Poster: Esmee
dan zou ik wel weer raar zijn, maar als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik zoiets hebben van nja, kl*te maar t is niet anders, eigen schuld. Dus nja, je kan de politie wel de schuld geven maar die hebben die regels neit verzonnen ofzo hoor. (en nee mijn ouders ofzo werken niet bij de politie hoor)
Poster: Estacy
ooit wel eens snachts in een auto gezeten? dan begrijp je maar al te goed dat lampen wel nodig zijn op de fiets!
Poster: Estacy
ooit wel eens snachts in een auto gezeten? dan begrijp je maar al te goed dat lampen wel nodig zijn op de fiets!
Poster: Tomazos
er is 1 Regel bij gekomen..
Ok. En wat waren de andere regels?
En waarom al een nieuwe openen als de andere nog niet eens op de 1000 posts, laat staan gesloten is?
Is het nou echt zó bijzonder om een LL te starten?
Wanneer gaat het hier weer eens over dj's/gear/muziek??
Lijkt wel of de LL belangrijker is dan de rest van het forum ....
En ruzies komen ook steeds vaker voor.
Zal wel weer aan mij liggen.
Poster: OneSixty
Totdat jij eens 100 euro moet dokken omdat je eens je verlichting vergeet, het zijn gewoon ratten die politie.
De toon waarmee ze tegen je spreken zegt genoeg, ze verdienen geen respect als ze mij behandelen als vuil.
En dan mag je nog de beste reden hebben, het scheelt ze geen reet.
Van die 100 euro zou ik dan nog beter 20 setjes lampjes kopen...
Je vergeet dat ze ook werken voor een baas, ze moeten hun quotum halen. Als ze te weinig boetes schrijven lopen ze hun promotie mis en krijgen ze op hun donder.
En met de politie kan je beter meewerken, dan ze tegen je hebben. En als je het er niet mee eens bent, kan je een bezwaarschrift indienen. Moet je altijd doen, zijn trouwens nu een tekort aan ambtenaren, dus kan zijn dat ze te laat reageren op je bezwaarschrift en vervalt de beukering.
En als je zonder licht op je fiets een bekeuring krijgt, moet je jezelf toch eens afvragen waarom je niet even bij de hema voor 5 euro fietslampjes hebt gekocht.
Poster: Dyno
Ok. En wat waren de andere regels?
...
En ruzies komen ook steeds vaker voor.
Zal wel weer aan mij liggen.![]()
Goeie vraag! Ik heb me vandaag suf zitten deleten, editten en verplaatsen.?
DE ANDERE REGELS:
Forum - General information
DJResource - Terms of use
Lees ze even door zou ik zeggen! Als iedereen wat normaler met elkaar omgaat, eindelijk eens tags voor z'n producties en mixes zet in productions, niet reageert als men geen interesse heeft in selling & buying?en geen reply's meer opzich post maar zijn/haar post edit dan scheelt dat mij een hoop werk!
Totdat jij eens 100 euro moet dokken omdat je eens je verlichting vergeet, het zijn gewoon ratten die politie.
De toon waarmee ze tegen je spreken zegt genoeg, ze verdienen geen respect als ze mij behandelen als vuil.
dan zou ik wel weer raar zijn, maar als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik zoiets hebben van nja, kl*te maar t is niet anders, eigen schuld. Dus nja, je kan de politie wel de schuld geven maar die hebben die regels neit verzonnen ofzo hoor. (en nee mijn ouders ofzo werken niet bij de politie hoor)
Poster: OneSixtywe zullen nog eens praten als je in het ziekenhuis ligt met een darm in je luchtpijp?
Poster: DjVictorF
Ieder zijn eigen punt, maar ik zou stront pissed zijn op de agenten. Waarom heb je trouwens al je filmpjes verwijderd? Waren toch gewoon leuke tenmix vids?
Poster: Look
Gear:
2x KRK RP6 G2
2x Lem D400
2x CDJ-800 MK2
Reloop RMX-40 USB
Sennheiser HD-280 Pro (black)
M-Audio KeyRig 49
okee nja maakt niet uit ieder zo zn ding he :P Ik zou t ook niet leuk vinden maar t is niet anders.
ik heb geen filmpjes verwijderd :S
edit:
ze staan er nog gewoon toch?
hier:
1
2
3
alles nog dus toch??
Poster: Snoey
Je vergeet dat ze ook werken voor een baas, ze moeten hun quotum halen. Als ze te weinig boetes schrijven lopen ze hun promotie mis en krijgen ze op hun donder.?
En met de politie kan je beter meewerken, dan ze tegen je hebben. En als je het er niet mee eens bent, kan je een bezwaarschrift indienen. Moet je altijd doen, zijn trouwens nu een tekort aan ambtenaren, dus kan zijn dat ze te laat reageren op je bezwaarschrift en vervalt de beukering.?
En als je zonder licht op je fiets een bekeuring krijgt, moet je jezelf toch eens afvragen waarom je niet even bij de hema voor 5 euro fietslampjes hebt gekocht.?
Poster: Saskia
Nee ze bedoelde de comments van die ene gare
denk ik dan..
Poster:?OneSixty
Onzin systeem dan van die flikken, stel dat er minder overtredingen zijn worden ze dus gestraft.
en als het donker is is de hema al gesloten, duja ...
@timmyv: ze praten hier altijd zo tegen je alsof ze zichzelf geweldig vinden, om nogmaar niet te spreken over die bijdehante opmerkingen. en als je zelf dan een grapje maakt is het van: "ist nog om te lachen ook ofwa?"
jezus f*you denk ik dan..
ze zijn natuurlijk niet allemaal zo mja, meerendeel wel vind ik.
Poster: Snoey
Het is nou eenmaal zo, dus je maakt het jezelf alleen maar zuurder door er zo over te klagen.?
En ja als een agent je de ernst van de situatie probeert uit te leggen, en je begint grapjes te maken, dan denkt de agent dat je hem niet serieus neemt. En dat terwijl hij een ambts functie heeft en hij je probeert te corrigeren op je gedrag, en dan is het heel vervelend voor jou als je de verkeerde agent tegen komt.?
En als meer dan de helft van de mensen lampjes voor hun fiets hebben, is het natuurlijk onzin om te zeggen dat de Hema met donker dicht is.?
Maja mij boeit verder niet, ik ben altijd rustig tegen de politie en ga nooit met ze in discussie. Ik ben op die manier een paar keer heel goed weg gekomen. En ja ik heb ook wel eens een bekeuring voor het fietsen zonder verlichting toen ik 15 was, toen waren ze toevallig net die ochtend aan het controleren op verlichting. Naja net de verkeerde plek op het verkeerde moment.?