Poster: Esmee
geweldigals je een idiote foto op je hyves zet als profiel afbeelding komen er mega veel reacties, maar als je een normale foto neerzet krijg je er amper 10
Poster: Esmee
haha aandacht zoeken, ja zo kan jij t noemen. Ik verveelde me eerder en mn profiel foto was al van 27 juli ofzo.
@ adrien, mn ckv lerares vond t wel vet? dus ik ga even een manier zoeken om m bij mn opdracht te kunnen voegen zegmaar dat ik er ook nog wat aan heb
Poster: OneSixty
Als zij bijdehante opmerkingen en grapjes maken mag ik dat ook, punt uit.?
en jij zegt dat ik dan nog eerst naar de hema had moeten gaan, ik heb wel lichtjes hoor maar ik was ze gewoon vergeten.
ik was sochtonds naar kapellen gefietst om te gaan fitnessen, met als bedoeling om om 1 uur s'middags terug naar huis te gaan.
vlak na het fitnesse belt mijn vriendin (die ook in kapellen woont) of ik nog langs wou komen, dusja ik naar haar toe en voor je het weet is het donker. zij hadden geen lichtjes in huis, bij hun zitten de lichtjes vast op de fiets.
dusja, kan ik toch geen rekening mee houden.. mensen maken fouten, en om daarvoor nu 100 euro te gaan dokken, hebben zij enig idee hoeveel geld 100 euro voor mij is? ziek gewoon.
ik doe nog liever weer zo'n verkeerscursus, daar leer je uiteindelijk nog wat van ook.
en het is verschrikkelijk saai dus das ook een straf...
by the way, mijn vorrige verkeerscursus was ook belachelijk: ik kom binnen met men muts en handschoenen aan en die flik begint meteen te zeggen van "doe die muts&handschoenen?uit, ga zitten en als ik 1 opmerking van u hoor kom je volgende keer nog maar eens terug."
andere keer: fietscontrole, er staat een jongen van mijn klas met zijn hande in zen zakken terwijl zijn fiets word geconteroleerd, waarop een agent meteen roept van "handen uit u zakken".
en dan hoor je die flikke tegen elkaar zeggen van "dit kan nu toch nietmeer eh" met een lachende toon.
dan denk ik echt van get a life, ze voelen zich zo machtig... hoe ze erbij staan ook.
respect komt van 2 kanten oke.
Ik ben trouwens altijd vriendelijk tegen hun, zo dom ben ik nu ook niet om ze uit te dagen.
zo te horen hebben jullie gewoon nog niet ditsoort agenten meegemaakt dus je moet mij ook snappen.
@esmee: aandacht zoeken noem ik dat
Op netlog heb je zo mensen die iedere dag?nieuwe foto's erop zetten om maar zoveel mogelijk bezoekers en reacties te krijgen, gewoon zielig..
Als zij bijdehante opmerkingen en grapjes maken mag ik dat ook, punt uit.?
ik was sochtonds naar kapellen gefietst om te gaan fitnessen, met als bedoeling om om 1 uur s'middags terug naar huis te gaan.
vlak na het fitnesse belt mijn vriendin (die ook in kapellen woont) of ik nog langs wou komen, dusja ik naar haar toe en voor je het weet is het donker. zij hadden geen lichtjes in huis, bij hun zitten de lichtjes vast op de fiets.
dusja, kan ik toch geen rekening mee houden.. mensen maken fouten, en om daarvoor nu 100 euro te gaan dokken, hebben zij enig idee hoeveel geld 100 euro voor mij is? ziek gewoon.
ik doe nog liever weer zo'n verkeerscursus, daar leer je uiteindelijk nog wat van ook.
en het is verschrikkelijk saai dus das ook een straf...
by the way, mijn vorrige verkeerscursus was ook belachelijk: ik kom binnen met men muts en handschoenen aan en die flik begint meteen te zeggen van "doe die muts&handschoenen?uit, ga zitten en als ik 1 opmerking van u hoor kom je volgende keer nog maar eens terug."
Poster: Jorrit
Respect hebben voor authoriteit is over het algemeen verstandiger. Kan je wel koppig haantjesgedrag gaan geven, maar het enige wat je daarmee scoort is dat je later stoer tegen je vriendjes kan zeggen "ja maar ik pikte het niet he, ik gaf 'm gewoon een grote muil!".
Zo is er altijd wel wat, ze moeten toch ergens een lijn trekken.?
Stel je nou eens voor dat je zonder je lampjes aangereden was, en voor de rest van je leven verlamd was. Enig idee wat dat de samenleving kost?
