01-2010 20:00

Ik vind het anders ook wel goed hoor.

S'ochtens om kwart voor 8 op de parallelweg met mist, Als je dan met 45 aankomt rijden op je scooter en een paar idioten hebben geen licht aan zit je er dus zo bovenop. En dan is t ook nog is jouw schuld.

Levensgevaarlijk.
Roalin    posted on 07-01-2010 20:06
@ Boydgrift
Jep, daar heb je helemaal gelijk in. Alleen hoe de politie met voetbalsupporters omgaat....

Enne, DJR geeft toe dat je in het buitenland woont Cool?Fryslan is buitenland! Cool
Snoey    posted on 07-01-2010 20:07

Poster:?OneSixty

Onzin systeem dan van die flikken, stel dat er minder overtredingen zijn worden ze dus gestraft.
en als het donker is is de hema al gesloten, duja ...

@timmyv: ze praten hier altijd zo tegen je alsof ze zichzelf geweldig vinden, om nogmaar niet te spreken over die bijdehante opmerkingen. en als je zelf dan een grapje maakt is het van: "ist nog om te lachen ook ofwa?"
jezus f*you denk ik dan..

ze zijn natuurlijk niet allemaal zo mja, meerendeel wel vind ik.

Het is nou eenmaal zo, dus je maakt het jezelf alleen maar zuurder door er zo over te klagen.?

En ja als een agent je de ernst van de situatie probeert uit te leggen, en je begint grapjes te maken, dan denkt de agent dat je hem niet serieus neemt. En dat terwijl hij een ambts functie heeft en hij je probeert te corrigeren op je gedrag, en dan is het heel vervelend voor jou als je de verkeerde agent tegen komt.?

En als meer dan de helft van de mensen lampjes voor hun fiets hebben, is het natuurlijk onzin om te zeggen dat de Hema met donker dicht is.?

Maja mij boeit verder niet, ik ben altijd rustig tegen de politie en ga nooit met ze in discussie. Ik ben op die manier een paar keer heel goed weg gekomen. En ja ik heb ook wel eens een bekeuring voor het fietsen zonder verlichting toen ik 15 was, toen waren ze toevallig net die ochtend aan het controleren op verlichting. Naja net de verkeerde plek op het verkeerde moment.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 07-01-2010 @ 20:09:11 (31%)
Esmee    posted on 07-01-2010 20:23
geweldigCool als je een idiote foto op je hyves zet als profiel afbeelding komen er mega veel reacties, maar als je een normale foto neerzet krijg je er amper 10 Cool
OneSixty    posted on 07-01-2010 20:27
Poster: Snoey

Het is nou eenmaal zo, dus je maakt het jezelf alleen maar zuurder door er zo over te klagen.?

En ja als een agent je de ernst van de situatie probeert uit te leggen, en je begint grapjes te maken, dan denkt de agent dat je hem niet serieus neemt. En dat terwijl hij een ambts functie heeft en hij je probeert te corrigeren op je gedrag, en dan is het heel vervelend voor jou als je de verkeerde agent tegen komt.?

En als meer dan de helft van de mensen lampjes voor hun fiets hebben, is het natuurlijk onzin om te zeggen dat de Hema met donker dicht is.?

Maja mij boeit verder niet, ik ben altijd rustig tegen de politie en ga nooit met ze in discussie. Ik ben op die manier een paar keer heel goed weg gekomen. En ja ik heb ook wel eens een bekeuring voor het fietsen zonder verlichting toen ik 15 was, toen waren ze toevallig net die ochtend aan het controleren op verlichting. Naja net de verkeerde plek op het verkeerde moment.?

Als zij bijdehante opmerkingen en grapjes maken mag ik dat ook, punt uit.?

en jij zegt dat ik dan nog eerst naar de hema had moeten gaan, ik heb wel lichtjes hoor maar ik was ze gewoon vergeten.

ik was sochtonds naar kapellen gefietst om te gaan fitnessen, met als bedoeling om om 1 uur s'middags terug naar huis te gaan.
vlak na het fitnesse belt mijn vriendin (die ook in kapellen woont) of ik nog langs wou komen, dusja ik naar haar toe en voor je het weet is het donker. zij hadden geen lichtjes in huis, bij hun zitten de lichtjes vast op de fiets.
dusja, kan ik toch geen rekening mee houden.. mensen maken fouten, en om daarvoor nu 100 euro te gaan dokken, hebben zij enig idee hoeveel geld 100 euro voor mij is? ziek gewoon.
ik doe nog liever weer zo'n verkeerscursus, daar leer je uiteindelijk nog wat van ook.
en het is verschrikkelijk saai dus das ook een straf...

by the way, mijn vorrige verkeerscursus was ook belachelijk: ik kom binnen met men muts en handschoenen aan en die flik begint meteen te zeggen van "doe die muts&handschoenen?uit, ga zitten en als ik 1 opmerking van u hoor kom je volgende keer nog maar eens terug."

andere keer: fietscontrole, er staat een jongen van mijn klas met zijn hande in zen zakken terwijl zijn fiets word geconteroleerd, waarop een agent meteen roept van "handen uit u zakken".
en dan hoor je die flikke tegen elkaar zeggen van "dit kan nu toch nietmeer eh" met een lachende toon.

dan denk ik echt van get a life, ze voelen zich zo machtig... hoe ze erbij staan ook.
respect komt van 2 kanten oke.

Ik ben trouwens altijd vriendelijk tegen hun, zo dom ben ik nu ook niet om ze uit te dagen.
zo te horen hebben jullie gewoon nog niet ditsoort agenten meegemaakt dus je moet mij ook snappen.

@esmee: aandacht zoeken noem ik dat Winking my eye
User edit by OneSixty on 07-01-2010 @ 20:42:38 (43%)
 Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

129 Users online: 15 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 33.368
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.421.742

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use