De late leeuw Chatcorner deel 31 (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tomazos    posted on 07-01-2010 14:26

What do you think about De late leeuw Chatcorner deel 31 ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 07-01-2010 20:27
Ik zag hem net toevallig al langs komen op de voorpagina @Hyves, echt te spacende foto Tongue.
User edit by Adrien1989 on 07-01-2010 @ 20:36:27 (8%)
TimmyV    posted on 07-01-2010 20:32
Poster: Esmee
geweldigCool als je een idiote foto op je hyves zet als profiel afbeelding komen er mega veel reacties, maar als je een normale foto neerzet krijg je er amper 10 Cool

Vet gemaakt?Cool?doe het je niet na
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 07-01-2010 20:33
haha aandacht zoeken, ja zo kan jij t noemen. Ik verveelde me eerder en mn profiel foto was al van 27 juli ofzo.
@ adrien, mn ckv lerares vond t wel vet? dus ik ga even een manier zoeken om m bij mn opdracht te kunnen voegen zegmaar dat ik er ook nog wat aan hebCool
OneSixty    posted on 07-01-2010 20:36
Poster: Esmee
haha aandacht zoeken, ja zo kan jij t noemen. Ik verveelde me eerder en mn profiel foto was al van 27 juli ofzo.
@ adrien, mn ckv lerares vond t wel vet? dus ik ga even een manier zoeken om m bij mn opdracht te kunnen voegen zegmaar dat ik er ook nog wat aan hebCool

Op netlog heb je zo mensen die iedere dag?nieuwe foto's erop zetten om maar zoveel mogelijk bezoekers en reacties te krijgen, gewoon zielig..
Boyd    posted on 07-01-2010 21:10
Poster: OneSixty

Als zij bijdehante opmerkingen en grapjes maken mag ik dat ook, punt uit.?

en jij zegt dat ik dan nog eerst naar de hema had moeten gaan, ik heb wel lichtjes hoor maar ik was ze gewoon vergeten.

ik was sochtonds naar kapellen gefietst om te gaan fitnessen, met als bedoeling om om 1 uur s'middags terug naar huis te gaan.
vlak na het fitnesse belt mijn vriendin (die ook in kapellen woont) of ik nog langs wou komen, dusja ik naar haar toe en voor je het weet is het donker. zij hadden geen lichtjes in huis, bij hun zitten de lichtjes vast op de fiets.
dusja, kan ik toch geen rekening mee houden.. mensen maken fouten, en om daarvoor nu 100 euro te gaan dokken, hebben zij enig idee hoeveel geld 100 euro voor mij is? ziek gewoon.
ik doe nog liever weer zo'n verkeerscursus, daar leer je uiteindelijk nog wat van ook.
en het is verschrikkelijk saai dus das ook een straf...

by the way, mijn vorrige verkeerscursus was ook belachelijk: ik kom binnen met men muts en handschoenen aan en die flik begint meteen te zeggen van "doe die muts&handschoenen?uit, ga zitten en als ik 1 opmerking van u hoor kom je volgende keer nog maar eens terug."

andere keer: fietscontrole, er staat een jongen van mijn klas met zijn hande in zen zakken terwijl zijn fiets word geconteroleerd, waarop een agent meteen roept van "handen uit u zakken".
en dan hoor je die flikke tegen elkaar zeggen van "dit kan nu toch nietmeer eh" met een lachende toon.

dan denk ik echt van get a life, ze voelen zich zo machtig... hoe ze erbij staan ook.
respect komt van 2 kanten oke.

Ik ben trouwens altijd vriendelijk tegen hun, zo dom ben ik nu ook niet om ze uit te dagen.
zo te horen hebben jullie gewoon nog niet ditsoort agenten meegemaakt dus je moet mij ook snappen.

@esmee: aandacht zoeken noem ik dat Winking my eye

Respect moet wel van 2 kanten komen, en als ze zelf ook al niet sirrieus zijn dan kan er moeilijk respect van de andere kant komen.