Waarom heb je dan ook een muts op als je al binnen bent? Is gewoon?etiquette dat je geen hoofddeksel draagt in een leeromgeving.
Ik wordt een beetje moe van het authoriteitsprobleem wat een groot gedeelte van de Nederlanders schijnt te hebben.
Respect hebben voor authoriteit is over het algemeen verstandiger. Kan je wel koppig haantjesgedrag gaan geven, maar het enige wat je daarmee scoort is dat je later stoer tegen je vriendjes kan zeggen "ja maar ik pikte het niet he, ik gaf 'm gewoon een grote muil!".
Ik bedoelde meer te zeggen dat als zij kunnen grappen mag ik dat ook, zoals in mijn vorrige post staat ben ik niet onbeleefd tegen hun, dat is gewoon niet slim.
Zo is er altijd wel wat, ze moeten toch ergens een lijn trekken.?
Stel je nou eens voor dat je zonder je lampjes aangereden was, en voor de rest van je leven verlamd was. Enig idee wat dat de samenleving kost?
Ik kan je hier?geen ongelijk in geven.
Ik weet zelf ook wel hoe belangrijk lichtjes zijn, maar dat je iets vergeet is ook maar menselijk.
Vooral de manier waarop ze het doen maakt me ziek.
Waarom heb je dan ook een muts op als je al binnen bent? Is gewoon?etiquette dat je geen hoofddeksel draagt in een leeromgeving.
Die verkeers les werd in mijn school gehouden, en de regels zijn bij ons op school dat je enkel in de klas je cap/pet/muts whatever moet afzetten. dus als je binnenkomt ga je naar je tafel en doe je het uit, als je je er dan druk in maakt dat ik dit niet 10 seconden eerder heb gedaan ben je in mijn ogen echt met de foute dingen bezig. En dan nog begin je niet met zo'n toon tegen iemand te praten roepen.
Ik wordt een beetje moe van het authoriteitsprobleem wat een groot gedeelte van de Nederlanders schijnt te hebben.
Poster: kippebotje
Idd ik vraag het me ook af waneer hij komt.
Wat een chaos trouwens in hoofddorp,
de n201 gaat nog wel maar al die binnen wegetjes zijn echt gewoon niet gestrooid of aangeschoven![]()
Heb de auto al een paar keer voelen weg slippen.
Der zat gelukkig ook een plus punt aan? school ging eerder dicht
Totdat jij eens 100 euro moet dokken omdat je eens je verlichting vergeet, het zijn gewoon ratten die politie.
De toon waarmee ze tegen je spreken zegt genoeg, ze verdienen geen respect als ze mij behandelen als vuil.
En dan mag je nog de beste reden hebben, het scheelt ze geen reet.
Van die 100 euro zou ik dan nog beter 20 setjes lampjes kopen...
Poster: Flexii
pff wat een discussies weer hiero
Poster: TimmyV
Discussies zijn gezond. Net als appels en lachen.
Poster: FlexiiPoster: TimmyV
Discussies zijn gezond. Net als appels en lachen.
Appels zijn niet goed voor je tanden en als je andere mensen uitlacht kan dat resulteren in een knal voor je harses en dat is ook niet gezond
Poster: TimmyVTrue...hmm ik moet met betere dingen komen.Bier en tieten?
Poster: Luni-B
Wij worden moe van hun ? dan spreek ik dus niet alleen over onze mensen in het blauw.
Poster: Luni-B
Dat we gewoon te veel regels opgelegd krijgen. en dat het volgende week toch weer anders is
Ja dat is nou dat probleem met autoriteit wat ik bedoel. Er zijn mensen die de regeltjes voor ons bepalen, omdat wij individueel gewoonweg te dom zijn om te bepalen wat goed voor ons is en wat voor gevolg ons handelen voor de samenleving heeft. Daarom verkiezen wij bewoners van Nederland een volksvertegenwoordiging, wat dus een representatieve vertegenwoordiging is van de mensen die hier wonen. En deze mensen bepalen wat de regels zijn.?
Regels zijn nou eenmaal nodig, veel dingen reguleren zichzelf niet. Waarom zou een roker uitzichzelf zeggen "he, laat ik eens niet roken in de kroeg, want die barman verdiend net zo goed als mijn collega bij IBM een rookvrije werkplek"?! Dat doen 99 van de 100 mensen niet, domweg uit eigenbelang. En daar zijn die regeltjes voor.
Maargoed, ik moet me inhouden, want zodra Wilders aan de macht komt, krijg IK een authoriteitsprobleem
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.