Kijk maar is in Spanje naar de Guarda civil, ken weinig mensen die daar een grote bek tegen trekken.
Esmee    posted on 07-01-2010 21:34

Op netlog heb je zo mensen die iedere dag?nieuwe foto's erop zetten om maar zoveel mogelijk bezoekers en reacties te krijgen, gewoon zielig..

ja ik krijg via mn schoolmail mails of ik op foto's respect wil geven... weetje al heb ik 0 kijkers op mn hyves, i don't care.
Jorrit    posted on 07-01-2010 21:53
Als zij bijdehante opmerkingen en grapjes maken mag ik dat ook, punt uit.?

Respect hebben voor authoriteit is over het algemeen verstandiger. Kan je wel koppig haantjesgedrag gaan geven, maar het enige wat je daarmee scoort is dat je later stoer tegen je vriendjes kan zeggen "ja maar ik pikte het niet he, ik gaf 'm gewoon een grote muil!".

ik was sochtonds naar kapellen gefietst om te gaan fitnessen, met als bedoeling om om 1 uur s'middags terug naar huis te gaan.
vlak na het fitnesse belt mijn vriendin (die ook in kapellen woont) of ik nog langs wou komen, dusja ik naar haar toe en voor je het weet is het donker. zij hadden geen lichtjes in huis, bij hun zitten de lichtjes vast op de fiets.
dusja, kan ik toch geen rekening mee houden.. mensen maken fouten, en om daarvoor nu 100 euro te gaan dokken, hebben zij enig idee hoeveel geld 100 euro voor mij is? ziek gewoon.
ik doe nog liever weer zo'n verkeerscursus, daar leer je uiteindelijk nog wat van ook.
en het is verschrikkelijk saai dus das ook een straf...

Zo is er altijd wel wat, ze moeten toch ergens een lijn trekken.?
Stel je nou eens voor dat je zonder je lampjes aangereden was, en voor de rest van je leven verlamd was. Enig idee wat dat de samenleving kost?

by the way, mijn vorrige verkeerscursus was ook belachelijk: ik kom binnen met men muts en handschoenen aan en die flik begint meteen te zeggen van "doe die muts&handschoenen?uit, ga zitten en als ik 1 opmerking van u hoor kom je volgende keer nog maar eens terug."

Waarom heb je dan ook een muts op als je al binnen bent? Is gewoon?etiquette dat je geen hoofddeksel draagt in een leeromgeving.

Ik wordt een beetje moe van het authoriteitsprobleem wat een groot gedeelte van de Nederlanders schijnt te hebben.

DJADMIN    posted on 07-01-2010 22:00
Poster: Jorrit

Respect hebben voor authoriteit is over het algemeen verstandiger. Kan je wel koppig haantjesgedrag gaan geven, maar het enige wat je daarmee scoort is dat je later stoer tegen je vriendjes kan zeggen "ja maar ik pikte het niet he, ik gaf 'm gewoon een grote muil!".

Stel je nou eens voor dat je zonder je lampjes aangereden was, en voor de rest van je leven verlamd was. Enig idee wat dat de samenleving kost?

Waarom heb je dan ook een muts op als je al binnen bent? Is gewoon?etiquette dat je geen hoofddeksel draagt in een leeromgeving.

Ik wordt een beetje moe van het authoriteitsprobleem wat een groot gedeelte van de Nederlanders schijnt te hebben.

Gelukkig hebben we hier ook nog mensen die normaal nadenken....prima Jorrit, goed verwoord ! Cool

Die mensen doen ''gewoon'' hun ding, net als jij je beroep doet / gaat doen. Je hebt je aan de regels? te houden. Waren er geen regels, zou het een chaos zijn. En zij kennen het verhaal natuurlijk niet. Hoeft ook niet, want iedereen kan een verhaal verzinnen om onder een boete uit te komen. 100 euro is misschien wat veel van het goede, maar je hebt de wet overtreden, dus je hebt helaas geen kans van slagen, en zal die boete gewoon moeten betalen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
OneSixty    posted on 07-01-2010 22:11

Ik bedoelde meer te zeggen dat als zij kunnen grappen mag ik dat ook, zoals in mijn vorrige post staat ben ik niet onbeleefd tegen hun, dat is gewoon niet slim.

Ik kan je hier?geen ongelijk in geven.
Ik weet zelf ook wel hoe belangrijk lichtjes zijn, maar dat je iets vergeet is ook maar menselijk.
Vooral de manier waarop ze het doen maakt me ziek.

Die verkeers les werd in mijn school gehouden, en de regels zijn bij ons op school dat je enkel in de klas je cap/pet/muts whatever moet afzetten. dus als je binnenkomt ga je naar je tafel en doe je het uit, als je je er dan druk in maakt dat ik dit niet 10 seconden eerder heb gedaan ben je in mijn ogen echt met de foute dingen bezig. En dan nog begin je niet met zo'n toon tegen iemand te praten roepen.

User edit by OneSixty on 07-01-2010 @ 22:14:11 (2%)
Stefjuuh    posted on 07-01-2010 22:16
Poster: kippebotje

Idd ik vraag het me ook af waneer hij komt.

Wat een chaos trouwens in hoofddorp,
de n201 gaat nog wel maar al die binnen wegetjes zijn echt gewoon niet gestrooid of aangeschovenCool
Heb de auto al een paar keer voelen weg slippen.
Der zat gelukkig ook een plus punt aan? school ging eerder dichtCool

Ik had ook zoiets in amstelveen, best creepy in je 5de les, en dan niet vooruit komen terwijl je best veel gas geeft!

Totdat jij eens 100 euro moet dokken omdat je eens je verlichting vergeet, het zijn gewoon ratten die politie.
De toon waarmee ze tegen je spreken zegt genoeg, ze verdienen geen respect als ze mij behandelen als vuil.
En dan mag je nog de beste reden hebben, het scheelt ze geen reet.
Van die 100 euro zou ik dan nog beter 20 setjes lampjes kopen...

Eerst gewoon Ja en Ja zeggen, vervolgens even grapje met ze maken, en wel beleefd blijven...
Ze zijn zo sjaggie omdat iedereen altijd heel schijnheilig gaat doen..
User edit by Stefjuuh on 07-01-2010 @ 22:20:01 (100%)
Flexii    posted on 07-01-2010 22:19
pff wat een discussies weer hiero
TimmyV    posted on 07-01-2010 22:21
Poster: Flexii
pff wat een discussies weer hiero

Discussies zijn gezond. Net als appels en lachen.
Let's go f*cking mental
Bart_    posted on 07-01-2010 22:25
pff ik krijg de afleveringen van new kids on the block niet op m'n mobiel...Cool
M'n mobiel ondersteunt MPEG-4, WMV en H.263
maar geen een van allen werkt? 'Geen ondersteunende media' geeft hij dan aan.
Flexii    posted on 07-01-2010 22:34
Poster: TimmyV

Appels zijn niet goed voor je tanden en als je andere mensen uitlacht kan dat resulteren in een knal voor je harses en dat is ook niet gezondCool
TimmyV    posted on 07-01-2010 22:36

Poster: Flexii

Appels zijn niet goed voor je tanden en als je andere mensen uitlacht kan dat resulteren in een knal voor je harses en dat is ook niet gezondCool

True...hmm ik moet met betere dingen komen.

Bier en tieten?
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 07-01-2010 @ 22:36:47 (3%)
Mod edit by Lead on 18-01-2020 02:34 (14%)
FML    posted on 07-01-2010 23:05

Wij worden moe van hun ? dan spreek ik dus niet alleen over onze mensen in het blauw.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 07-01-2010 @ 23:06:55 (35%)
Flexii    posted on 07-01-2010 23:08

True...hmm ik moet met betere dingen komen.

Bier en tieten?

haha die moet ik onthouden.

'Discussies zijn gezond. Net als bier en tieten'

Mod edit by Lead on 18-01-2020 02:37 (1%)
Jorrit    posted on 07-01-2010 23:10
Poster: Luni-B

Wij worden moe van hun ? dan spreek ik dus niet alleen over onze mensen in het blauw.

Ik kan hier weinig van maken. Wat bedoel je nou?
FML    posted on 07-01-2010 23:15
Dat we gewoon te veel regels opgelegd krijgen. en dat het volgende week toch weer anders is
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Jorrit    posted on 07-01-2010 23:24
Poster: Luni-B
Dat we gewoon te veel regels opgelegd krijgen. en dat het volgende week toch weer anders is

Ja dat is nou dat probleem met autoriteit wat ik bedoel. Er zijn mensen die de regeltjes voor ons bepalen, omdat wij individueel gewoonweg te dom zijn om te bepalen wat goed voor ons is en wat voor gevolg ons handelen voor de samenleving heeft. Daarom verkiezen wij bewoners van Nederland een volksvertegenwoordiging, wat dus een representatieve vertegenwoordiging is van de mensen die hier wonen. En deze mensen bepalen wat de regels zijn.?
Regels zijn nou eenmaal nodig, veel dingen reguleren zichzelf niet. Waarom zou een roker uitzichzelf zeggen "he, laat ik eens niet roken in de kroeg, want die barman verdiend net zo goed als mijn collega bij IBM een rookvrije werkplek"?! Dat doen 99 van de 100 mensen niet, domweg uit eigenbelang. En daar zijn die regeltjes voor.

Maargoed, ik moet me inhouden, want zodra Wilders aan de macht komt, krijg IK een authoriteitsprobleem Winking my eye
Tomazos    posted on 08-01-2010 00:20
ik ben sinds vandaag sinds een jaar geen vrijgezel meer:$
hele avond met er weg geweest.. was IJSKOUD.. maar gewoon samen buiten bij elkaar gezeten.. en toen was het heel vreemd opeens niet meer koud.. en toen we gingen lopen weer welCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Dolivieira    posted on 08-01-2010 00:23

Ja dat is nou dat probleem met autoriteit wat ik bedoel. Er zijn mensen die de regeltjes voor ons bepalen, omdat wij individueel gewoonweg te dom zijn om te bepalen wat goed voor ons is en wat voor gevolg ons handelen voor de samenleving heeft. Daarom verkiezen wij bewoners van Nederland een volksvertegenwoordiging, wat dus een representatieve vertegenwoordiging is van de mensen die hier wonen. En deze mensen bepalen wat de regels zijn.?
Regels zijn nou eenmaal nodig, veel dingen reguleren zichzelf niet. Waarom zou een roker uitzichzelf zeggen "he, laat ik eens niet roken in de kroeg, want die barman verdiend net zo goed als mijn collega bij IBM een rookvrije werkplek"?! Dat doen 99 van de 100 mensen niet, domweg uit eigenbelang. En daar zijn die regeltjes voor.

Maargoed, ik moet me inhouden, want zodra Wilders aan de macht komt, krijg IK een authoriteitsprobleem Winking my eye

Daarom moet je ook gaan stemmen. Wat veel van ons niet doet. En als wilders aan de macht komt. Is het niet voor lang. Dat is nog een ongeregelde zooitje als die LPF, die heb het ook niet lang volgehouden. Dat zijn mensen die doen aan rage politiek. AL moet ik zeggen dat de hele politiek daar aan doet tegenwoordig, ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 08-01-2010 00:37
@Tomazos: nou gefeliciteerd. Moet ik zeggen: houden zooo ....
Tic Toc
Tomazos    posted on 08-01-2010 00:42
jah.. relatie van 1,5 jaar gehad..
daarna een jaar niks..

benieuwd hoelang dit gaat durenCool

ze heeft gelukkig niet zo'n vooroordeel dat ALLE dj's players zijn..
dat heb ik echt vaak moeten horen afgelopen jaar,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Winston    posted on 08-01-2010 00:50
Michel Cleis - La La Mezcla lekkere track; sher draait zoals de residents in club space begin 2009 draaiden. Lekker dark, deep and sexy pumping beats, oeh la la ...

@Tomazos: it's nice to play .................................................................on the CDJ's
Tic Toc
User edit by Winston on 08-01-2010 @ 00:52:58 (100%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

77 Users online: 37 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 8.649
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.680.747